Wciełotablicęrejestracyjną

Data: 2010-02-04 12:03:37
Autor: GB
Wciełotablicęrejestracyjną
Wiem, że w urzędzie powiedzą, ale nie sposób się do nich dodzwonić.
Skoro i tak przejdziesz się do urzędu to sprawdź czy uczciwy znalazca nie oddał
tam Twoich tablic. Ja kiedyś znalazłem czyjeś tablice to przeszedłem się do
urzędu i tam przyjęli. Nie wiem czy właściciel się znalazł, ale przynajmniej
nikt mu nie zrobi jakiegoś kawału (jak wspomniane tankowanie) na jego numerach.

Szansa może i niewielka, ale skoro i tak tam idziesz to warto sprawdzić zanim
poprosisz o nowe, bo nie jestem pewien czy te znalezione są odpowiednio
ewidencjonowane.

pozdrawiam,
G.

--