Wciskanie ciemnoty przez pedofilski kościół

Data: 2012-05-03 13:55:37
Autor: Przemysław W
Wciskanie ciemnoty przez pedofilski kościół
Antykoncepcja jest grzechem. Dlaczego? Przedstawiciele Kościoła wysuwają wiele argumentów. Najważniejszym jest powstrzymywanie życia przed narodzinami. Wierni uznają, że to jedynie Bóg może decydować o życiu i śmierci człowieka. Co jednak zrobić w sytuacji, gdy dzieci rodzi się tak wiele?

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/antykoncepcja-jak-aborcja-spor-i-jego-efekty,1,5120602,wiadomosc.html

Ma 37 lat i dziewięcioro dzieci - W szpitalu położniczym w centrum Manili przyszło właśnie na świat kolejne dziecko. Po trwającym 10 godzin porodzie, Janet Leopardas urodziła dziewczynkę. Nie ma ona jeszcze imienia, ale jest już dziewiątym dzieckiem Janet. - Nigdy nie sądziłam, że będę mieć tyle dzieci - wyjaśnia 37-latka. - Mój mąż się wścieka, gdy mu odmawiam, dlatego mamy tyle dzieci - dodaje. To tylko jedna z podobnych historii w tym głęboko katolickim kraju, gdzie każdego roku rodzi się około 2 miliony dzieci. Większość - w biednych rodzinach. I podczas gdy antykoncepcja jest dostępna dla tych, których na nią stać, dla jednej trzeciej populacji - żyjącej poniżej granicy ubóstwa - nie jest to rozwiązanie. I nie powinno być, według Kościoła. (żg) - CNN

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-03 14:50:53
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-03 13:55, Przemysław W pisze:
[...]

  "Przedstawicieli kościoła  obciążać kosztami wychowywania tak licznego potomstwa.

Data: 2012-05-03 15:20:27
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

  "Przedstawicieli kościoła  obciążać kosztami wychowywania tak licznego potomstwa.

Musiałeś poznać bardzo wielu "przedstawicieli kościoła" skoro masz tak
jednoznaczne zdanie na ich temat.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-03 15:32:31
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-03 15:20, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

   "Przedstawicieli kościoła  obciążać kosztami wychowywania tak licznego
potomstwa.
Musiałeś poznać bardzo wielu "przedstawicieli kościoła" skoro masz tak
jednoznaczne zdanie na ich temat.

Wręcz przeciwnie, znam ich bardzo mało. Ale w swojej prostocie za punkt honoru podporządkowuje sobie odpowiedzialność nie tylko za czyny, ale również za słowa. Gdy Kościół wręcz zmusza ludzi do wysokiej dzietności to niech ich wspomaga w ich wychowywaniu. Tak żeby one same a także ich rodzice nie byli przez to skazywanie na różnego rodzaju niedostatki.

Data: 2012-05-03 17:41:00
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

To tak jak z tych z Kolektywu Elba. Ciekawe dlaczego wtedy wykręcałeś się
od oceny, a tu masz gotową.

Data: 2012-05-04 15:42:38
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-03 17:41, Grzegorz Z. pisze:

Wręcz przeciwnie, znam ich bardzo mało.
To tak jak z tych z Kolektywu Elba. Ciekawe dlaczego wtedy wykręcałeś się
od oceny, a tu masz gotową.

Oj przestań mnie molestować z tą "Elbą".. Ja naprawdę nie mam pojęcia o co ci chodzi.

Data: 2012-05-04 19:48:38
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

[...]

Za to wiesz o "tak licznym potomstwie" klechów.

Data: 2012-05-05 10:00:06
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-04 19:48, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Wiedz że ja nigdy nie uogólniam, nigdy nie pociągam do odpowiedzialności zbiorowej. A więc twój zarzut jest całkowicie bezpodstawny.

Data: 2012-05-04 13:45:36
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jntrns$kt9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty to chyba masz jakąś schizę! Napierdalasz tu jakieś kopie na temat odbytów kleszych. Rajcuje cię to czy co?

BBR

Data: 2012-05-04 16:58:17
Autor: Przemysław W
Wciskanie ciemnoty przez pedofilski kościół
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał

Ty to chyba masz jakąś schizę! Napierdalasz tu jakieś kopie na temat odbytów kleszych. Rajcuje cię to czy co?

Tytuł wyraźnie wskazuje o czym jest artykuł, po co czytasz?

Przemek