Wci¶nięty pedał hamulca

Data: 2014-11-14 09:22:23
Autor: P.B.
Wci¶nięty pedał hamulca
Dnia Fri, 14 Nov 2014 09:10:06 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

podporz±dkowanej to hamulca nie trzyma prawie nikt. Ciekawe sk±d taki
nawyk u wielu siedz±cych za kółkiem.

Bardzo dobry zwyczaj. Ulica nigdy nie jest idealnie prosta i stanie sobie
tak na luzie to proszenie się o kłopoty, a ręcznego często nie chce się
ludziom zaci±gać. Ja na przykład,jak mam rozsunięty podłokietnik, to mam
niewygodny dostęp do wajchy od ręcznego. Inna sprawa to automaty: tam wręcz
nie zalecane jest przeł±czanie co chwilę miedzy D a P, a na D jak nie
naci¶niesz hamulca, to auto jedzie. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-11-14 11:17:50
Autor: Grzegorz Tomczyk
Wci¶nięty pedał hamulca
Dnia Fri, 14 Nov 2014 09:22:23 +0100, P.B. napisał(a):

Inna sprawa to automaty: tam wręcz nie zalecane jest przełączanie co
chwilę miedzy D a P, a na D jak nie naciśniesz hamulca, to auto jedzie.

Dlatego, między innymi, wynaleziono hamulec ręczny.

--
Grzegorz Tomczyk

Data: 2014-11-14 11:21:27
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Grzegorz Tomczyk wrote:

[...]

ci±gnie ręcznego pod każdymi swiatłami? bez sensu

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-11-14 11:59:47
Autor: Budzik
Wci¶nięty pedał hamulca
Użytkownik masti gone@to.hell ...

[...]

Tylko tam, gdzie autko się stacza...

Data: 2014-11-14 13:08:52
Autor: Liwiusz
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu 2014-11-14 12:59, Budzik pisze:
UĹĽytkownik masti gone@to.hell ...

Inna sprawa to automaty: tam wręcz nie zalecane jest przełączanie co
chwilę miedzy D a P, a na D jak nie naciśniesz hamulca, to auto jedzie.

Dlatego, między innymi, wynaleziono hamulec ręczny.

ciągnie ręcznego pod każdymi swiatłami? bez sensu

Tylko tam, gdzie autko siÄ™ stacza...

Czyli wszędzie - przecież nie chodzi, aby być czujny jak pies podwójny i
reagować na minimalne staczanie, tylko o niedopuszczanie do
potencjalnego stoczenia siÄ™.

Każdy robi jak mu wygodniej, jeden ma nawyk zaciągania ręcznego przy
każdym stanięciu, drugi trzymania hamulca. Nie trzeba chyba wielkiej
inteligencji, aby się domyślić co jest wygodniejsze.

--
Liwiusz

Data: 2014-11-14 15:46:46
Autor: Myjk
Wci¶nięty pedał hamulca
Fri, 14 Nov 2014 11:21:27 +0000 (UTC), masti
ciągnie ręcznego pod każdymi swiatłami? bez sensu

Bez sensu to jest właśnie trzymanie nogi na hamulcu nożnym, zamiast dać
odpocząć nodze. Ręczy jest właśnie po to, żeby go w takich sytuacjach
zaciągać, co zresztą czynię.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-14 14:49:17
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Myjk wrote:

Fri, 14 Nov 2014 11:21:27 +0000 (UTC), masti
ci±gnie ręcznego pod każdymi swiatłami? bez sensu

Bez sensu to jest wła¶nie trzymanie nogi na hamulcu nożnym, zamiast dać
odpocz±ć nodze. Ręczy jest wła¶nie po to, żeby go w takich sytuacjach
zaci±gać, co zreszt± czynię.

położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy.
Zaci±ganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej. nie
mówi±c, ża jest dłuższe.

Data: 2014-11-14 15:54:45
Autor: Shrek
Wci¶nięty pedał hamulca
On 2014-11-14 15:49, masti wrote:

położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy.
Zaci±ganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej. nie
mówi±c, ża jest dłuższe.

A przede wszystkim z pedału nogi zdj±ć nie zapomnisz;)

Shrek.

Data: 2014-11-14 16:10:15
Autor: Myjk
Wci¶nięty pedał hamulca
Fri, 14 Nov 2014 14:49:17 +0000 (UTC), masti
położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy.

Mnie owszem i jeszcze komuś bez sensu po ryju świecę.

Zaciąganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej.

To go napraw moĹĽe. Poza tym w wiÄ™kszoĹ›ci wypadkĂłw nie trzeba  go zaciÄ…gać mocno, wystarczy na poĹ‚owÄ™.

nie mówiąc, ża jest dłuższe.

Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-14 15:14:47
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Myjk wrote:

Fri, 14 Nov 2014 14:49:17 +0000 (UTC), masti
położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy.

Mnie owszem i jeszcze komu¶ bez sensu po ryju ¶wiecę.

Zaci±ganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej.

To go napraw może. Poza tym w większo¶ci wypadków nie trzeba  go zaci±gać mocno, wystarczy na połowę.

dobrze, zę mi mówisz. Bo nie wiedziałem, że był zepsuty we wszystkich
samochodach jakie miałem. W niektórych nawet fabrycznie.

nie mówi±c, ża jest dłuższe.

Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P

ulica to nie tor wy¶cigowy. Zwolnienie ręcznego jest dłuższe niż
przełożenie nogi z hamulca na gaz. i do tego zajmuje dodatkowo rękę.

Data: 2014-11-14 16:21:09
Autor: Myjk
Wci¶nięty pedał hamulca
Fri, 14 Nov 2014 15:14:47 +0000 (UTC), masti
[...]

To wniosek jest taki, że nie umiesz zeń korzystać.

nie mówiąc, ża jest dłuższe.
Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P
ulica to nie tor wyścigowy. Zwolnienie ręcznego jest dłuższe niż przełożenie nogi z hamulca na gaz.

Co z tego że ejst dłuższe o te pół sekundy, skoro nie opóźnia JAZDY, a wręcz ją przyśpiesza.

i do tego zajmuje dodatkowo rękę.

Tę, która i tak nie ma co robić?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-14 15:40:29
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Myjk wrote:

[...]

potrafisz wolnić ręczny bez podci±gnięcia go? Chętnie się nauczę.

nie mówi±c, ża jest dłuższe.
Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P
ulica to nie tor wy¶cigowy. Zwolnienie ręcznego jest dłuższe niż przełożenie nogi z hamulca na gaz.

Co z tego że ejst dłuższe o te pół sekundy, skoro nie opóĽnia JAZDY, a wręcz j± przy¶piesza.

i dlatego kierowcy rajdowi ruszaj± z ręcznego

i do tego zajmuje dodatkowo rękę.

Tę, która i tak nie ma co robić?

kierownica sama sie trzyma

Data: 2014-11-14 17:05:41
Autor: Tom N
Wci¶nięty pedał hamulca
masti w <news:m457pd$kic$1dont-email.me>:

Myjk wrote:

[...]

Hmm, naciskasz pedał przyspieszacza i "ręczny" puszcza

i do tego zajmuje dodatkowo rękę.
Tę, która i tak nie ma co robić?

kierownica sama sie trzyma

Ostatnim razem, kiedy mi kierownicę wyrywało z r±k to był 1994, gdy do
te¶cia 105L wsiadłem... Ręczny miała sprawny...

No ale widać masti w 2014 ci±gle powozi Syrenk±, z zepsutym ręcznym.

Hej!

--
'Tom N'

Data: 2014-11-14 16:06:51
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca

Myjk wrote:

[...]

naprawdę? patrz jakie inteligentne linki teraz robi±.

Data: 2014-11-14 17:35:37
Autor: Tom N
Wci¶nięty pedał hamulca

Myjk wrote:
[...]

Linka do inteligentnej linki masz tu:

http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/07/motofocus-236658-616x290.jpg[1]

--
'Tom N'

Data: 2014-11-14 16:58:26
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca

Myjk wrote:
[...]

i to jest standardowe wyposażenie wszystkich samochodów?

Data: 2014-11-14 18:03:30
Autor: Tom N
Wci¶nięty pedał hamulca

Myjk wrote:
[...]

Wszystkich, których nie miałe¶ masti (standardowo latasz kwantyfikatorami)

<http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-postojowy-zegnaj-dzwignio>

--
'Tom N'

Data: 2014-11-14 17:14:42
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca

Myjk wrote:
Fri, 14 Nov 2014 15:14:47 +0000 (UTC), masti
nie wiedziaůem, ýe byů zepsuty we wszystkich
samochodach jakie miaůem. W niektórych nawet fabrycznie.
To wniosek jest taki, ýe nie umiesz zeń korzystaă.
potrafisz wolniă rćczny bez podciŕgnićcia go? Chćtnie sić nauczć.
Hmm, naciskasz pedaů przyspieszacza i "rćczny" puszcza
naprawdć? patrz jakie inteligentne linki teraz robiŕ.
Linka do inteligentnej linki masz tu:
http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/07/motofocus-236658-616x290.jpg[1]

i to jest standardowe wyposaýenie wszystkich samochodów?

Wszystkich, których nie miaůeú masti (standardowo latasz kwantyfikatorami)

akurat tu to Ty latasz kwantyfikatorami. Liczba modeli w to wyposaýonych
jest maůym uůamkiem wszystkich wyprodukowanych. Ile miaůeú samochodów z
elektrycznym rćcznym w stosunku do wszystkich któ¶e miaůeú?

<http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-postojowy-zegnaj-dzwignio>

gówniane rozwiŕzanie z którego producenci sić wycofujŕ. --
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lćk gruntu! -Chyba wysokoúci? -Wiem co mówić. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-11-14 18:20:25
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 18:14 masti <gone@to.hell> pisze:

<http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-postojowy-zegnaj-dzwignio>

gĂłwniane rozwiÄ…zanie z ktĂłrego producenci siÄ™ wycofujÄ….

Nie kompromituj siÄ™.

TG

Data: 2014-11-14 17:26:00
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Tomasz Gorbaczuk wrote:

W dniu .11.2014 o 18:14 masti <gone@to.hell> pisze:

<http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-postojowy-zegnaj-dzwignio>

gówniane rozwi±zanie z którego producenci się wycofuj±.

Nie kompromituj się.

powiem Fordowi, że się skompromitował.

Data: 2014-11-14 18:36:26
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 18:26 masti <gone@to.hell> pisze:

Nie kompromituj siÄ™.

powiem Fordowi, że się skompromitował.

C-MAX to nie jest wyznacznik innowacyjności :-)
MĂłw i myĹ›l sobie co chcesz, hamulec elektryczny w powiÄ…zaniu z elektronikÄ…  ma same zalety.
Trwałość na poziomie 250-300kkm jest jak najbardziej akceptowalna.

TG

Data: 2014-11-14 17:37:13
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Tomasz Gorbaczuk wrote:

W dniu .11.2014 o 18:26 masti <gone@to.hell> pisze:

Nie kompromituj się.

powiem Fordowi, że się skompromitował.

C-MAX to nie jest wyznacznik innowacyjno¶ci :-)
Mów i my¶l sobie co chcesz, hamulec elektryczny w powi±zaniu z elektronik±  ma same zalety.
Trwało¶ć na poziomie 250-300kkm jest jak najbardziej akceptowalna.

niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.

Data: 2014-11-14 18:42:57
Autor: Tom N
Wci¶nięty pedał hamulca
masti w <news:m45ek9$g9c$1dont-email.me>:

niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.

To, że powozisz Syren± z zepsutym hamulcem ręcznym ustalili¶my już
wcze¶niej...

--
'Tom N'

Data: 2014-11-14 17:43:58
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
62.141114@73.184257.invalid wrote:

masti w <news:m45ek9$g9c$1dont-email.me>:

niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.

To, że powozisz Syren± z zepsutym hamulcem ręcznym ustalili¶my już
wcze¶niej...

a ilu was tam jest? Bo jasno¶ć wypowiedzi masz jak nagłówki

Data: 2014-11-14 18:50:37
Autor: Tom N
Wci¶nięty pedał hamulca
masti w <news:m45f0u$huf$1dont-email.me>:

[...]

Ja i Ty -- tu Ci odpowiadałem, zgodziłe¶ się bez słowa
<141114.170541.pms.3236.59@int.dyndns.org.invalid.141114.invalid>

Bo jasno¶ć wypowiedzi masz jak nagłówki

Co¶ Ci się w liniach nagłówka nie podoba? Co i dlaczego?

--
'Tom N'

Data: 2014-11-14 18:04:23
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
60.141114@67.185037.invalid wrote:

h> masti w

[...]

masz zwidy

Data: 2014-11-14 19:06:29
Autor: Tom N
Wci¶nięty pedał hamulca
masti w <news:m45g77$moa$1dont-email.me>:

[...]

Tak, tak masti, swoje problemy przypisujesz innym -- to sie nazywa
projekcja.

--
'Tom N'

Data: 2014-11-14 18:10:04
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
99.141114@41.190629.invalid wrote:

[...]

raczej ty swoje innym. Nadal nie wykazałe¶, ze hamulec elektryczny jest
standardowym wyposażeniem większo¶ci samochodów.

Data: 2014-11-14 19:19:47
Autor: Tom N
Wci¶nięty pedał hamulca
masti w <news:m45ghs$o74$1dont-email.me>:

[...]

Wykazałem, że latasz kwantyfikatorami. To wystarczy.

--
'Tom N'

Data: 2014-11-14 18:21:57
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
14.141114@99.191947.invalid wrote:

[...]

nie. sam poleciałe¶ kwantyfikatorami. Widzisz, że masz problem z
własnymi wypowiedziami?

Data: 2014-11-14 19:49:17
Autor: Tom N
Wci¶nięty pedał hamulca
masti w <news:m45h85$qqk$1dont-email.me>:

[...]

Tak-- widzę, że masz-- patrz cytaty powyżej.

A teraz cipa.

--
'Tom N'

Data: 2014-11-14 18:56:14
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
44.141114@36.194917.invalid wrote:

[...]

ładnie wycinasz resztę cytatów. manipulanciku

Data: 2014-11-14 18:43:43
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 18:37 masti <gone@to.hell> pisze:

niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.

WrÄ™cz przeciwnie, znakomicie wspomaga jazdÄ™, nie ma problemĂłw z ruszaniem  pod "gĂłrkÄ™", ruszaniem w dół (hamulec blokuje na 2 s koĹ‚a) - auto samo siÄ™  nie stacza, niedoĹ›wiadczony kierownik ma czas na puszczenie sprzÄ™gĹ‚a itp.

TG

Data: 2014-11-14 17:44:39
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Tomasz Gorbaczuk wrote:

W dniu .11.2014 o 18:37 masti <gone@to.hell> pisze:

niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.

Wręcz przeciwnie, znakomicie wspomaga jazdę, nie ma problemów z ruszaniem  pod "górkę", ruszaniem w dół (hamulec blokuje na 2 s koła) - auto samo się  nie stacza, niedo¶wiadczony kierownik ma czas na puszczenie sprzęgła itp.

do tego nie potrzebujesz elektrycznego ręcznego

Data: 2014-11-14 18:48:40
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 18:44 masti <gone@to.hell> pisze:

[...]

Pewnie, ĹĽe nie - ale napisaĹ‚eĹ› "niepotrzebna komplikacja" - twierdzÄ™, ĹĽe  jest przydatna i uĹ‚atwia prowadzenie.

TG

Data: 2014-11-14 19:06:41
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Tomasz Gorbaczuk wrote:

[...]

Pewnie, że nie - ale napisałe¶ "niepotrzebna komplikacja" - twierdzę, że  jest przydatna i ułatwia prowadzenie.

a u mnie nie ma elektrycznego hamulca a jest asystent ruszania --

Data: 2014-11-14 20:10:34
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 20:06 masti <gone@to.hell> pisze:

Pewnie, że nie - ale napisałeś "niepotrzebna komplikacja" - twierdzę, że
jest przydatna i ułatwia prowadzenie.

a u mnie nie ma elektrycznego hamulca a jest asystent ruszania

no i ?

TG

Data: 2014-11-14 19:21:15
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Tomasz Gorbaczuk wrote:

[...]

no i to, że poł±czyłe¶ tę funkcję z elektryczym hamulcem jako jego
zaleta.

Data: 2014-11-14 20:02:23
Autor: Cavallino
Wciśnięty pedał hamulca

Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xpbsu5czg01fvf@l-089.harvard.local...
W dniu .11.2014 o 18:37 masti <gone@to.hell> pisze:

niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.

Wręcz przeciwnie, znakomicie wspomaga jazdę, nie ma problemów z ruszaniem pod "górkę", ruszaniem w dół (hamulec blokuje na 2 s koła) - auto samo się nie stacza, niedoświadczony kierownik ma czas na puszczenie sprzęgła itp.

Do tego wystarcza zwykły ABS (mam taki w Dacii), nie trzeba przeszkadzających wodotrysków w rodzaju elektrycznego hamulca postojowego.

Data: 2014-11-14 20:07:35
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 20:02 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

[...]

Do tego wystarcza zwykĹ‚y ABS (mam taki w Dacii), nie trzeba  przeszkadzajÄ…cych wodotryskĂłw w rodzaju elektrycznego hamulca  postojowego.

CzegoĹ› nie wiem, albo siÄ™ nie rozumiemy. Ja piszÄ™ o ruszaniu z miejsca.
ABS blokuje Ci (i sam zwalnia) koła w przypadku ruszania na wzniesieniu?
To jakaĹ› nowa wersja ABS++?

W czym moĹĽe przeszkadzać elektryczny hamulec? - pytam bo mam chyba za  sĹ‚abÄ… wyobraĹşniÄ™...
TG

Data: 2014-11-14 19:21:41
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Tomasz Gorbaczuk wrote:

[...]

Do tego wystarcza zwykły ABS (mam taki w Dacii), nie trzeba  przeszkadzaj±cych wodotrysków w rodzaju elektrycznego hamulca  postojowego.

Czego¶ nie wiem, albo się nie rozumiemy. Ja piszę o ruszaniu z miejsca.
ABS blokuje Ci (i sam zwalnia) koła w przypadku ruszania na wzniesieniu?

tak

Data: 2014-11-14 20:19:04
Autor: Cavallino
Wciśnięty pedał hamulca

Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xpbwqxfhg01fvf@l-089.harvard.local...
[...]

Tak.

To jakaĹ› nowa wersja ABS++?

Tak.

W czym może przeszkadzać elektryczny hamulec? -

Nie ma dĹşwigni, uĹĽywanej do zawracania.
Zazwyczaj też działa zerojedynkowo.

Data: 2014-11-14 20:27:14
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 20:19 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

W czym może przeszkadzać elektryczny hamulec? -

Nie ma dĹşwigni, uĹĽywanej do zawracania.
Zazwyczaj też działa zerojedynkowo.

Ok. z tym nie dyskutujÄ™, ja jestem zwykĹ‚ym kapeluszem - ze dwa razy w  ĹĽyciu "zawracaĹ‚em" na rÄ™cznym, w dodatku na Ĺ›niegu w zimie.

W moich autach ("francuskich") nie dziaĹ‚aĹ‚ zerojedynkowo - siĹ‚a hamowania  mocno zaleĹĽaĹ‚a o siĹ‚y uĹĽytej do pociÄ…gniÄ™cia za "dynks". ByĹ‚o to rĂłwnieĹĽ  mocno podkreĹ›lane w instrukcjach.

TG

Data: 2014-11-14 17:44:59
Autor: Myjk
Wci¶nięty pedał hamulca
Fri, 14 Nov 2014 15:40:29 +0000 (UTC), masti
To wniosek jest taki, że nie umiesz zeń korzystać.
potrafisz wolnić ręczny bez podciągnięcia go? Chętnie się nauczę.

Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze.

Co z tego że ejst dłuższe o te pół sekundy, skoro nie opóźnia JAZDY, a wręcz ją przyśpiesza.
i dlatego kierowcy rajdowi ruszają z ręcznego

Jak widać, nie tylko rajdowi.

i do tego zajmuje dodatkowo rękę.
Tę, która i tak nie ma co robić?
kierownica sama sie trzyma

Trzyma się drugą ręką. Rozumiem, że biegów nie zmieniasz przy skrzyni
manualnej, bo siÄ™ kierownica sama nie trzyma?...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-14 17:12:43
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Myjk wrote:

Fri, 14 Nov 2014 15:40:29 +0000 (UTC), masti
To wniosek jest taki, że nie umiesz zeń korzystać.
potrafisz wolnić ręczny bez podci±gnięcia go? Chętnie się nauczę.

Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwi±zanie pomocnicze.

niezły fakir jeste¶ jak potrafisz ¶cinać i naprawiać zęby blokady
ręcznego między ¶wiatłami

Data: 2014-11-14 18:18:51
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 18:12 masti <gone@to.hell> pisze:

Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze.

niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady
ręcznego między światłami

Kolego, jak pamiÄ™tam to juĹĽ 2 samochody wstecz (8 lat) miaĹ‚em rÄ™czny  elektryczny (a nie byĹ‚a to klasa premium).
Obecnie w większości nowych w cenie powyżej 65k masz go w standardzie.
Wciskasz guzik (lub pociÄ…gasz za uchwyt) i siÄ™ "zaciÄ…ga", dodajesz lekko  gazu - sam siÄ™ zwalnia.

TG

Data: 2014-11-14 17:25:32
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Tomasz Gorbaczuk wrote:

W dniu .11.2014 o 18:12 masti <gone@to.hell> pisze:

Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwi±zanie pomocnicze.

niezły fakir jeste¶ jak potrafisz ¶cinać i naprawiać zęby blokady
ręcznego między ¶wiatłami

Kolego, jak pamiętam to już 2 samochody wstecz (8 lat) miałem ręczny  elektryczny (a nie była to klasa premium).

a mój C-Max już nie ma elektrycznego bo się Ford z tego gówna wycofał.

Obecnie w większo¶ci nowych w cenie powyżej 65k masz go w standardzie.
Wciskasz guzik (lub poci±gasz za uchwyt) i się "zaci±ga", dodajesz lekko  gazu - sam się zwalnia.

i nadal jest to mniejszo¶ć

Data: 2014-11-14 18:27:48
Autor: J.F.
Wciśnięty pedał hamulca
UĹĽytkownik "Tomasz Gorbaczuk"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Wiecej powiem - postoisz dluzsza chwile z noga na hamulcu - ten "reczny" sie sam "zaciagnie"...

Ale zawrocic na sniegu sie nie da, co za ch* pomysl :-P

J.

Data: 2014-11-14 18:40:04
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 18:27 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Nie wiem czy we wszystkich rozwiÄ…zaniach, ale u mnie siÄ™ da. Co wiÄ™cej ten  hamulec ma "inteligencjÄ™" - ciÄ…gniesz mocniej, szybciej i mocniej blokuje  koĹ‚a.

TG

Data: 2014-11-14 18:23:21
Autor: Myjk
Wci¶nięty pedał hamulca
Fri, 14 Nov 2014 17:12:43 +0000 (UTC), masti
niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady ręcznego między światłami

Jak nie będziesz zaciągać na pałę jak typowy maczo, to i nie będziesz
musiał podciągać. W większości przypadków w mieście wystarczy 1/3 siły
ręcznego aby tylko hamulec złapał i auto się nie staczało, w najgorszym
wypadku w połowie. Przez grzeczność pominę, że można zwolnić przycisk
podczas zapalenia się żółtego światła, a tuż po wrzuceniu biegu. Innymi
słowy, szukasz problemu tam gdzie go nie ma.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-14 17:28:06
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Myjk wrote:

Fri, 14 Nov 2014 17:12:43 +0000 (UTC), masti
niezły fakir jeste¶ jak potrafisz ¶cinać i naprawiać zęby blokady ręcznego między ¶wiatłami

Jak nie będziesz zaci±gać na pałę jak typowy maczo, to i nie będziesz
musiał podci±gać. W większo¶ci przypadków w mie¶cie wystarczy 1/3 siły
ręcznego aby tylko hamulec złapał i auto się nie staczało, w najgorszym
wypadku w połowie. Przez grzeczno¶ć pominę, że można zwolnić przycisk
podczas zapalenia się żółtego ¶wiatła, a tuż po wrzuceniu biegu. Innymi
słowy, szukasz problemu tam gdzie go nie ma.

czyli jednak, trzeba zwolnić blokadę ręcznego. I nawet na pierwszym
z±bku wymaga to lekkiego podci±gnięcia i naci¶nięcia guzika.
nie chce mi się

Data: 2014-11-16 12:01:28
Autor: Myjk
Wci¶nięty pedał hamulca
Fri, 14 Nov 2014 17:28:06 +0000 (UTC), masti
czyli jednak, trzeba zwolnić blokadę ręcznego.

Trzeba, to chyba oczywiste.

I nawet na pierwszym ząbku wymaga to lekkiego podciągnięcia

Nie wymaga.

nie chce mi siÄ™

No i jest rozwiązanie tematu. Lenistwo jest drugim w kolejności, zaraz za
ignorancją, elementem gryzącym ludzkość. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-16 15:40:37
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Myjk wrote:

[...]

wymaga

nie chce mi się

No i jest rozwi±zanie tematu. Lenistwo jest drugim w kolejno¶ci, zaraz za
ignorancj±, elementem gryz±cym ludzko¶ć. :P

lenistwo jest motorem napędzaj±cym postęp. Wła¶nie lenie wymy¶liły
elektryczny ręczny.

Data: 2014-11-16 18:22:41
Autor: Myjk
Wci¶nięty pedał hamulca
Sun, 16 Nov 2014 15:40:37 +0000 (UTC), masti
Nie wymaga.
wymaga

Napraw sobie ręczny.
nie chce mi siÄ™
No i jest rozwiązanie tematu. Lenistwo jest drugim w kolejności, zaraz za ignorancją, elementem gryzącym ludzkość. :P
lenistwo jest motorem napędzającym postęp. Właśnie lenie wymyśliły elektryczny ręczny.

Został wymyślony dla leni co mają problem ze zwykłym, bo rzekomo wymaga
podciągania. Więc sobie w końcu zainstaluj ten elektryczny ręczny, leniu.
:P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-11-16 17:24:57
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Myjk wrote:

Sun, 16 Nov 2014 15:40:37 +0000 (UTC), masti
Nie wymaga.
wymaga

Napraw sobie ręczny.

mam upiłować z±bki? Zreszt± w tych samochodach, które już sprzedałem będzie ciężko

[...]

Został wymy¶lony dla leni co maj± problem ze zwykłym, bo rzekomo wymaga
podci±gania. Więc sobie w końcu zainstaluj ten elektryczny ręczny, leniu.
:P
nie. bo nie lubię

Data: 2014-11-17 09:09:09
Autor: Myjk
Wci¶nięty pedał hamulca
Sun, 16 Nov 2014 17:24:57 +0000 (UTC), masti
Nie wymaga.
wymaga
Napraw sobie ręczny.
mam upiłować ząbki?

Rób co tam sobie chcesz, u mnie nic nie trzeba piłować i zwalnianie do 3-4
ząbka działa bez jego podnoszenia (a 2-3 ząb wystarczy przy większości
świateł). Ot, wciskam przycisk i ręczny opada.
[...]
nie. bo nie lubiÄ™

Nie dosyć że leń, to jeszcze malkontent. :P --
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-17 09:20:10
Autor: masti
Wci¶nięty pedał hamulca
Myjk wrote:

[...]

z±bka działa bez jego podnoszenia (a 2-3 z±b wystarczy przy większo¶ci
¶wiateł). Ot, wciskam przycisk i ręczny opada.

napraw sobie ręczny :)

Data: 2014-11-17 10:39:20
Autor: Myjk
Wci¶nięty pedał hamulca
Mon, 17 Nov 2014 09:20:10 +0000 (UTC), masti
napraw sobie ręczny :)

Zadowolę się tym co mam -- i tak widac działa lepiej niż u ciebie. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-11-14 18:58:48
Autor: My
Wci?ni?ty peda? hamulca
On 14 Nov 2014 16:10, Myjk wrote:
Fri, 14 Nov 2014 14:49:17 +0000 (UTC), masti

polozenie nogi na hamulcu mnie nie meczy.

Mnie owszem i jeszcze komus bez sensu po ryju swiece.

A na recznym nie swiecisz ?

Data: 2014-11-14 20:15:02
Autor: Shrek
Wci?ni?ty peda? hamulca
On 2014-11-14 18:58, My wrote:

Mnie owszem i jeszcze komus bez sensu po ryju swiece.

A na recznym nie swiecisz ?

No raczej nie świeci. Inna sprawa, że to świecenie jest przereklamowane. Zaraz komuś kierunki zaczną przeszkadzać i wrzuci lewy już po ruszeniu "żeby zadupnika nie oślepiać bez potrzeby";)

Shrek

Data: 2014-11-17 01:11:25
Autor: niusy.pl
Wci?ni?ty peda? hamulca

UĹĽytkownik "Shrek" <1@wp.pl>

Mnie owszem i jeszcze komus bez sensu po ryju swiece.

A na recznym nie swiecisz ?

No raczej nie świeci.

Bo to jakieś dziwne jest, że świeci tylko na nożnym.

Inna sprawa, że to świecenie jest przereklamowane. Zaraz komuś kierunki zaczną przeszkadzać i wrzuci lewy już po ruszeniu "żeby zadupnika nie oślepiać bez potrzeby";)

No przecież tak się robi w miarę możliwości.

Data: 2014-11-17 06:53:47
Autor: Shrek
Wci?ni?ty peda? hamulca
On 2014-11-17 01:11, niusy.pl wrote:

No raczej nie świeci.

Bo to jakieś dziwne jest, że świeci tylko na nożnym.

Nie jest.

Inna sprawa, że to świecenie jest przereklamowane. Zaraz komuś
kierunki zaczną przeszkadzać i wrzuci lewy już po ruszeniu "żeby
zadupnika nie oślepiać bez potrzeby";)

No przecież tak się robi w miarę możliwości.

No i oprócz "wypalania się styków" mamy nowy powód oszczędzania kierunków - "bo oślepiają". Nawet nie wiem jak to skomentować.

Shrek.

Data: 2014-11-19 19:51:47
Autor: re
Wci?ni?ty peda? hamulca

UĹĽytkownik "Shrek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4c2ha$q81$1@node2.news.atman.pl...

On 2014-11-17 01:11, niusy.pl wrote:

No raczej nie świeci.

Bo to jakieś dziwne jest, że świeci tylko na nożnym.

Nie jest.

Jest.

[...]

Ale nie z tego powodu tylko by oszczędzić akumulator albo żarówki. Normalna sprawa.

Data: 2014-11-19 19:59:10
Autor: Shrek
Wci?ni?ty peda? hamulca
On 2014-11-19 19:51, re wrote:

[...]

PowiedĹş, ĹĽe ĹĽartujesz proszÄ™.

Shrek.

Data: 2014-11-20 01:35:20
Autor: John Kołalsky
Wci?ni?ty peda? hamulca

UĹĽytkownik "Shrek" <1@wp.pl>

[...]

Żarówka przy zapalaniu doznaje udaru zarówno mechanicznie jak i termicznie, więc ... nie migać

Data: 2014-11-14 20:13:56
Autor: Michał Baszyński
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu 2014-11-14 16:10, Myjk pisze:

Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P

a jak ktoś ma nożny "ręczny" ? ;-P

--
Pozdr.
Michał

Data: 2014-11-14 20:42:10
Autor: Czesław Wiśniak
Wciśnięty pedał hamulca
Szybiej ruszy się z ręcznego niż z nożnego. :P

a jak ktoś ma nożny "ręczny" ? ;-P

To ma przeje..ne :)

Data: 2014-11-20 17:53:41
Autor: DJ Abelson?
Wci¶nięty pedał hamulca
W dniu 2014-11-14 o 15:49, masti pisze:

położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy.
Zaci±ganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej. nie
mówi±c, ża jest dłuższe.

A hamulec ręczny masz sprawny?

--
"Com napisał, napisałem"

               Pontius Pilatus

Data: 2014-11-21 18:31:53
Autor: DJ Abelson?
Wci¶nięty pedał hamulca
W dniu 2014-11-20 o 20:28, masti pisze:
DJ Abelson? wrote:

[...]

To dobrze, czasem się przyda. Warto chlasn±ć go do góry nie tylko przed przegl±dem :P

--
"Com napisał, napisałem"

               Pontius Pilatus

Data: 2014-11-20 17:52:43
Autor: DJ Abelson?
Wci¶nięty pedał hamulca
W dniu 2014-11-14 o 15:46, Myjk pisze:
[...]

Ja też tak robię. Poza tym, warto od czasu do czasu używać ręcznego żeby pozostał sprawny.

--
"Com napisał, napisałem"

               Pontius Pilatus

Data: 2014-11-14 15:20:48
Autor: Tomasz Finke
Wci¶nięty pedał hamulca
W dniu 2014-11-14 o 12:17, Grzegorz Tomczyk pisze:

Inna sprawa to automaty: tam wręcz nie zalecane jest przeł±czanie co
chwilę miedzy D a P, a na D jak nie naci¶niesz hamulca, to auto jedzie.

Dlatego, między innymi, wynaleziono hamulec ręczny.

Przy automacie chc±c stać na D musisz trzymać hamulec nożny.

T.

Data: 2014-11-14 16:49:32
Autor: MadMan
Wci¶nięty pedał hamulca
Dnia Fri, 14 Nov 2014 15:20:48 +0100, Tomasz Finke napisał(a):

Przy automacie chcąc stać na D musisz trzymać hamulec nożny.

MĂłj o tym nie wie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2014-11-19 15:39:38
Autor: Grzegorz Tomczyk
Wci¶nięty pedał hamulca
Dnia Fri, 14 Nov 2014 15:20:48 +0100, Tomasz Finke napisał(a):
Przy automacie chcąc stać na D musisz trzymać hamulec nożny.
Albo zaciągnąć ręczny, jak już wcześniej pisałem.

--
Grzegorz Tomczyk

Data: 2014-11-14 16:07:55
Autor: Robson
Wci¶nięty pedał hamulca
W dniu 2014-11-14 12:17, Grzegorz Tomczyk pisze:
[...]

Ale mnie ubawiłe¶! W wielu automatach jest tak, że PUSZCZENIE hamulca nożnego powoduje zał±czenie sprzęgła i dodanie gazu.

Data: 2014-11-19 15:41:06
Autor: Grzegorz Tomczyk
Wci¶nięty pedał hamulca
Dnia Fri, 14 Nov 2014 16:07:55 +0100, Robson napisał(a):
Ale mnie ubawiłeś! W wielu automatach jest tak, że PUSZCZENIE hamulca
nożnego powoduje załączenie sprzęgła i dodanie gazu.
MoĹĽe i w wielu, ale nie w moim.

--
Grzegorz Tomczyk

Wci¶nięty pedał hamulca