Wci¶niêty peda³ hamulca

Data: 2014-11-14 23:58:49
Autor: yabba
Wci¶niêty peda³ hamulca
U¿ytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:20141114091006.43e0649fbabcia-workstation...
Wczoraj wieczorem do¶æ sporo musia³em poje¼dziæ po centrum Warszawy.
Sporo by³o stania na kolejnych ¶wiat³ach. I tak siê zastanawiam czemu
wiêkszo¶æ kierowców stoj±c na ¶wiat³ach ma wci¶niêty peda³ hamulca co
widaæ po ¶wiat³ach z ty³u. I tak czêsto wszyscy przed ¶wiat³ami. Wygl±da
to tak ¿e dojazd do ¶wiate³, hamowanie i pozostanie z wci¶niêtym
hamulcem do chwili ruszenia po zmianie ¶wiate³. I to na równej,
poziomej jezdni. Jak ¶wiate³ nie ma a tylko np. wyjazd z
podporz±dkowanej to hamulca nie trzyma prawie nikt. Ciekawe sk±d taki
nawyk u wielu siedz±cych za kó³kiem.

Ja obserwuje bardziej bezsensowne rzeczy, które robi± kierowcy. W zesz³ym tygodniu, ¶rodek dnia, ³adna pogoda, s³onecznie, a tu 99,9% je¼dzi z w³±czonymi ¶wiat³ami. Albo maj± w³±czone zwyk³e mijania, albo jakie¶ fiku¶ne kszta³ty LED-ów w nowych samochodach, albo mikro lampeczki wsadzone w zderzak starego rupiecia. Daje to po oczach non-stop z ka¿dej strony. Po ca³ym dniu je¿d¿enia a¿ oczy bol±.
Rozs±dnych, którzy nie ulegaj± tej modzie, jest niestety bardzo ma³o.

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -
Ta wiadomo¶æ zosta³a sprawdzona na obecno¶æ wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2014-11-15 00:12:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wci¶niêty peda³ hamulca
Hello yabba,

Friday, November 14, 2014, 11:58:49 PM, you wrote:

[...]

[...]

Modzie? Ty masz w ogóle prawo jazdy?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-11-15 07:54:12
Autor: Shrek
Wci¶niêty peda³ hamulca
On 2014-11-15 00:12, RoMan Mandziejewicz wrote:

[...]

Ma³e, kud³ate i gryzie w dupê?

Shrek

Data: 2014-11-15 11:07:32
Autor: yabba
Wci¶niêty peda³ hamulca
U¿ytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:m46tab$7fd$2node1.news.atman.pl...
On 2014-11-15 00:12, RoMan Mandziejewicz wrote:

[...]

:)

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -
Ta wiadomo¶æ zosta³a sprawdzona na obecno¶æ wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2014-11-15 07:58:10
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Wciśnięty pedał hamulca
W dniu .11.2014 o 00:12 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid>  pisze:

Ja obserwuje bardziej bezsensowne rzeczy, które robiÄ… kierowcy. W  zeszÅ‚ym
tygodniu, środek dnia, ładna pogoda, słonecznie, a tu 99,9% jeździ z
kształty LED-ów w nowych samochodach, albo mikro lampeczki wsadzone w
zderzak starego rupiecia. Daje to po oczach non-stop z każdej strony. Po
całym dniu jeżdżenia aż oczy bolą.
Rozsądnych, którzy nie ulegają tej modzie, jest niestety bardzo mało.

Modzie? Ty masz w ogóle prawo jazdy?

Przeczytaj jeszcze raz Jego posta :-)

TG

Data: 2014-11-15 11:08:20
Autor: yabba
Wciśnięty pedał hamulca
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości news:op.xpctm8sqg01fvfl-089.harvard.local...
W dniu .11.2014 o 00:12 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid>
pisze:

Ja obserwuje bardziej bezsensowne rzeczy, które robią kierowcy. W zeszłym
tygodniu, środek dnia, ładna pogoda, słonecznie, a tu 99,9% jeździ z
włączonymi światłami. Albo mają włączone zwykłe mijania, albo jakieś fikuśne

Mogłem w temacie dopisać "piątkowo". :)

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -

Data: 2014-11-16 05:23:47
Autor: RadoslawF
Wciśnięty pedał hamulca
Dnia 2014-11-15 11:08, Użytkownik yabba napisał:

Rozsądnych, którzy nie ulegają tej modzie, jest niestety bardzo mało.

Modzie? Ty masz w ogóle prawo jazdy?

Przeczytaj jeszcze raz Jego posta :-)

Mogłem w temacie dopisać "piątkowo". :)

Mogłeś też go wcale nie napisać. na ale do tego musiał byś
dorosnąć.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-17 00:16:41
Autor: yabba
Wciśnięty pedał hamulca
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:m498sc$1iq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie zrozumiałem. Czy możesz dokładniej wyjaśnić sens swojego posta?

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -

Data: 2014-11-17 21:02:01
Autor: RadoslawF
Wciśnięty pedał hamulca
Dnia 2014-11-17 00:16, Użytkownik yabba napisał:

[...]

Dorośnij zanim zaczniesz się tu udzielać.
Coś jeszcze wytłumaczyć ?

Pozdrawiam

Data: 2014-11-17 23:48:50
Autor: yabba
Wciśnięty pedał hamulca
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:m4dk7o$fmj$2node1.news.atman.pl...
[...]

Tak. Co jest nie tak w moim poście?

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -

Data: 2014-11-18 00:03:06
Autor: RadoslawF
Wciśnięty pedał hamulca
Dnia 2014-11-17 23:48, Użytkownik yabba napisał:
[...]

To że był całkiem zbędny. Ale zrozumiesz to dopiero jak dorośniesz.
Coś jeszcze wytłumaczyć ?

Pozdrawiam

Data: 2014-11-18 09:47:02
Autor: yabba
Wciśnięty pedał hamulca
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:m4dur9$riv$3node1.news.atman.pl...
[...]

Już rozumiałem co chciałeś powiedzieć. To był post ironiczny dla tych z poczuciem humoru, dorosłych również.

--
Pozdrawiam,

yabba

-- -

Data: 2014-11-19 19:43:04
Autor: RadoslawF
Wciśnięty pedał hamulca
Dnia 2014-11-18 09:47, Użytkownik yabba napisał:

[...]

Ponieważ nie był i nie miał być ironiczny nie zrozumiałeś.
Ale kiedyś jak wreszcie dorośniesz to powinieneś to zrozumieć.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-19 23:43:54
Autor: yabba
Wciśnięty pedał hamulca
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:m4iobl$q7$2node1.news.atman.pl...
[...]

A to przepraszam, że nie napisałem go w taki sposób, żebyś zrozumiał ironię.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-11-19 23:52:25
Autor: Myjk
Wciśnięty pedał hamulca
Wed, 19 Nov 2014 23:43:54 +0100, yabba
A to przepraszam, że nie napisałem go w taki sposób, żebyś zrozumiał ironię.

Może Radosław doskonale zrozumiał lecz poczuł się urażony? :>

--
Pozdor
Myjk

Wci¶niêty peda³ hamulca