Wczasy 2014

Data: 2015-01-05 04:41:56
Autor: kakmar
Wczasy 2014
Dnia 02.01.2015 johnny <johnny@plusnet.pl> napisa艂/a:
W tym roku, jak Bozia da, chcia艂bym odhaczy膰 mo偶e Albani臋 i Czarnog贸r臋, chocia偶 to troch臋 daleko.

Polecam, w zesz艂ym roku zwiedzi艂em Albani臋, troch臋 wysz艂o przypadkiem, troch臋
ze wzgl臋du na cen臋. Za cen臋 pizzy w IT dostaniesz ryb臋, a piwo/wino w cenie wody w knajpie w wawie. Ja ze wzgl臋du na osobiste okoliczno艣ci musz臋 mno偶y膰 x4
a Albania da艂a mi za te 10k 2 tygodnie+ w bangalow a nie pod namiotem. Og贸lnie warto. W IT trzeba sprawdza膰 ceny hoteli/bangalow bo bywaj膮 por贸wnywalne z kempingami. Na 4x moje wycieczki do IT nigdy nie spa艂em pod namiotem bo
po co, jak za podobn膮 kas臋 mo偶na mie膰 艂贸偶ko klim臋 i 艣niadanie, tyle 偶e 艣r贸dziemnomorskie. Albania niby to inny klimat, ale podobna jest troch臋 do Chorwacji sprzed 15 lat. Warto si臋 wybra膰 zanim w艂o艣i z taniego promu Bari<->Durres zeupeizuj膮 ceny.

--
kakmaratgmaildotcom

Wczasy 2014