Wczesniejsza emerytura

Data: 2009-05-28 09:17:21
Autor: Anna
Wczesniejsza emerytura
Mam pytanie,jeśli to możliwe to bardzo proszę o odpowiedź.
Czy mam jakieś szanse na wcześniejszą emeryturę skoro przepracowałam już ponad
35 lat ,dodatkowo mam ponad 3 lata przepracowane na gospodarstwie rodziców.
Nadmieniam,że pracując opiekowałam się przez 10 lat chorą mamą/I grupa
inwalidztwa/,choroba Alzheimera.
Mama potrzebowała całodobowej opieki.
Przez kilka lat miałam w godzinach mojej zawodowej pracy przyznaną opiekunkę z
OPS.Po pracy na zmianę z mężem i dziećmi sprawowaliśmy opiekę.
Wiem,że gdybym była zatrudniona w zakładzie opieki nad takimi osobami miałabym
szanse odejścia.
W czerwcu skończę 55 lat.Nie zapisałam się do OFE.

--

Wczesniejsza emerytura