Wczoraj śpiewał antykościółkowe piosenki, a dzi siaj ciepła posadka w "Energa"

Data: 2017-02-07 09:43:34
Autor: V.L.Pinkley
Wczoraj śpiewał antykościółkowe piosenki, a dzi siaj ciepła posadka w "Energa"
Cudowne nawrócenia przyjaciela Kaczyńskiej:)

Cud, prze państwa cud!!!:)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Wczoraj-spiewal-dla-szatana
-Dzis-zawierza-panstwowa-spolke-Matce-Boskiej,wid,18695413,wiadomo
sc.html

Data: 2017-02-07 18:45:49
Autor: A. Filip
Wczoraj posadka w "Energa"
"V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> pisze:
[...]

No ale zd±żył się wystarczaj±co zabezpieczyć zanim wrogie mu siły
ujawniły "grzeszki przeszło¶ci"? ;-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przyszło¶ć.
Ja i mój brat jeste¶my przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem

Data: 2017-02-07 10:33:55
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

No ale zd±żył się wystarczaj±co zabezpieczyć zanim wrogie mu siły

Zabezpieczyć przez objęcie posadki, czy uczestnictwo w jakim¶ tam
zawierzeniu?

Ja tam chętnie tego linka podam w 20 innych miejsc, toż to lepsze
niż setka misiewiczów.

Data: 2017-02-08 14:30:12
Autor: Pajdak
Wczoraj ¶piewał antyko¶ciółkowe piosenki, a dzisiaj ciepła posadka w "Energa"

Sam widzisz. Dojna zmiana!

--
Lepudruk

Wczoraj śpiewał antykościółkowe piosenki, a dzi siaj ciepła posadka w "Energa"