Wczoraj go widziałem

Data: 2011-06-23 12:17:27
Autor: topek
Wczoraj go widziałem
W dniu 2011-06-22 22:12, Yogi(n) pisze:
http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-koral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,t.html

Jechał poza zabudowanym 40-50 km/h. Za nim drugi, biały (chyba) s-klasse
- wiózł ochroniarzy prawdopodobnie, trzymali się na ogonie SLS'a, żeby
broń Boże ktoś przy wyprzedzaniu nie wjechał między nich.
Może go dociera i dlatego się tak ślimarczył? Cholera wie, ale po
sądeckim rynku rollsem też jeździ 40 km/h.

Juz kiedys pisalem, ze mam ambiwalentne odczucia odnosnie tego goscia.

Stworzyl firme, dal prace duzej ilosci osob.
Daje zarobic innym kupujac takie bryki i je serwisujac, stawiajac palace.

Z drugiej strony bije wiocha. Jak widzialem domy z lwami to mialem skwaszona mine. No ale kto powiedzial, ze bogacz musi miec dobry gust?
Garnitur dorze lezy w 3 pokoleniu.
Wiec jego wnuczki.
Jesli znow nas niemcy czy rosjanie nie napadna.

Szkoda, ze czlowiek z taka iloscia kasy ma taki buraczany styl.
Ale z drugiej strony, najwazniejsze, zeby on sie z tym dobrze czul.

Co do lodow korala to dla mnie dramat.
Jedne z gorszych jakie jadlem.
Nie pisze tego bo gosciowi zazdroszcze. Po prostu mi nie zmakuja.
Kolorowy, barwiony syf o wyraznym smaku ... cukru.

Wole bakaliowe z Biedronki jak jestem w PL.
Albo Haägen Dazs jak jestem w USA ( w europie za drogie :)
Zebym byl wiarygodny to nie smakuja mi Ben&Jerry's

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko

Data: 2011-06-23 12:43:44
Autor: Adam Szewczak
Wczoraj go widziałem

Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4e0312bd$1news.home.net.pl...
[...]

    Kurna Haagen kosztuje 9 zyla za galke ;P i niestety ale moim zdaniem nie sa tak dobre jak Grycan.

Ale osobiscie najlepsze jadlem w Budapeszcie i nie galkowane a taka packa nakladane :)

PZDr
Adam

Data: 2011-06-23 12:51:32
Autor: Rafał Grzelak
Wczoraj go widziałem
Adam Szewczak wrote:

> [...]
zdaniem nie sa tak dobre jak Grycan.

Ale osobiscie najlepsze jadlem w Budapeszcie i nie galkowane a taka

U mnie w osiedlowym sklepiku maja po 22-24 za 400 czy 500ml.
Owszem, Grycan jest dobry, ale zeby lepszy od haagen? ;]

A najlepsze w tym roku to jadlem w Leuven w Belgii - pistacjowe
smakowaly jakby naprawde byly zrobione z orzeszkow pistacjowych, a
czekoladowe byly tak czekoladowe, ze az gorzkawe. Mniam.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-06-23 23:23:28
Autor: ToMasz
Wczoraj go widziałem

Ale osobiscie najlepsze jadlem w Budapeszcie i nie galkowane a taka
packa nakladane :)
no to może Ci zasmakują taką samą packą nakładane od Argaśińskich. ale
to tylko Nowy sącz (możesz pooglądać pałace i samochody) albo Kraków.

ToMasz

Data: 2011-06-23 13:03:49
Autor: Yogi\(n\)
Wczoraj go widziałem
Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4e0312bd$1news.home.net.pl...
Juz kiedys pisalem, ze mam ambiwalentne odczucia odnosnie tego goscia.

No i to co napisałeś, to sedno sprawy. Choćby w niewielkim mieście jak N. Sącz jest wielu bogatych ludzi, ale żaden z nich nie urządza takich szopek jak Koral. Po prostu. Pracodawcą też nie jest specjalnie dobrym, bo pracujący u Wiśniewskiego czy Florka chwalą sobie i wynagrodzenie i warunki pracy o wiele bardziej (akurat u Korala pracował tylko jeden z moich znajomych, więc to może nie być miarodajne)
A lody.. cóż, najwyższa półka toto nie jest. Ale sprzedają się i to wystarczy, przynajmniej Koralowi ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-23 15:52:37
Autor: J.F.
Wczoraj go widziaem
On Thu, 23 Jun 2011 12:17:27 +0200,  topek wrote:
Z drugiej strony bije wiocha. Jak widzialem domy z lwami to mialem skwaszona mine. No ale kto powiedzial, ze bogacz musi miec dobry gust?
Garnitur dorze lezy w 3 pokoleniu.

No ale zaraz .. sa palace z lwami przy bramach. Tez mieli spaczony gust, dopiero do palacu lwy pasuja .. czy to my
mamy gust spaczony przez komune ? :-)

J.

Wczoraj go widziałem