Wczoraj go widziałem

Data: 2011-06-23 09:55:53
Autor: PiteR
Wczoraj go widziałem
na  ** p.m.s **  Yogi(n) pisze tak:

koral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza

Ciekawe kto kupuje mu te lody bo Potentat Lodowy z Olsztyna firma Chłodnia nie nadąża z produkcją i notorycznie lodów brak co jest niesamowicie wqu.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2011-06-23 10:04:08
Autor: Yogi\(n\)
Wczoraj go widziałem
Użytkownik "PiteR" <email@zaolejony.pl> napisał w wiadomości news:Xns9F0D65076EB6Felektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Yogi(n) pisze tak:

koral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza

Ciekawe kto kupuje mu te lody bo Potentat Lodowy z Olsztyna firma
Chłodnia nie nadąża z produkcją i notorycznie lodów brak co jest
niesamowicie wqu.

Ktoś tam kupuje, zwłąszcza że w całej południowej Polsce ma kilkadziesiat hurtowni, fabryki w Sączu, Limanowej i Rzeszowie. Lody sprzedaje na Ukrainie i Słowacji. W każdym razie, skądś pieniądze na samochody bierze, w totka musiałby wygrać kilkadziesiąt razy ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-23 12:05:32
Autor: kamil/Endurorider.pl
Wczoraj go widziałem

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4e02f384$0$2448

[...]

Dla odmiany w wAw tych lodów za bardzo nie widać.

kml

Data: 2011-06-23 15:35:59
Autor: jerzu
Wczoraj go widziałem
On Thu, 23 Jun 2011 12:05:32 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

Dla odmiany w wAw tych lodów za bardzo nie widać.

Rozejrzyj się, są praktycznie wszędzie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-23 15:44:19
Autor: kamil/Endurorider.pl
Wczoraj go widziałem

<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

Dla odmiany w wAw tych lodów za bardzo nie widać.

Rozejrzyj się, są praktycznie wszędzie.

Sprawdze dokładnie jeszcze, ale autentycznie odnoszę wrażenie że wAw to nie jest ich region :)

kml

Data: 2011-06-23 15:47:07
Autor: jerzu
Wczoraj go widziałem
On Thu, 23 Jun 2011 15:44:19 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

Sprawdze dokładnie jeszcze, ale autentycznie odnoszę wrażenie że wAw to nie jest ich region :)

Może nie są tak widoczne tutaj, ale dostępne są. U mnie w sklepie
(sieć Mokpol) stoi nawet ich lodówka.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-23 16:33:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
Wczoraj go widziałem

<flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

Sprawdze dokładnie jeszcze, ale autentycznie odnoszę wrażenie że wAw to nie
jest ich region :)

Może nie są tak widoczne tutaj, ale dostępne są. U mnie w sklepie
(sieć Mokpol) stoi nawet ich lodówka.

W moim lokalnym carfurze ekspres kompletnie ich nie widać, ale jutro przegrzebie lodówkę ;D

kml

Data: 2011-06-23 16:43:50
Autor: J.F.
Wczoraj go widziałem
On Thu, 23 Jun 2011 16:33:34 +0200,  kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

No prosze - jak to inwestycja w fure podniosla rozpoznawalnosc marki i
moze nawet sprzedaz. A fura kosztowala pewnie ulamek czasu reklamowego :-)

J.

Data: 2011-06-23 17:33:31
Autor: J_K_K
Wczoraj go widziałem
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2sj607t3rgndsojq85i96brcipfr6n8c724ax.com...
No prosze - jak to inwestycja w fure podniosla rozpoznawalnosc marki i
moze nawet sprzedaz.
A fura kosztowala pewnie ulamek czasu reklamowego :-)

I o to właśnie chodziło - informacja niby w dodatku lokalnym,
a poszło na całą Polskę ;-)

A propos - na sezon zwykle jakiegoś celebrytę/kę zatrudniają
- była Kaśka Figura, Doda, Olbrychski
- w tym roku mają Joannę "Tapmadel" ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-24 00:49:51
Autor: Michał
Wczoraj go widziałem
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
On Thu, 23 Jun 2011 16:33:34 +0200,  kamil/Endurorider.pl wrote: >Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w >> On Thu, 23 Jun 2011 15:44:19 +0200, "kamil/Endurorider.pl"

> [...]

No prosze - jak to inwestycja w fure podniosla rozpoznawalnosc marki i
moze nawet sprzedaz. A fura kosztowala pewnie ulamek czasu reklamowego :-)

reklama jest duuużo tańsza niż się wydaje ;)

za 1mln pln można nakupić duuuużo reklamówek w TV

Data: 2011-06-24 10:40:09
Autor: jerzu
Wczoraj go widziałem
On Fri, 24 Jun 2011 00:49:51 +0000 (UTC), " Michał"
<mttj@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

za 1mln pln można nakupić duuuużo reklamówek w TV

60 sekundowa reklamówka w TVP1 między "Wiadomościami" a blokiem
sportowym kosztuje ponad 100 tys. zł.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-24 14:33:59
Autor: klon
Wczoraj go widziałem
sportowym kosztuje ponad 100 tys. zł.

niepisz kretynie o czy ni masz pojencia. To jest cenna CENNIKOWA. Ostatnio ktoś zaplycił cenę cennikową przed wojną. Zwykły upoust to min 60%

jk

Data: 2011-06-24 15:11:21
Autor: jerzu
Wczoraj go widziałem
On Fri, 24 Jun 2011 14:33:59 +0200, "klon" <sppl66@yahoo.co.uk> wrote:

niepisz kretynie o czy ni masz pojencia.

Nie wiem co chcesz przekazać tym swoim bełkotem, ale jesteś
upierdliwym osobnikiem. I nudnym. Śmiesznym nie byłeś nigdy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-24 18:20:13
Autor: klon
Wczoraj go widziałem
upierdliwym osobnikiem. I nudnym. Śmiesznym nie byłeś nigdy.

spierdalaj, tak jak już ci grupa napisała....

jk

Wczoraj go widziałem