Wczoraj go widziałem

Data: 2011-06-23 14:06:49
Autor: Stefan Szczygielski
Wczoraj go widziałem
W dniu 22.06.2011 22:12, Yogi(n) pisze:
http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-koral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,t.html

Ech... Jakbym ja kręcił taki lody i miał brać pojazd ze skrzydełkami do góry to bym chciał taki:

http://en.wikipedia.org/wiki/DeLorean_DMC-12

Opcję V200201 (Stage II High Performance Engine) poproszę. :)

Jedyne $63,250.00...

:D

Data: 2011-06-23 18:13:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Wczoraj go widziałem
W dniu 2011-06-23 14:06, Stefan Szczygielski pisze:
[...]

OpcjÄ™ V200201 (Stage II High Performance Engine) poproszÄ™. :)

Jedyne $63,250.00...

:D

Rozpoznawalne tylko przez pasjonatĂłw motoryzacyjnych. A Koralom chyba nie o to chodzi.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-23 23:25:08
Autor: ToMasz
Wczoraj go widziałem
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
[...]

a poworotu do przyszłości nie widziałes?!!!

Data: 2011-06-24 11:04:25
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Wczoraj go widziałem
W dniu 2011-06-23 23:25, ToMasz pisze:
[...]

Widziałem. Wielokrotnie. Tylko czy to coś zmienia?