Wczoraj go widziałem

Data: 2011-06-24 00:00:15
Autor: s2p
Wczoraj go widziałem
W dniu 2011-06-22 22:12, Yogi(n) pisze:
http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-koral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,t.html

Jechał poza zabudowanym 40-50 km/h. Za nim drugi, biały (chyba) s-klasse
- wiózł ochroniarzy prawdopodobnie, trzymali się na ogonie SLS'a, żeby
broń Boże ktoś przy wyprzedzaniu nie wjechał między nich.
Może go dociera i dlatego się tak ślimarczył? Cholera wie, ale po
sądeckim rynku rollsem też jeździ 40 km/h.

A ja widzialem chłopa takim traktorem 6.3 we Wrocławiu na ulicy Zwycięskiej, przyjechał zjeść grochówkę jak inni rodacy biedacy:) ma chłop dystans do siebie:) Jak wsiadał w to gówno była komedia;) i widziałem że on też miał polewkę z siebie zamykając to modne gówno z góry na dół, ciągnąc za dzwi. Filmu, jak parówa nie robiłem, bo chłop mi dystansem do ciągnika zaimponował, prawdziwy dzentelemen!

Wczoraj go widziałem