Wczoraj na pomnik PPP wlaz³y Mupety opozycji

Data: 2017-07-17 17:19:07
Autor: u2
Wczoraj na pomnik PPP wlaz³y Mupety opozycji
http://naszeblogi.pl/47425-wczoraj-na-pomnik-ppp-wlazly-mupety-opozycji

  Wczoraj pod pomnikiem  PPP  ( Pomnik Pañstwa Podziemnego) zebrali siê wyznawcy a na pomnik z  bucioramii  wle¼li Mupety opozycji.  Wiêkszo¶æ to byli tacy Statler i Waldorf (link is external) w wydaniu opozycji. Bo kogo tam nie by³o ? ano i grabarz gospodarki Balcerowicz, i Wujec, i Frasyniuk i ¶mieszna aktorka Staliñska, têczowy Szume³da, alimenciarz Kijowski, Ada¶ Michnik ( spier...aj skurwysynu) ¯akowski ( opozycja musi dzia³aæ jak Hamas, Rysiek z Madery, Grzegorz ( widelec) i wiele innych mupetowskich postaci.

Ta ca³a ferajna wygl±da³a jak stare zapomniane ubrania wyci±gniête z szafy, które zosta³y wyci±gniête i ubrane, a to , ¿e nie pasowa³y do rzeczywisto¶ci to inna sprawa.

Dwa has³a obna¿y³y opozycjê pierwsze to ,, S±d Najwy¿szy jest nasz" nie narodu ale ich oraz ,,Sejm jest nasz" tzn. nie jest to organ konstytucyjny wybierany przez suwerena, ale ich. Ubecy razem z by³ymi opozycjonistami, szansoni¶ci z aktorzynami, wiedz± ¿e s±dy s± ich ostatnim bastionem  st±d ta ich determinacja w obronie s±dów, niczym ¯ydów w obronie Masady jest symboliczna.

Broni± s±dów , by nadzwyczajna kasta ludzi dalej by³a wyalienowana, i dzia³a³a sobie a muzom, st±d na manifestacji i sêdzia ¯urek i by³y prezes TK Rzepliñski, którzy udowadniaj± jacy oni s± apolityczni.

Moim zdaniem koñczy siê czas sêdziokracji a zacznie siê czas narodu.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-17 17:31:35
Autor: Bene Natus
Wczoraj na pomnik PPP wlaz³y Mupety opozycji
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:596cd573$0$659$65785112news.neostrada.pl...
http://naszeblogi.pl/47425-wczoraj-na-pomnik-ppp-wlazly-mupety-opozycji
Moim zdaniem koñczy siê czas sêdziokracji a zacznie siê czas narodu.

Skoñczycie na szubienicach. Naród was rozliczy. "Dok±d uciekniesz Jarku? Przecie¿ ty nie masz dok±d!" (c) KOD

CL

Data: 2017-07-17 17:45:55
Autor: u2
W dniu 17.07.2017 o 17:31, Bene Natus pisze:
Skoñczycie na szubienicach. Naród was rozliczy. "Dok±d uciekniesz Jarku? Przecie¿ ty nie masz dok±d!" (c) KOD

ano pi¼dziak, o to twoim firerkom chodzi:))))))))))))

Data: 2017-07-17 19:09:28
Autor: Bene Natus
10.o7 na skrzyki po pomidorach wlaz³y mupety
PISDZIELEC "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:596cdbbe$0$650$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 17.07.2017 o 17:31, Bene Natus pisze:
Skoñczycie na szubienicach. Naród was rozliczy. "Dok±d uciekniesz Jarku? Przecie¿ ty nie masz dok±d!" (c) KOD

ano KUTAFONIE, o to twoim firerkom z Kremla chodzi:))))))))))))

Data: 2017-07-17 21:08:20
Autor: Presidente de San Escobar
Wczoraj na pomnik PPP wlaz³y Mupety opozycji
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

Moim zdaniem koñczy siê czas sêdziokracji a zacznie siê czas narodu.

Sêdziokracjê to masz w swoim por±banym i wypranym od propagandy mózgu :DDD
Gdyby nie prawoszmat³awce tak g³upie my¶li nawet nie przysz³yby ci do g³owy
:DDDDDDDD
Jakby ci powiedzieli, ¿e ziemia jest p³aska te¿ by uwierzy³ :DDDD
Syndrom sztokhomski masz... wiêc teraz wypnij dupkê i p³aæ wiêcej za mas³o
:DDDD

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-07-17 21:19:34
Autor: u2
W dniu 17.07.2017 o 21:08, Presidente de San Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

[...]

te pi¼dziak, ceny malej±, cud jakowy¶, kiedy twój firerek rz±dzi³ wszystko by³o po piêæ, a po wyborach mog³o byæ nawet po siedem:)

Data: 2017-07-17 21:29:54
Autor: Bene Natus
Wg u2 ceny spadaj± na ³eb kota ;-)))i
dureñ genetyczny "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:596d0dc6$0$5159$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 17.07.2017 o 21:08, Presidente de San Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):
te pi¼dziak, ceny malej±, cud jakowy¶,

Chyba ci ten twój fistaszek maleje! Ceny malej±? Kiedy ostatnio robi³es zakupy? Chyba razem z prezesem?

CL

Data: 2017-07-18 09:44:49
Autor: u2
W dniu 17.07.2017 o 21:29, Bene Natus pisze:
[...]

te pi¼dziak, u ciebie w niemieckim burdeliku ceny pewnikiem rosn±, ale tutaj jest Polska, a nie twój niemiecki obóz przymusowej prostytucji:))))))))

Data: 2017-07-18 00:52:35
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

te pi¼dziak, ceny malej±, cud jakowy¶, kiedy twój firerek rz±dzi³ wszystko by³o po piêæ, a po wyborach mog³o byæ nawet po siedem:)

Ceny malej±?? Kostka mas³a wzros³a z 3 do 6z³. Nie¼le ci polasowali mózg,
pi¶dziaku :DDD Ale pi¶dziakowy mó¿d¿ek wypraæ ³atwo :DDDDDDDD

Data: 2017-07-17 21:27:46
Autor: Bene Natus
Wczoraj na pomnik PPP wlaz³y Mupety opozycji
U¿ytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisa³ w wiadomo¶ci news:1svpmc96bijdjv7edligji285r94d96p0l4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

[...]

On nie wierzy, on jest pewien. Taki z niego "inszynier" jak z prezesa kochanek ;-)))

CL

Data: 2017-07-18 10:06:32
Autor: silvio balconetti
Am 17.07.2017 um 21:08 schrieb Presidente de San Escobar:
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

[...]

Daj spokoj temu podsuwalskiemu trollowi. Dorabia w pocie czola do swojej nedznej emerytury. A odpowiadajac na jego wypociny dajesz mu po punkciku do jego skarbonki.

psp lipiec 128 postow, calosc 57.871
scp lipiec 440, 46.627

Ciekaw jestem, ile placa za sztuke?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-07-18 11:27:34
Autor: Presidente de San Escobar
Wczoraj na pomnik PPP wlaz³y Mupety opozycji
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> napisa³(-a):

Daj spokoj temu podsuwalskiemu trollowi.

To by wiele t³umaczy³o :DDD
Zabór rosyjski wiêc têpak z pochodzenia :DDD