Wczoraj napaść na kaczora

Data: 2010-08-31 12:54:40
Autor: Hans Kloss
Wczoraj napaść na kaczora
....oczywiście spontaniczna i nie organizowana, a dziś promocja własnej
biografii:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8317319,Henryka_Krzywonos___Solidarnosc__jest_zwiazkiem_wszystkich.html

Co za tempo, co za rozmach, w dwa dni... naprawdę to zdumiewające,
zważywszy ze przez poprzednich 30 lat nie było o niej zbyt głośno.
J-23

Data: 2010-08-31 21:57:14
Autor: abc
Wczoraj napaść na kaczora
Co za tempo, co za rozmach, w dwa dni... naprawdę to zdumiewające,
zważywszy ze przez poprzednich 30 lat nie było o niej zbyt głośno.
J-23

Wycisną ją jak cytrynę i wyrzucą.

Data: 2010-08-31 23:03:40
Autor: boukun
Wczoraj napaść na kaczora

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c7d5e9e$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
>Co za tempo, co za rozmach, w dwa dni... naprawdę to zdumiewające,
zważywszy ze przez poprzednich 30 lat nie było o niej zbyt głośno.
J-23

Wycisną ją jak cytrynę i wyrzucą.

Bo mężczyźni tacy są, wykorzystają... i zostawią...

boukun

Data: 2010-08-31 22:48:29
Autor: mkarwan
Wczoraj napaść na kaczora
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b7e281f-3693-4a9c-a4a7-4673da7950a2i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Autorka: Agnieszka Wiśniewska
Tytuł: Duża solidarność, mała solidarność. Biografia Henryki
Krzywonos
Wstęp: Kazimiera Szczuka

(...)Ta sama dziwna i niepokorna część mojej istoty, która każe mi mówić
głośno, że jestem feministką, czasem zmusza mnie do powiedzenia, że jestem
Żydówką.
(...)Moja mama jest Żydówką.
Źródło http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53662,837803.html

Wczoraj napaść na kaczora