Wczoraj późnym wieczorem...

Data: 2009-12-20 13:52:57
Autor: Maciek[NP]
Wczoraj późnym wieczorem...
sufa pisze:

> Tak, ćwiczymy z kolegą różne konfiguracje elektrowni, zamówiliśmy DX2
> P7, czekamy na przesyłkę, a świeci to tak:
>
> http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=526474

Całkiem, całkiem. Ja wprawdzie czekam na Ravena 2 ale z racji, że temat się przeciąga to może kupię coś przejściowego co później dziewczyna dostanie w spadku więc z chęcią przeczytam jak wypadną testy tego sprzętu z DX.

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

Data: 2009-12-20 06:19:39
Autor: sufa
Wczoraj późnym wieczorem...
On 20 Gru, 13:52, "Maciek[NP]" <zajek_usun...@interia.pl> wrote:

przeczytam jak wypadn testy tego
sprz tu z DX.

Zanim sam przetestuję, dość szeroki opis jest tutaj:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=1775&postdays=0&postorder=asc&start=0
szczególnie na trzeciej chyba podstronie są fotki i tłumaczenie z
angieskojęzycznego forum - dość dokładny test.

Jacek

Data: 2009-12-20 16:09:54
Autor: Frankie
Wczoraj późnym wieczorem...
Maciek[NP] pisze:

[...]

Tez to zamowilem na DE czekajac na Ravena :-) Wlasnie po 9 dniach od platnosci status sie w koncu zmienil na "wyslane" :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-12-20 07:45:30
Autor: sufa
Wczoraj późnym wieczorem...
On 20 Gru, 16:09, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

Tez to zamowilem na DE czekajac na Ravena :-)

Ewentualnie... awaryjnie.... może być taki wynalazek:

http://www.bike-x-perts.com/en/product_info.php/products_id/140126

Tyle, że w instrukcji jest napisane, że jest zakaz wjazdu do lasu, gdy
nie ma deszczu przez tydzień... może się ściółka zapalić :)

Jacek

Data: 2009-12-20 16:48:24
Autor: Frankie
Wczoraj późnym wieczorem...
sufa pisze:

Ewentualnie... awaryjnie.... może być taki wynalazek:

http://www.bike-x-perts.com/en/product_info.php/products_id/140126

To chyba nie widziales tego porownania Ravena2 z Betty14 :-))
http://img245.imageshack.us/img245/1091/bettyvsraven.jpg

Data: 2009-12-20 08:03:00
Autor: sufa
Wczoraj późnym wieczorem...
On 20 Gru, 16:48, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

To chyba nie widziales tego porownania Ravena2 z Betty14 :-))http://img245.imageshack.us/img245/1091/bettyvsraven.jpg

Zanim wróciłem to znalazłem na światrełka.pl - doczytuję gdzie, za
ile  i jak można wejść w posiadanie... ktoś zna szczegóły?

Jacek

Data: 2009-12-20 08:15:53
Autor: sufa
Wczoraj późnym wieczorem...
On 20 Gru, 17:03, sufa <jace...@irc.pl> wrote:

Zanim wróciłem to znalazłem na światrełka.pl - doczytuję gdzie, za
ile  i jak można wejść w posiadanie... ktoś zna szczegóły?

Ok, już wszystko wiem... kilka szelestów kosztuje, ale warto :)

Jacek

Wczoraj późnym wieczorem...