Wczoraj w Łodzi...

Data: 2010-03-13 11:41:01
Autor: Tytus
Wczoraj w Łodzi...
Siemka
Rammstein
links links links

--
         Tytus
żółta motorynka
P.S. Tez uwazam, ze Łódz powinna miec port.

Data: 2010-03-13 14:50:09
Autor: (pj)
Wczoraj w Łodzi...
W dniu 2010-03-13 11:41, Tytus pisze:
Siemka
Rammstein
links links links

nie wiedzialem, ze jestes lewicowcem! :-o ;-)

p.s. a tak w ogole to jakie wrazenia?

--
pozdr
pj

Data: 2010-03-13 15:31:01
Autor: Tytus
Wczoraj w Łodzi...
Siemka

*** "(pj)"
p.s. a tak w ogole to jakie wrazenia?

Warto bylo :)
Muzycznie bez fajerwerkow grali krotko i nie zagrali kilku waznych kawalkow - ale ja juz stary jestem, zaczynam doceniac plumkania w stylu n.p. Lacrimosa
wizualnie na odwrot - ogien i dym - prawdziwy ogien ktory czuc bylo na trybunach.
Zona kazala mi niezwocznie dowiedziec sie gdzie mozna to znow zobaczyc :).
Pomimo, ze jakas pala w rzedzie przed nami zamiast na siedzaco raczyc sie spektaklem co chwile ograniczala widocznosc podrygujac w sposob nieodparcie dowodzacy iz czesto bywa w peepshow.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-03-13 11:42:38
Autor: Kefir
Wczoraj w Łodzi...
On Mar 13, 3:31 pm, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

*** "(pj)"
p.s. a tak w ogole to jakie wrazenia?

Warto bylo :)

Gratz! Fajnie cos takiego przezyc.
[...]
Pomimo, ze jakas pala w rzedzie przed nami zamiast na siedzaco raczyc sie
spektaklem co chwile ograniczala widocznosc podrygujac w sposob nieodparcie
dowodzacy iz czesto bywa w peepshow.

Czy daje sie postawic wnikliwa diagnoze nie bedac takim samym
bywalcem? Pytamboniewiem.

Data: 2010-03-13 21:32:35
Autor: Tytus
Wczoraj w Lodzi...
Witam
***"Kefir"
Czy daje sie postawic wnikliwa diagnoze nie bedac takim samym
bywalcem? Pytamboniewiem.

Zrozumialem swoja gafe juz chwile po kliknieciu wyslij - co dalo mnie mozliwosc przemyslenia linii obrony...a majac pamiec do szczegolow spodziewalem sie skad moze nadejsc atak :)))
Spiesze z wyjasnieniem:
troche przeczytalem opisow w internecie troche podpatrzylem na amerykanskich filmach - i skojarzylem - to jest wersja oficjalna i tego bede sie trzymac.
A teraz moze pogadamy o meritum???
--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2010-03-14 08:55:02
Autor: Grzegorz Rogala
Wczoraj w Lodzi...
Tytus pisze:
[cut]
A teraz moze pogadamy o meritum???

NTG!

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-03-14 10:11:25
Autor: KLOSZ
Wczoraj w Lodzi...
Grzegorz Rogala pisze:
Tytus pisze:
[cut]
A teraz moze pogadamy o meritum???

NTG!

Tak wlasnie czekalem kto zauwazy...

Depeche Mode tez bylo niedawno.... i Sting ma do Areny przyjechac...

Znowu kurna zima wrocila.

Wiosna, wiosna.
Wiosna, ech gdzie ty?

Zeby nie bylo, ze calkiem NTG.

Zdrowko
KLOSZ

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2010-03-14 10:12:54
Autor: Jasio
Wczoraj w Lodzi...
Uzytkownik "Grzegorz Rogala" napisal w wiadomosci news:hni4oj$ed6$1news.onet.pl...
Tytus pisze:
[cut]
A teraz moze pogadamy o meritum???

NTG!

Nie dosc, ze NTG to jeszcze nie wiedzial jak napisac "metrum" (:
A pewnie bylo dosc jednostajne.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-03-15 10:07:49
Autor: Tytus z fabryki
Wczoraj w Lodzi...
Siemka

*** "Grzegorz Rogala"
NTG!

No i przez takich jak Ty Lódz nigdy nie doczeka sie portu.
Ale racja NTG
Sorka
Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4944 (20100314) __________

Data: 2010-03-15 12:26:40
Autor: Grzegorz Rogala
Wczoraj w Lodzi...
Tytus z fabryki pisze:

No i przez takich jak Ty Lódz nigdy nie doczeka sie portu.

i chuj, Lodz zada dostepu do morza! :>

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-03-15 04:59:50
Autor: AZ
Wczoraj w Lodzi...
On 15 Mar, 12:26, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:

i chuj, Lodz zada dostepu do morza! :>

Najpierw to wybudujcie tunel z Kaliskiej do Fabrycznej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-03-16 01:59:01
Autor: T.F.
Wczoraj w Lodzi...
Tytus z fabryki wrote:

[...] Lódz nigdy nie doczeka sie portu.

no przeciez maja port !!!
(hint: EPLL)

--
T.F.

Data: 2010-03-16 11:28:39
Autor: zbigi
Wczoraj w Lodzi...
T.F. pisze:
Tytus z fabryki wrote:

[...] Lódz nigdy nie doczeka sie portu.

no przeciez maja port !!!
(hint: EPLL)

Ale ten port nie nadaje sie dla lodzi. :P
No, chyba ze to bedzie amfibia ;)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-03-16 12:03:17
Autor: newrom
Wczoraj w Lodzi...
On Tue, 16 Mar 2010 11:28:39 +0100, zbigi
<zbiegusek@wirtualnaPolsza.pl> wrote:

Ale ten port nie nadaje sie dla lodzi. :P

A co z http://pl.wikipedia.org/wiki/Be-200

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-03-16 13:18:58
Autor: zbigi
Wczoraj w Lodzi...
newrom@spamcom.com pisze:
On Tue, 16 Mar 2010 11:28:39 +0100, zbigi
<zbiegusek@wirtualnaPolsza.pl> wrote:

Ale ten port nie nadaje sie dla lodzi. :P

A co z http://pl.wikipedia.org/wiki/Be-200

Pacz mie na usta: "No, chyba ze to bedzie amfibia".
W tym przypadku: Lodz latajaca z podwoziem kolowym - moze startowac i ladowac zarowno z wody jak i ladu.
Pokazales wlasnie amfibie :)
OIDP Dornier robil lodzie latajace - bez podwozia kolowego.

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-03-16 13:24:44
Autor: newrom
Wczoraj w Lodzi...
On Tue, 16 Mar 2010 13:18:58 +0100, zbigi
<zbiegusek@wirtualnaPolsza.pl> wrote:

Pacz mie na usta: "No, chyba ze to bedzie amfibia".

Amfibia nie ma skrzydeł.
OIDP Dornier robil lodzie latajace - bez podwozia kolowego.

Mnie to rypka, ale w sumie zamiast robic port w lodzi, moznaby lodz
zaladowac do pociagu i wywiezc nad morze. Chinskie najlepiej.

pozdr
newrom :P

Data: 2010-03-16 17:24:34
Autor: Glub
Wczoraj w Lodzi...
<newrom@spamcom.com> wrote:

Mnie to rypka, ale w sumie zamiast robic port w lodzi, moznaby lodz
zaladowac do pociagu i wywiezc nad morze. Chinskie najlepiej.

Na polwysep arabski:) w końcu maja odpowiednia rejestrację EL- Emiraty
Łódzkie:P

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-03-17 09:13:39
Autor: zbigi
Wczoraj w Lodzi...
newrom@spamcom.com pisze:
On Tue, 16 Mar 2010 13:18:58 +0100, zbigi
<zbiegusek@wirtualnaPolsza.pl> wrote:

Pacz mie na usta: "No, chyba ze to bedzie amfibia".

Amfibia nie ma skrzydeł.

Ale moze miec :P

OIDP Dornier robil lodzie latajace - bez podwozia kolowego.

Mnie to rypka, ale w sumie zamiast robic port w lodzi, moznaby lodz
zaladowac do pociagu i wywiezc nad morze. Chinskie najlepiej.

A w sumie, to po cholere? W swoim czasie Rogal mial w stopce, ze Uc, to najwieksza niezwodowana lajba Jewropy. I co mu to przeszkadzalo? :)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-03-17 10:59:05
Autor: Tytus z fabryki
Wczoraj w Lodzi...[OT]
Siemka

Te, dinozarly wypad z mojego NTG-owego wontka.
Zropcie se sfoj off-topikarze

Tytus z fabryki

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4950 (20100316) __________

Data: 2010-03-17 11:03:38
Autor: KJ Siła Słów
Wczoraj w Lodzi...[OT]
Tytus z fabryki pisze:
Siemka

Te, dinozarly wypad z mojego NTG-owego wontka.

Jasiu, nie kop mamuta bo sie spocisz.

KJ

Data: 2010-03-16 22:27:50
Autor: Sir Piernik
Wczoraj w Lodzi...
zbigi pisze:
....>8
> W tym przypadku: Lodz latajaca z podwoziem kolowym - moze startowac i
> ladowac zarowno z wody jak i ladu.

Widze Zbigi, ze jestes do tylu z technika :)
http://leenks.com/link261320.html

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-03-17 09:12:36
Autor: zbigi
Wczoraj w Lodzi...
Sir Piernik pisze:
zbigi pisze:
...>8
 > W tym przypadku: Lodz latajaca z podwoziem kolowym - moze startowac i
 > ladowac zarowno z wody jak i ladu.

Widze Zbigi, ze jestes do tylu z technika :)
http://leenks.com/link261320.html

Nie jestem. No... moze trochie ;)
Ale poduszkowiec, to zupelnie inna bajka! :P

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-03-17 09:30:24
Autor: Monster
Wczoraj w Lodzi...
W dniu 2010-03-17 09:12, zbigi pisze:

Nie jestem. No... moze trochie ;)
Ale poduszkowiec, to zupelnie inna bajka! :P

To już chyba ekranoplan:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-03-15 08:02:01
Autor: Kefir
Wczoraj w Lodzi...[OT, NTG]
EloU!
"Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote in message news:hngsoq$neu$1inews.gazeta.pl...
Witam
***"Kefir"
[...]

Prosze nie nadinterpretowac zwyklej ciekawosci swiata i meandrow ludzkiego rozumu ;)

Spiesze z wyjasnieniem:
troche przeczytalem opisow w internecie troche podpatrzylem na amerykanskich filmach - i skojarzylem - to jest wersja oficjalna i tego bede sie trzymac.

Chmmm, pozostaje wyrazic obawe dokad mozesz zabrnac czerpiac wiedze takze z gier komputerowych ;^)

A teraz moze pogadamy o meritum???

Znaczy, np czy Rumsztyki jezdza na moto, a jesli tak to bardziej turystycznie czy dla lansu? Obstawiam lans, w koncu sporo robia pod publiczke ;)

Data: 2010-03-15 21:09:53
Autor: Don Pedro
Wczoraj w Łodzi...
Tytus pisze: