Wczoraj w RM

Data: 2010-12-08 02:47:26
Autor: MH
Wczoraj w RM
Miałem wczoraj wyjazdówę na drugi koniec Polski..  Wiadomo , jak to na trasie
, coś tam musi brzęczeć w radiu , ważna wizyta Miedwiediewa , no to trzeba
posłuchać niusów. "Pśtrykam" po guzikach .. , i tak ok. 13.30 "wpśtrykałem"
sie na wszechobecne RM. Akurat nawijał ten młokos zwany ojcem. Walduś Gonczaruk..
Audycja zwała się "rozmowy niedokończone"..  Nawijał z Brukselki przez komórę
opłacaną przez wiernych i innych takich tam obrońców czegokolwiek... Otóż nawijał w kontekście wystąpienia córy Wielkiego Stratega. W pewnym
miejscu użył sformułowania ".. ZAMORDOWANI W KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ..".

Słuch mam dobry , po pijaku nie jeżdżę , TAK BYŁO!!  MH --

Data: 2010-12-08 07:01:10
Autor: Grzegorz Z.
Wczoraj w RM
"wpśtrykałem" sie na wszechobecne RM. Akurat nawijał ten młokos zwany
ojcem. Walduś Gonczaruk..

Jakie radio taki "ojciec" heheheheh

Słuch mam dobry , po pijaku nie jeżdżę , TAK BYŁO!!

To co ludzie wygadują i wyczyniają w imię religii często bywa po prostu OBRZYDLIWE.

Data: 2010-12-08 09:03:58
Autor:
Wczoraj w RM
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Otóż nawijał w kontekście wystąpienia córy Wielkiego Stratega. W pewnym
miejscu użył sformułowania ".. ZAMORDOWANI W KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ..".
Słuch mam dobry , po pijaku nie jeżdżę , TAK BYŁO!!

Ależ oczywiście, że tak! To zupełnie zrozumiałe, dla nich nie ma innej opcji,
bo żadnych innych opcji być nie może. Przecież gdyby się okazało (co jest
akurat bardzo prawdopodobne), że bezpośrednią winę za katastrofę ponosi
bezpośrednie otoczenie byłego prezydenta, a może nawet i on sam, to przecież
byłoby to dla nich nie do przyjęcia. A poza tym ta katastrofa to świetny kij,
którym można walić w swoich politycznych oponentów.
Po prostu należy się z tym pogodzić, że środowiska związane z pisem będą nas
już do końca świata częstować bredniami o "zamachu", dobijaniu rannych,
sztucznych mgłach, pancernym samolocie prezydenta i innych piramidalnych
bredniach.

Data: 2010-12-08 22:23:29
Autor: MH
Wczoraj w RM
  <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Otóż nawijał w kontekście wystąpienia córy Wielkiego Stratega. W pewnym
> [...]
bezpośrednie otoczenie byłego prezydenta, a może nawet i on sam, to przecież

Trzeba się z tym pogodzić. Musimy poznać "właściwą prawdę"...

MH

Data: 2010-12-08 09:49:36
Autor: utrOne
Wczoraj w RM
W dniu 2010-12-08 03:47,  MH pisze:
ZAMORDOWANI W KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ..".

Słuch mam dobry , po pijaku nie jeżdżę , TAK BYŁO!!
przecież to jest oficjalna retoryka PiS od dawna.
nie ma się co podniecać i dziwić. :)

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-08 01:18:24
Autor: dexth
Wczoraj w RM
On 8 Gru, 09:49, utrOne <utr1wyt...@wytnijtlen.pl> wrote:
W dniu 2010-12-08 03:47,  MH pisze:> ZAMORDOWANI W KATASTROFIE SMOLE SKIEJ..".

> S uch mam dobry , po pijaku nie je d , TAK BY O!!

przecie to jest oficjalna retoryka PiS od dawna.
nie ma si co podnieca i dziwi . :)

Albo: Polegli bohaterską śmiercią.

pozdr dexth

Data: 2010-12-08 11:26:17
Autor: Dobrodziej
Wczoraj w RM

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idmrjt$rdb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mógł dodać: przez Putina, Tuska i Komorowskiego! Byłoby to zgodne z trendem PiS.

d.

Wczoraj w RM