Wczoraj w RM

Data: 2010-12-08 11:26:17
Autor: Dobrodziej
Wczoraj w RM

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:idmrjt$rdb$1inews.gazeta.pl...
Miałem wczoraj wyjazdówę na drugi koniec Polski..  Wiadomo , jak to na trasie
, co¶ tam musi brzęczeć w radiu , ważna wizyta Miedwiediewa , no to trzeba
posłuchać niusów. "P¶trykam" po guzikach .. , i tak ok. 13.30 "wp¶trykałem"
sie na wszechobecne RM. Akurat nawijał ten młokos zwany ojcem. Waldu¶ Gonczaruk..
Audycja zwała się "rozmowy niedokończone"..  Nawijał z Brukselki przez komórę
opłacan± przez wiernych i innych takich tam obrońców czegokolwiek...

Otóż nawijał w kontek¶cie wyst±pienia córy Wielkiego Stratega. W pewnym
miejscu użył sformułowania ".. ZAMORDOWANI W KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ..".

Słuch mam dobry , po pijaku nie jeżdżę , TAK BYŁO!!

MH

Mógł dodać: przez Putina, Tuska i Komorowskiego! Byłoby to zgodne z trendem PiS.

d.

Wczoraj w RM