Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)

Data: 2010-02-03 09:45:15
Autor: LEPEK
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Katanka pisze:
[...]
Mi tam nie grają te wartości wpisane na wykresie cyferkami - to było na nim, czy sam wpisywałeś?

Np. po chipie moc max jest wg wykresu poniżej 6500 - około 6400. A na seryjnym jeszcze wcześniej, niż wpisane - też około 6400, zamiast 6600.

--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-02-03 09:51:39
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
LEPEK wrote:
Katanka pisze:
[...]
Mi tam nie grają te wartości wpisane na wykresie cyferkami - to było
na nim, czy sam wpisywałeś?

Tak, sam pisałem. Ale podczas skanu uciąłem trochę charakterystyk. W kazdym razie moc skacze pod koniec obrotomierza, zerknij, jak dziwnie tam się zachowuje. Skacze niecałe 10 koników.

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-02-03 10:00:41
Autor: P_ablo
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hkbdef$es$1inews.gazeta.pl...

Tak, sam pisałem. Ale podczas skanu uciąłem trochę charakterystyk. W
kazdym  razie moc skacze pod koniec obrotomierza, zerknij, jak dziwnie
tam się  zachowuje. Skacze niecałe 10 koników.

No wlasnie...
Zastanawia mnie na ile takie urzadzenia i pomiary sa dokladne. W koncu te 10 koni to spory kawalek mocy. Taka hamowania musi miec jakas bezwladnosc i tej koncowki raczej nie mozna brac pod uwage...

--
Picasso

Data: 2010-02-03 09:53:12
Autor: to
P_ablo wrote:

[...]

Na niezbyt wiele... sama hamownia podwoziowa ma zwykle bodaj +/- 2%, ale przy założeniu, że operator robi wszystko dobrze, a zwykle nie robi. Po za tym dochodzi kwestia warunków przy których dokonuje się pomiaru. Korekcja wyników jest dosyć przybliżona, bo nowoczesne sterowniki potrafią w dużym stopniu dostosowywać parametry pracy silnika do warunków (ciśnienie, temperatura) i różnice mogą być znacznie większe, niż były kiedyś, w czasach silników które nie potrafiły się nijak adoptować.

--
cokolwiek

Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)