Data: 2010-02-03 09:45:15 | |
Autor: LEPEK | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Katanka pisze:
[...] Mi tam nie grają te wartości wpisane na wykresie cyferkami - to było na nim, czy sam wpisywałeś? Np. po chipie moc max jest wg wykresu poniżej 6500 - około 6400. A na seryjnym jeszcze wcześniej, niż wpisane - też około 6400, zamiast 6600. -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 |
|
Data: 2010-02-03 09:51:39 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
LEPEK wrote:
Katanka pisze: Tak, sam pisałem. Ale podczas skanu uciąłem trochę charakterystyk. W kazdym razie moc skacze pod koniec obrotomierza, zerknij, jak dziwnie tam się zachowuje. Skacze niecałe 10 koników. -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 10:00:41 | |
Autor: P_ablo | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hkbdef$es$1inews.gazeta.pl...
No wlasnie... Zastanawia mnie na ile takie urzadzenia i pomiary sa dokladne. W koncu te 10 koni to spory kawalek mocy. Taka hamowania musi miec jakas bezwladnosc i tej koncowki raczej nie mozna brac pod uwage... -- Picasso |
|
Data: 2010-02-03 09:53:12 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
P_ablo wrote:
No wlasnie... Na niezbyt wiele... sama hamownia podwoziowa ma zwykle bodaj +/- 2%, ale przy zaĹoĹźeniu, Ĺźe operator robi wszystko dobrze, a zwykle nie robi. Po za tym dochodzi kwestia warunkĂłw przy ktĂłrych dokonuje siÄ pomiaru. Korekcja wynikĂłw jest dosyÄ przybliĹźona, bo nowoczesne sterowniki potrafiÄ w duĹźym stopniu dostosowywaÄ parametry pracy silnika do warunkĂłw (ciĹnienie, temperatura) i róşnice mogÄ byÄ znacznie wiÄksze, niĹź byĹy kiedyĹ, w czasach silnikĂłw ktĂłre nie potrafiĹy siÄ nijak adoptowaÄ. -- cokolwiek |
|