Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)

Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)

Data: 2010-02-03 10:33:01
Autor: Arek M
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)

Wykres fabryczny :

http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_seryjny.jpg

Wykres po zawirusowaniu :

http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_chip.jpg

Polecam www.Vtech.pl :) Profesjonalnie, ¶wietna obsługa, nawet kompletnemu zielonemu wytłumacz± co i jak :) Z zony Kuga 2.5T tez podjadę, niech tylko zrobi te 9000 km, bo dopiero wtedy (jak twierdz± w V-Techu) się otwiera na dobre silnik dla kierowcy.


Podpisze sie pod postami co poniektorych :)

Nie bardzo rozumiem Twoj entuzjazm.

Kupiles auto ktore powinno miec 220KM, dostałes poniżej 200. To sie nie nadawało na reklamacje? ;) Przyznam Ci sie ze ja po takim numerze napewno nie kupilbym kolejnego F ...

A teraz doplaciłes do tego, zeby tylko lekko przekroczyć serie.... Ford powienien Ci to finansowac :)

Na ten przyklad... Miałem kiedys volvo S60 T5. Seria - 250KM. Miało pare lat, nigdy nie bylo modyfikowane. Podjechałem sprawdzić, ile koni zdechło. I co sie okazało?  Zamiast 250 miałem powtarzalne (3x) 253-255.


BTW. Wspomnienia z tego auta mam calkiem przyjemne, choc z perspektywy czasu uwazam,  ze taka moc + naped na przednie koła to istne barbarzyństwo :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-02-03 10:38:31
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Arek M wrote:

Podpisze sie pod postami co poniektorych :)

Nie bardzo rozumiem Twoj entuzjazm.

Kupiles auto ktore powinno miec 220KM, dostałes poniżej 200. To sie
nie nadawało na reklamacje? ;)

Nadawało, zgłaszałem, ale niestety bez rezultatu. Kolega się nawet procesował i też nie wskórał nic. Nie chwalę w tym po¶cie Forda, bo akurat w przypadku tego silnika pokpili sprawę. Chwalę V-Techa. Zrobili to profesjonalnie, szybko i tego dotyczył ten post :)

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-02-03 09:55:30
Autor: kamil
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)


"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hkbg6d$9mc$1inews.gazeta.pl...
Arek M wrote:

Podpisze sie pod postami co poniektorych :)

Nie bardzo rozumiem Twoj entuzjazm.

Kupiles auto ktore powinno miec 220KM, dostałes poniżej 200. To sie
nie nadawało na reklamacje? ;)

Nadawało, zgłaszałem, ale niestety bez rezultatu. Kolega się nawet procesował i też nie wskórał nic. Nie chwalę w tym po¶cie Forda, bo akurat w przypadku tego silnika pokpili sprawę. Chwalę V-Techa. Zrobili to profesjonalnie, szybko i tego dotyczył ten post :)

Ciekawe, czy Ford uzna ci teraz jakakolwiek ewentualna reklamacje silnika, skrzyni albo przeniesienia napedu.. ;)


Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-03 11:02:23
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
kamil wrote:

Ciekawe, czy Ford uzna ci teraz jakakolwiek ewentualna reklamacje
silnika, skrzyni albo przeniesienia napedu.. ;)

Nie uznaj±. Poniosłem ryzyko całkowicie ¶wiadomie. Do końca gwarancji i tak zostało juzniecałe 1,5 roku. Auto ma pojeĽdzic jeszcze 3,5r roku i natychmiast go sprzedam. Napaliłem się na kolejn± generację Mondeo, która ma wystartowac podobno w 2011 ;)

PS. Słysz±łem, że ford ma się pozbywać udziałów w Volvo i silnik 2.5T nie będzie montowany więcej w Mondeo. Ford ma teraz tam pakowac swoja jednostkę 2.0 z turbin±, podobno 205 konny motorek, ale 4-cylindrowy, czyli nieco bardziej wy¶rubowany. Szkoda, bo nie będzie tak ładnie grał jak R5-tk±.

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-02-03 11:06:06
Autor: Arek M
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)

Napaliłem się na kolejn± generację Mondeo, która ma wystartowac podobno w 2011 ;)

Po takiej ewidentnej wtopie, jak± zaliczył ford z Twoim autem chcesz kupic kolejnego? :) Jak na to nie spojrzec dostałes wybrakowany towar ....

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-02-03 11:12:06
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Arek M wrote:
Napaliłem się na kolejn± generację Mondeo,
która ma wystartowac podobno w 2011 ;)

Po takiej ewidentnej wtopie, jak± zaliczył ford z Twoim autem chcesz
kupic kolejnego? :) Jak na to nie spojrzec dostałes wybrakowany towar
....

Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moj± żonę też kocham do szaleństwa, a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedn± rękę Ľle poskładan± po złamaniu ;)

Ps. Nie wiem czy pisałem, ale mialem wczoraj okazję poznac szefa V-techa i jego bryczkę. Sprowadził ze stanów specjaln± wersję Forda Mustanga - Shelby. Jest to podrasowany model Forda Mustanga GT500 z 500 do 700 koni o magicznej ilo¶ci 1000 Nm :) Z tyłu miał opony o profilu 20. Normalnie piękna maszyna!

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-02-03 10:55:44
Autor: kamil
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hkbi5a$h1r$1inews.gazeta.pl...

Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moj± żonę też kocham do szaleństwa, a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedn± rękę Ľle poskładan± po złamaniu ;)

Jesli przedmioty "dla ludu" stawiasz na rowni z zona, to ja mam nadzieje, ze ona usenetu nie czyta. ;)



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-03 11:59:55
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
kamil wrote:
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message
news:hkbi5a$h1r$1inews.gazeta.pl...

Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moj± żonę też kocham do
szaleństwa, a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedn±
rękę Ľle poskładan± po złamaniu ;)

Jesli przedmioty "dla ludu" stawiasz na rowni z zona, to ja mam
nadzieje, ze ona usenetu nie czyta. ;)

Zna mnie i nie ma nic przeciwko :)

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-02-03 11:26:39
Autor: Arek M
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)

Po takiej ewidentnej wtopie, jak± zaliczył ford z Twoim autem chcesz
kupic kolejnego? :) Jak na to nie spojrzec dostałes wybrakowany towar
....

Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moj± żonę też kocham do szaleństwa, a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedn± rękę Ľle poskładan± po złamaniu ;)

Porównanie nie na miejscu ;)


Ps. Nie wiem czy pisałem, ale mialem wczoraj okazję poznac szefa V-techa i jego bryczkę. Sprowadził ze stanów specjaln± wersję Forda Mustanga - Shelby. Jest to podrasowany model Forda Mustanga GT500 z 500 do 700 koni o magicznej ilo¶ci 1000 Nm :) Z tyłu miał opony o profilu 20. Normalnie piękna maszyna!

Piekna, piekna - to fakt ....
Tylko trakcja gdzies zagineła :D

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-02-03 11:34:42
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Arek M wrote:

Ps. Nie wiem czy pisałem, ale mialem wczoraj okazję poznac szefa
V-techa i jego bryczkę. Sprowadził ze stanów specjaln± wersję Forda
Mustanga - Shelby. Jest to podrasowany model Forda Mustanga GT500 z
500 do 700 koni o magicznej ilo¶ci 1000 Nm :) Z tyłu miał opony o
profilu 20. Normalnie piękna maszyna!

Piekna, piekna - to fakt ....
Tylko trakcja gdzies zagineła :D

Hehe i w zimie nie da się tym jeĽdzic. Mówi, że lekko dotknie gazu i juz autem miota na wszystkie strony. Auto do jazdy TYLKO w ciepłe i suche dni ;)

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-02-03 11:47:57
Autor: limken
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Katanka wrote:
Arek M wrote:
Napaliłem się na kolejn± generację Mondeo,
która ma wystartowac podobno w 2011 ;)

Po takiej ewidentnej wtopie, jak± zaliczył ford z Twoim autem chcesz
kupic kolejnego? :) Jak na to nie spojrzec dostałes wybrakowany towar
....

Może, ale zakochałem się w Fordzie :)

a mazda 6?
dużo więcej możliwo¶ci...
dużo więcej frajdy




--
limken polimken

Data: 2010-02-03 22:05:17
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Dnia 03.02.2010 Katanka <katanka24@interia.pl> napisał/a:
Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moj± żonę też kocham do szaleństwa, a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedn± rękę Ľle poskładan± po złamaniu ;)

Nie do¶c, że nie znasz się na autach to jeszcze bijesz żonę. ;) BP, MSPANC --
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-02-03 23:49:33
Autor: R2r
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
W dniu 2010-02-03 22:05, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
Dnia 03.02.2010 Katanka<katanka24@interia.pl>  napisaĹ‚/a:
Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moją żonę też kocham do szaleństwa, a inny
facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedną rękę źle poskładaną po złamaniu
;)

Nie dośc, że nie znasz się na autach to jeszcze bijesz żonę. ;)

ROTFL.
Gratuluję! Zdopingowałeś mnie wreszcie do wyczyszczenia monitora! :-D

--
Pozdrawiam. Artur.
________________________________________________________

Data: 2010-02-03 10:48:21
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Katanka pisze:
Arek M wrote:

Podpisze sie pod postami co poniektorych :)

Nie bardzo rozumiem Twoj entuzjazm.

Kupiles auto ktore powinno miec 220KM, dostałes poniżej 200. To sie
nie nadawało na reklamacje? ;)

Nadawało, zgłaszałem, ale niestety bez rezultatu. Kolega się nawet procesował i też nie wskórał nic. Nie chwalę w tym po¶cie Forda, bo akurat w przypadku tego silnika pokpili sprawę. Chwalę V-Techa. Zrobili to profesjonalnie, szybko i tego dotyczył ten post :)


Tak czytam i czytam i sobie mysle czego wy ludzie chcecie.
To jest seryjnie produkowany samochod na tasmie, silnik rowniez, a nie reczna robota, to i powtarzalanosc nie jest idealna i jeden bedzie mial 220KM, inny 200, a jeszcze inny 230KM, raptem 10% tolerancji.
Silnik zrobi ze 100kkm i tez moc bedzie inna i to nie koniecznie nizsza.
Inna rzecz, ze mogli by moc podawac na zasadzie nie mniej niz XXX, ale moze byc duzo wiecej (tylko kto by wtedy to kupil jakby mu napisali, ze ma 200KM, a moze i nawet 240KM :P )

--
Karolek

Data: 2010-02-03 10:00:08
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Karolek wrote:

Tak czytam i czytam i sobie mysle czego wy ludzie chcecie. To jest
seryjnie produkowany samochod na tasmie, silnik rowniez, a nie reczna
robota, to i powtarzalanosc nie jest idealna i jeden bedzie mial 220KM,
inny 200, a jeszcze inny 230KM, raptem 10% tolerancji. Silnik zrobi ze
100kkm i tez moc bedzie inna i to nie koniecznie nizsza. Inna rzecz, ze
mogli by moc podawac na zasadzie nie mniej niz XXX, ale moze byc duzo
wiecej (tylko kto by wtedy to kupil jakby mu napisali, ze ma 200KM, a
moze i nawet 240KM :P )

Jak w katalogu jest 220 i się za tyle płaci to co najmniej tyle powinno być.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-03 12:54:53
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
to pisze:
Karolek wrote:

Tak czytam i czytam i sobie mysle czego wy ludzie chcecie. To jest
seryjnie produkowany samochod na tasmie, silnik rowniez, a nie reczna
robota, to i powtarzalanosc nie jest idealna i jeden bedzie mial 220KM,
inny 200, a jeszcze inny 230KM, raptem 10% tolerancji. Silnik zrobi ze
100kkm i tez moc bedzie inna i to nie koniecznie nizsza. Inna rzecz, ze
mogli by moc podawac na zasadzie nie mniej niz XXX, ale moze byc duzo
wiecej (tylko kto by wtedy to kupil jakby mu napisali, ze ma 200KM, a
moze i nawet 240KM :P )

Jak w katalogu jest 220 i się za tyle płaci to co najmniej tyle powinno być.


Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada.

--
Karolek

Data: 2010-02-03 12:00:40
Autor: kamil
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :)


"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hkbo9s$ih$1news.mm.pl...

Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada.

Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala w okolicy 150). Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok, wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji przy wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera.



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-03 13:05:02
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :)
kamil wrote:
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message
news:hkbo9s$ih$1news.mm.pl...
Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc
przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P
Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam
usrednione 220KM lepiej wyglada.

Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie
zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala
w okolicy 150). Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok,
wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji
przy wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera.

Masz rację. V-tech hamował kilkanaście takich silników w fordzie i ANI JEDEN nie trzymał fabryki. wszystkie były niżej. Jedne były niżej o 5 koników, inne o całe 35 koników. Jeden z kolegów miał 185 fabrycznie na 4 biegu testowane. Podkręcili mu do 227 i dopiero teraz jest zadowolony.

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-02-03 14:18:14
Autor: Agent
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hkbop3$c7n$1inews.gazeta.pl...
kamil wrote:
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message
news:hkbo9s$ih$1news.mm.pl...
Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc
przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P
Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam
usrednione 220KM lepiej wyglada.

Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie
zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala
w okolicy 150). Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok,
wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji
przy wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera.

Masz rację. V-tech hamował kilkanaście takich silników w fordzie i ANI JEDEN nie trzymał fabryki. wszystkie były niżej. Jedne były niżej o 5 koników, inne o całe 35 koników. Jeden z kolegów miał 185 fabrycznie na 4 biegu testowane.

Nie jestem pewien jak to jest teraz ale pamiętam ( może to i śmiesze a może nie) zapis w Instrukcji użytkowania motocykla WSK że sprawność skrzyni biegów była najwyższa na biegu bezpośrednim czyli w tamtym przypadku IV i jednocześnie najwyższym. Może tu tkwi tych pare zgubionych KM.

Data: 2010-02-03 17:29:19
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Agent wrote:

Nie jestem pewien jak to jest teraz ale pamiętam ( może to i śmiesze a
może nie) zapis w Instrukcji użytkowania motocykla WSK że sprawność
skrzyni biegów była najwyższa na biegu bezpośrednim czyli w tamtym
przypadku IV i jednocześnie najwyższym. Może tu tkwi tych pare
zgubionych KM.

W przypadku Mondeo właśnie 4 jest bliska przełożeniu bezpośredniemu (0.95). Oczywiście mowa o samej skrzyni. --
cokolwiek

Data: 2010-02-03 13:17:19
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
kamil pisze:


"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hkbo9s$ih$1news.mm.pl...

Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada.

Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala w okolicy 150).

Bo moze inni sie stosuja do tego aby podawac moc minimalna.

Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok, wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji przy wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera.

ROTFL.
Nad interpretujesz to co napisalem, a nie pisalem o tolerancji wykonywanych czesci.
Produkcja seryjna tylko wydaje sie doskonale powtarzalana, ale taka w zadnym razie nie jest.
Nawet te Twoje przytoczone hondy jak sam piszesz maja rozbieznosci i chyba potrafisz sobie policzyc ile procentowo wynosi rozrzut mocy skoro niby widziales wiele tych silnikow na hamowni? Czy dalej wysnuwasz wniosek, ze ten procent to procent tolrancji z jaka wykonuja czesci do tych silnikow? :P

--
Karolek

Data: 2010-02-03 13:19:42
Autor: kamil
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :)
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hkbpjv$mfh$1news.mm.pl...
kamil pisze:


"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hkbo9s$ih$1news.mm.pl...

Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada.

Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala w okolicy 150).

Bo moze inni sie stosuja do tego aby podawac moc minimalna.

Wiec zeby grac fair, Ford tez powinien podawac minimalna. Bo srednio to wiesz, ja i zona mamy po jednym jajku i jednej piersi.

ROTFL.
Nad interpretujesz to co napisalem, a nie pisalem o tolerancji wykonywanych czesci.
Produkcja seryjna tylko wydaje sie doskonale powtarzalana, ale taka w zadnym razie nie jest.
Nawet te Twoje przytoczone hondy jak sam piszesz maja rozbieznosci i chyba potrafisz sobie policzyc ile procentowo wynosi rozrzut mocy skoro niby widziales wiele tych silnikow na hamowni? Czy dalej wysnuwasz wniosek, ze ten procent to procent tolrancji z jaka wykonuja czesci do tych silnikow? :P

Wiec moze inaczej - podaj przyklady innych producentow masowo zawyzajacych moc w katalogach.



Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-03 14:26:58
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :)
kamil wrote:

Wiec moze inaczej - podaj przyklady innych producentow masowo
zawyzajacych moc w katalogach.

Patrząc na silniki dizla w Fordach to mozna powiedzieć, że Ford zaniża te dane w katalogach :) Problem dotyczy podobno tylko tego jednego, volvovskiego silnika.

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-02-03 17:27:41
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Katanka wrote:

Patrząc na silniki dizla w Fordach to mozna powiedzieć, że Ford zaniża
te dane w katalogach :) Problem dotyczy podobno tylko tego jednego,
volvovskiego silnika.

Raczej z wieloma (większością?) benzynowych jest ten problem i nie od dzisiaj. Natomiast jeśli chodzi o diesle, to ich moc jest zwykle większa niż w katalogu.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-03 17:54:24
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
kamil pisze:
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hkbpjv$mfh$1news.mm.pl...
kamil pisze:


"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hkbo9s$ih$1news.mm.pl...

Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada.

Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala w okolicy 150).

Bo moze inni sie stosuja do tego aby podawac moc minimalna.

Wiec zeby grac fair, Ford tez powinien podawac minimalna. Bo srednio to wiesz, ja i zona mamy po jednym jajku i jednej piersi.


Taa konkurencja i gra fair :>

ROTFL.
Nad interpretujesz to co napisalem, a nie pisalem o tolerancji wykonywanych czesci.
Produkcja seryjna tylko wydaje sie doskonale powtarzalana, ale taka w zadnym razie nie jest.
Nawet te Twoje przytoczone hondy jak sam piszesz maja rozbieznosci i chyba potrafisz sobie policzyc ile procentowo wynosi rozrzut mocy skoro niby widziales wiele tych silnikow na hamowni? Czy dalej wysnuwasz wniosek, ze ten procent to procent tolrancji z jaka wykonuja czesci do tych silnikow? :P

Wiec moze inaczej - podaj przyklady innych producentow masowo zawyzajacych moc w katalogach.


A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z mojej wypowiedzi?
IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc jednostek tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil kupujacych jedzie na hamowanie sprawdzac moc.


--
Karolek

Data: 2010-02-03 17:56:48
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Karolek pisze:

A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z mojej wypowiedzi?
IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc jednostek tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil kupujacych jedzie na hamowanie sprawdzac moc.


A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru mocy silnika (hamuja sam silnik, chyba nawet bez osprzetu dodatkowego) i moze ford taka stosuje, stad te optymistyczne wyniki :>

--
Karolek

Data: 2010-02-03 18:41:27
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :)
Karolek wrote:

A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z
mojej wypowiedzi?
IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to
musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc
jednostek tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil
kupujacych jedzie na hamowanie sprawdzac moc.


A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru
mocy silnika (hamuja sam silnik, chyba nawet bez osprzetu
dodatkowego) i moze ford taka stosuje, stad te optymistyczne wyniki :>

Od Forda taką własnie dostałem odpowiedź :)

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-02-03 20:47:04
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Katanka wrote:

A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru
mocy silnika (hamuja sam silnik, chyba nawet bez osprzetu dodatkowego)
i moze ford taka stosuje, stad te optymistyczne wyniki :>

Od Forda taką własnie dostałem odpowiedź :)

Jesteś pewien? Nie odpowiedzieli Ci raczej, że interesuje ich pomiar na hamowni silnikowej, a nie podwoziowej? Ta druga też potrafi podać moc "na silniku" (i te 230 konie które Ci teraz wyszły to oczywiście moc na silniku) jednak nie mierzy jej bezpośrednio, wiec taki pomiar może być obarczony większym błędem. Ta amerykańska norma "bez osprzętu" to jeszcze co innego, bo chodzi tu o pomiar na silniku bez jakiegokolwiek dodatkowego osprzętu, nie sądzę, żeby Ford ją stosował.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-04 06:00:15
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
to pisze:

Ta amerykańska norma "bez osprzętu" to jeszcze co innego, bo chodzi tu o pomiar na silniku bez jakiegokolwiek dodatkowego osprzętu, nie sądzę, żeby Ford ją stosował.


Czemu nie.
W katalogu ladnie wyglada wieksza moc, a jakby co to czepic sie nie mozna bo bez osprzetu to pewnie tyle wyjdzie :> A kto tam patrzy na jakas norme, wedlug ktorej to zmierzono.
Jak kupujesz sprzet audio to tez juz nie podaja RMS tylko jakies pmpo :>


--
Karolek

Data: 2010-02-04 10:17:01
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Karolek wrote:

Jak kupujesz sprzet audio to
tez juz nie podaja RMS tylko jakies pmpo :>

Chyba "sprzęt" masz na myśli...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-04 20:32:18
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
to pisze:
Karolek wrote:

Jak kupujesz sprzet audio to
tez juz nie podaja RMS tylko jakies pmpo :>

Chyba "sprzęt" masz na myśli...


Ford to tez nie jest marka z wyzszej polki.

--
Karolek

Data: 2010-02-05 07:09:23
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Karolek wrote:

Ford to tez nie jest marka z wyzszej polki.

To marka przeciętna, ani dobra, ani zła. A moc PMPO jest podawana wyłącznie na sprzęcie z półki absolutnie najniższej.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-05 08:21:13
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
to pisze:
Karolek wrote:

Ford to tez nie jest marka z wyzszej polki.

To marka przeciętna, ani dobra, ani zła. A moc PMPO jest podawana wyłącznie na sprzęcie z półki absolutnie najniższej.


Ta, idzie taki Kowalski do sklepu euro rtv agd widzi wieze philipsa za ponad 3000zl i mysli sobie, ze to juz chyba nie jest najnizsza polka, a w parametrach ma napisane 160W mocy muzycznej, dopiero jak sie zaglebi w dane techniczne to sie moze doczyta, ze to 2x40W RMS.
Sytuacja analogiczna do tej z Fordem.

--
Karolek

Data: 2010-02-05 10:06:39
Autor: P_ablo
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hkgh0q$13kq$1news.mm.pl...

Sytuacja analogiczna do tej z Fordem.


Jesli wszyscy tak robia, to nie ma problemu - i tak wybierze najlepszy - zwyczajny marketing.
Podobna sytuacja z oznaczeniam procesorow AMD, dziwie sie, ze intel nie robi tego samego przynajmniej z procesorami lowendowymi...

--
Picasso

Data: 2010-02-05 16:05:36
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
P_ablo wrote:

Jesli wszyscy tak robia, to nie ma problemu - i tak wybierze najlepszy -
zwyczajny marketing.

W przypadku wspomnianej "mocy PMPO" jest akurat problem, bo ta wielkość niewiele znaczy...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-05 17:52:06
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu peÂłen sukces :)
to pisze:
P_ablo wrote:

Jesli wszyscy tak robia, to nie ma problemu - i tak wybierze najlepszy -
zwyczajny marketing.

W przypadku wspomnianej "mocy PMPO" jest akurat problem, bo ta wielkość niewiele znaczy...


Odniesienie sie do muzycznej jest rownie klopotliwe :/

--
Karolek

Data: 2010-02-05 16:04:51
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Karolek wrote:

Ta, idzie taki Kowalski do sklepu euro rtv agd widzi wieze philipsa za
ponad 3000zl i mysli sobie, ze to juz chyba nie jest najnizsza polka, a
w parametrach ma napisane 160W mocy muzycznej, dopiero jak sie zaglebi w
dane techniczne to sie moze doczyta, ze to 2x40W RMS. Sytuacja
analogiczna do tej z Fordem.

Na normalnych segmentach audio nikt nie podaje żadnej "mocy PMPO", a stereo średniej klasy to się zaczyna tak koło 10 tys. za zestaw...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-05 17:51:33
Autor: Karolek
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
to pisze:
Karolek wrote:

Ta, idzie taki Kowalski do sklepu euro rtv agd widzi wieze philipsa za
ponad 3000zl i mysli sobie, ze to juz chyba nie jest najnizsza polka, a
w parametrach ma napisane 160W mocy muzycznej, dopiero jak sie zaglebi w
dane techniczne to sie moze doczyta, ze to 2x40W RMS. Sytuacja
analogiczna do tej z Fordem.

Na normalnych segmentach audio nikt nie podaje żadnej "mocy PMPO", a stereo średniej klasy to się zaczyna tak koło 10 tys. za zestaw...


pmpo to byl tylko skrajny przyklad.
Podaja chetnie muzyczna, ktora rowniez niewiele znaczy.

--
Karolek

Data: 2010-02-03 21:26:51
Autor: Przemek V
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hkccfr$qgt$1inews.gazeta.pl...
Karolek wrote:

A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z
mojej wypowiedzi?
IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to
musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc
jednostek tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil
kupujacych jedzie na hamowanie sprawdzac moc.


A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru
mocy silnika (hamuja sam silnik, chyba nawet bez osprzetu
dodatkowego) i moze ford taka stosuje, stad te optymistyczne wyniki :>

Od Forda tak± własnie dostałem odpowiedĽ :)

Jest sobie ECE R 85 i to maj± stosować i podawać. Od str.16 jest opis sposobu pomiaru.
http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs/r085e.pdf

Je¶li był by¶ w stanie zrobić pomiar wg tej procedury i udowodnić, że moc jest istotnie mniejsza niż to co producent deklaruje to pewnie w s±dzie masz do wygrania sprawę o jak±¶ niezgodno¶ć towaru z umow±. W±tpię żeby komu¶ się chciało.

Data: 2010-02-06 18:55:18
Autor: jerzu
Wczoraj w V-Techu p ełen sukces :)
On Wed, 03 Feb 2010 10:48:21 +0100, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote:

To jest seryjnie produkowany samochod na tasmie, silnik rowniez, a nie reczna robota, to i powtarzalanosc nie jest idealna i jeden bedzie mial 220KM, inny 200, a jeszcze inny 230KM, raptem 10% tolerancji.

To i w cenia auta powinno być 10% tolerancji :))


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2010-02-03 11:46:24
Autor: limken
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Katanka wrote:
Arek M wrote:

Podpisze sie pod postami co poniektorych :)

Nie bardzo rozumiem Twoj entuzjazm.

Kupiles auto ktore powinno miec 220KM, dostałes poniżej 200. To sie
nie nadawało na reklamacje? ;)

Nadawało, zgłaszałem, ale niestety bez rezultatu. Kolega się nawet
procesował i też nie wskórał nic. Nie chwalę w tym po¶cie Forda, bo
akurat w przypadku tego silnika pokpili sprawę. Chwalę V-Techa.
Zrobili to profesjonalnie, szybko i tego dotyczył ten post :)


Wiesz co - a brałe¶ pod uwagę fakt, że nie robiłe¶ tego na ostatnim biegu?
bo mi w głowie ¶wita, że elektronika auta sporo miesza...
np u mnie różnice między IV a V biegiem dawały ok 8% mniejsz± moc...

--
limken polimken

Data: 2010-02-03 11:56:27
Autor: Katanka
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
limken wrote:

Wiesz co - a brałe¶ pod uwagę fakt, że nie robiłe¶ tego na ostatnim
biegu? bo mi w głowie ¶wita, że elektronika auta sporo miesza...
np u mnie różnice między IV a V biegiem dawały ok 8% mniejsz± moc...

V-Tech mówił, że auto się bardzo męczyło na czwórce i robili pierwszy przebieg fabryczny na trójce. dlatego bałem się prosic o bieg numer 6.

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2010-02-03 12:38:37
Autor: limken
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Katanka wrote:
limken wrote:

Wiesz co - a brałe¶ pod uwagę fakt, że nie robiłe¶ tego na ostatnim
biegu? bo mi w głowie ¶wita, że elektronika auta sporo miesza...
np u mnie różnice między IV a V biegiem dawały ok 8% mniejsz± moc...

V-Tech mówił, że auto się bardzo męczyło na czwórce i robili pierwszy
przebieg fabryczny na trójce. dlatego bałem się prosic o bieg numer 6.

może oni się bali czy rolki wytrzymaj±... ;]
na 6 bez oporów pewnie licznik by się skończył ;)


--
limken polimken

Data: 2010-02-03 17:35:36
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
limken wrote:

Wiesz co - a brałeś pod uwagę fakt, że nie robiłeś tego na ostatnim
biegu? bo mi w głowie świta, że elektronika auta sporo miesza... np u
mnie różnice między IV a V biegiem dawały ok 8% mniejszą moc...

V-Tech mówił, że auto się bardzo męczyło na czwórce i robili pierwszy
przebieg fabryczny na trójce. dlatego bałem się prosic o bieg numer 6.

moĹĽe oni siÄ™ bali czy rolki wytrzymajÄ…... ;]

ZTCP mierzy się na przełożeniu najbliższym bezpośredniemu, w przypadku Mondeo 3 to 1,27:1, a 4 to 0,95:1 więc te dwa biegi wchodzą w grę.

na 6 bez oporĂłw pewnie
licznik by się skończył ;)

Nie skończyłby się, a pomiar by w ogóle nie wyszedł, bo auto ma limiter prędkości i w ogóle nie osiągnęłoby maksymalnych obrotów, a więc i maksymalnej mocy. Chyba, że go wcześniej zdjęli.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-03 20:41:26
Autor: DoQ
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Arek M pisze:

Na ten przyklad... Miałem kiedys volvo S60 T5. Seria - 250KM. Miało pare lat, nigdy nie bylo modyfikowane. Podjechałem sprawdzić, ile koni zdechło. I co sie okazało?  Zamiast 250 miałem powtarzalne (3x) 253-255.

Polecam przejrzenie www.rri.se a nagle okaze ze 95% samochodow "nadaje sie" do reklamacji.


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-04 00:17:05
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
DoQ wrote:

Na ten przyklad... Miałem kiedys volvo S60 T5. Seria - 250KM. Miało
pare lat, nigdy nie bylo modyfikowane. Podjechałem sprawdzić, ile koni
zdechĹ‚o. I co sie okazaĹ‚o?  Zamiast 250 miaĹ‚em powtarzalne (3x)
253-255.

Polecam przejrzenie www.rri.se a nagle okaze ze 95% samochodow "nadaje
sie" do reklamacji.

Oczywiście "drobnego" faktu, że tam jest podana moc na kołach, a producenci podają na silniku już nie zauważyłeś?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-04 20:56:01
Autor: DoQ
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
to pisze:

Polecam przejrzenie www.rri.se a nagle okaze ze 95% samochodow "nadaje
sie" do reklamacji.
Oczywiście "drobnego" faktu, że tam jest podana moc na kołach, a producenci podają na silniku już nie zauważyłeś?

Oczywiscie pewny jestes ze silnik omawianego forda zostal wyjety, a moc zmierzona na kole zamachowym?


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-04 21:33:39
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
DoQ wrote:

Polecam przejrzenie www.rri.se a nagle okaze ze 95% samochodow "nadaje
sie" do reklamacji.
Oczywiście "drobnego" faktu, że tam jest podana moc na kołach, a
producenci podają na silniku już nie zauważyłeś?

Oczywiscie pewny jestes ze silnik omawianego forda zostal wyjety, a moc
zmierzona na kole zamachowym?

O czym Ty piszesz, ze tak nieśmiało zapytam?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-04 23:06:58
Autor: DoQ
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
to pisze:

Oczywiscie pewny jestes ze silnik omawianego forda zostal wyjety, a moc
zmierzona na kole zamachowym?
O czym Ty piszesz, ze tak nieśmiało zapytam?

O tym czy napisal gdzies, ze to na silniku pomiar? Tak niesmialo odpowiem.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-04 22:28:23
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
DoQ wrote:

O tym czy napisal gdzies, ze to na silniku pomiar? Tak niesmialo
odpowiem.

Kto? Katanka? Nie napisał, ale to raczej oczywiste, straty mocy są pewnie ok. 50 KM, a 280 KM po samym chipie to tam na pewno nie ma.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-04 23:41:46
Autor: DoQ
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
to pisze:

Kto? Katanka? Nie napisał, ale to raczej oczywiste, straty mocy są pewnie ok. 50 KM, a 280 KM po samym chipie to tam na pewno nie ma.

Nie, nie jest to oczywiste.
Zakladajac ze Ford (OIDP) ma katalogowo 220KM to na kolach, po 10% stratach bedzie mial wlasnie 198KM. Czyli po zwiekszeniu mocy do 231KM na kolach na silniku powinno byc jakies 256KM  - a wiec podniesli o 36KM na silniku co jest typowym wynikiem dla chiptuningu "stage I".
Jako ze jest to jednostka z VOLVO  T5, to wykres silnika mozna zapoĹĽyczyć z S40 http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=70  i wszystko sie jakby zgadza.


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-04 23:53:24
Autor: to
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
DoQ wrote:

Nie, nie jest to oczywiste.

To moĹĽe dla Ciebie.

Zakladajac ze Ford (OIDP) ma katalogowo 220KM to na kolach, po 10%
stratach bedzie mial wlasnie 198KM.

Nie pisz bzdur, przy ok. 6000 obr./min. nie będzie 10% strat tylko znacznie więcej.

--
cokolwiek

Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona