Data: 2010-02-03 10:33:01 | |
Autor: Arek M | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Wykres fabryczny : Podpisze sie pod postami co poniektorych :) Nie bardzo rozumiem Twoj entuzjazm. Kupiles auto ktore powinno miec 220KM, dostałes poniżej 200. To sie nie nadawało na reklamacje? ;) Przyznam Ci sie ze ja po takim numerze napewno nie kupilbym kolejnego F ... A teraz doplaciłes do tego, zeby tylko lekko przekroczyć serie.... Ford powienien Ci to finansowac :) Na ten przyklad... Miałem kiedys volvo S60 T5. Seria - 250KM. Miało pare lat, nigdy nie bylo modyfikowane. Podjechałem sprawdzić, ile koni zdechło. I co sie okazało? Zamiast 250 miałem powtarzalne (3x) 253-255. BTW. Wspomnienia z tego auta mam calkiem przyjemne, choc z perspektywy czasu uwazam, ze taka moc + naped na przednie koła to istne barbarzyństwo :) -- PozdrawiAM! WRX/240KM |
|
Data: 2010-02-03 10:38:31 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Arek M wrote:
Podpisze sie pod postami co poniektorych :) Nadawało, zgłaszałem, ale niestety bez rezultatu. Kolega się nawet procesował i też nie wskórał nic. Nie chwalę w tym po¶cie Forda, bo akurat w przypadku tego silnika pokpili sprawę. Chwalę V-Techa. Zrobili to profesjonalnie, szybko i tego dotyczył ten post :) -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 09:55:30 | |
Autor: kamil | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hkbg6d$9mc$1inews.gazeta.pl... Arek M wrote: Ciekawe, czy Ford uzna ci teraz jakakolwiek ewentualna reklamacje silnika, skrzyni albo przeniesienia napedu.. ;) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-02-03 11:02:23 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
kamil wrote:
Ciekawe, czy Ford uzna ci teraz jakakolwiek ewentualna reklamacje Nie uznaj±. Poniosłem ryzyko całkowicie ¶wiadomie. Do końca gwarancji i tak zostało juzniecałe 1,5 roku. Auto ma pojeĽdzic jeszcze 3,5r roku i natychmiast go sprzedam. Napaliłem się na kolejn± generację Mondeo, która ma wystartowac podobno w 2011 ;) PS. Słysz±łem, że ford ma się pozbywać udziałów w Volvo i silnik 2.5T nie będzie montowany więcej w Mondeo. Ford ma teraz tam pakowac swoja jednostkę 2.0 z turbin±, podobno 205 konny motorek, ale 4-cylindrowy, czyli nieco bardziej wy¶rubowany. Szkoda, bo nie będzie tak ładnie grał jak R5-tk±. -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 11:06:06 | |
Autor: Arek M | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Napaliłem się na kolejn± generację Mondeo, która ma wystartowac podobno w 2011 ;) Po takiej ewidentnej wtopie, jak± zaliczył ford z Twoim autem chcesz kupic kolejnego? :) Jak na to nie spojrzec dostałes wybrakowany towar .... -- PozdrawiAM! WRX/240KM |
|
Data: 2010-02-03 11:12:06 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Arek M wrote:
Napaliłem się na kolejn± generację Mondeo, Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moj± żonę też kocham do szaleństwa, a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedn± rękę Ľle poskładan± po złamaniu ;) Ps. Nie wiem czy pisałem, ale mialem wczoraj okazję poznac szefa V-techa i jego bryczkę. Sprowadził ze stanów specjaln± wersję Forda Mustanga - Shelby. Jest to podrasowany model Forda Mustanga GT500 z 500 do 700 koni o magicznej ilo¶ci 1000 Nm :) Z tyłu miał opony o profilu 20. Normalnie piękna maszyna! -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 10:55:44 | |
Autor: kamil | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hkbi5a$h1r$1inews.gazeta.pl...
Jesli przedmioty "dla ludu" stawiasz na rowni z zona, to ja mam nadzieje, ze ona usenetu nie czyta. ;) Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-02-03 11:59:55 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
kamil wrote:
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message Zna mnie i nie ma nic przeciwko :) -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 11:26:39 | |
Autor: Arek M | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Po takiej ewidentnej wtopie, jak± zaliczył ford z Twoim autem chcesz Porównanie nie na miejscu ;) Ps. Nie wiem czy pisałem, ale mialem wczoraj okazję poznac szefa V-techa i jego bryczkę. Sprowadził ze stanów specjaln± wersję Forda Mustanga - Shelby. Jest to podrasowany model Forda Mustanga GT500 z 500 do 700 koni o magicznej ilo¶ci 1000 Nm :) Z tyłu miał opony o profilu 20. Normalnie piękna maszyna! Piekna, piekna - to fakt .... Tylko trakcja gdzies zagineła :D -- PozdrawiAM! WRX/240KM |
|
Data: 2010-02-03 11:34:42 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Arek M wrote:
Ps. Nie wiem czy pisałem, ale mialem wczoraj okazję poznac szefa Hehe i w zimie nie da się tym jeĽdzic. Mówi, że lekko dotknie gazu i juz autem miota na wszystkie strony. Auto do jazdy TYLKO w ciepłe i suche dni ;) -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 11:47:57 | |
Autor: limken | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Katanka wrote:
Arek M wrote: a mazda 6? dużo więcej możliwo¶ci... dużo więcej frajdy -- limken polimken |
|
Data: 2010-02-03 22:05:17 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Dnia 03.02.2010 Katanka <katanka24@interia.pl> napisał/a:
Może, ale zakochałem się w Fordzie :) Moj± żonę też kocham do szaleństwa, a inny facet moze zobaczyć u niej krzywy nos, czy jedn± rękę Ľle poskładan± po złamaniu ;) Nie do¶c, że nie znasz się na autach to jeszcze bijesz żonę. ;) BP, MSPANC -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2010-02-03 23:49:33 | |
Autor: R2r | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
W dniu 2010-02-03 22:05, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
Dnia 03.02.2010 Katanka<katanka24@interia.pl> napisał/a:ROTFL. Gratuluję! Zdopingowałeś mnie wreszcie do wyczyszczenia monitora! :-D -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ |
|
Data: 2010-02-03 10:48:21 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Katanka pisze:
Arek M wrote: Tak czytam i czytam i sobie mysle czego wy ludzie chcecie. To jest seryjnie produkowany samochod na tasmie, silnik rowniez, a nie reczna robota, to i powtarzalanosc nie jest idealna i jeden bedzie mial 220KM, inny 200, a jeszcze inny 230KM, raptem 10% tolerancji. Silnik zrobi ze 100kkm i tez moc bedzie inna i to nie koniecznie nizsza. Inna rzecz, ze mogli by moc podawac na zasadzie nie mniej niz XXX, ale moze byc duzo wiecej (tylko kto by wtedy to kupil jakby mu napisali, ze ma 200KM, a moze i nawet 240KM :P ) -- Karolek |
|
Data: 2010-02-03 10:00:08 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Karolek wrote:
Tak czytam i czytam i sobie mysle czego wy ludzie chcecie. To jest Jak w katalogu jest 220 i się za tyle płaci to co najmniej tyle powinno być. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-03 12:54:53 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
to pisze:
Karolek wrote: Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada. -- Karolek |
|
Data: 2010-02-03 12:00:40 | |
Autor: kamil | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :) | |
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hkbo9s$ih$1news.mm.pl... Ale wiadomo jak jest... tak jak wyzej napisalem nie chcialbyc przeczytac w katalogu, ze ma 200KM, a moze i w porywach 240 :P Raczej cos takiego by zniechecilo do zakupu, a takie jakos tam usrednione 220KM lepiej wyglada. Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala w okolicy 150). Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok, wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji przy wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-02-03 13:05:02 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :) | |
kamil wrote:
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message Masz rację. V-tech hamował kilkanaście takich silników w fordzie i ANI JEDEN nie trzymał fabryki. wszystkie były niżej. Jedne były niżej o 5 koników, inne o całe 35 koników. Jeden z kolegów miał 185 fabrycznie na 4 biegu testowane. Podkręcili mu do 227 i dopiero teraz jest zadowolony. -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 14:18:14 | |
Autor: Agent | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :) | |
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hkbop3$c7n$1inews.gazeta.pl... kamil wrote: Nie jestem pewien jak to jest teraz ale pamiętam ( może to i śmiesze a może nie) zapis w Instrukcji użytkowania motocykla WSK że sprawność skrzyni biegów była najwyższa na biegu bezpośrednim czyli w tamtym przypadku IV i jednocześnie najwyższym. Może tu tkwi tych pare zgubionych KM. |
|
Data: 2010-02-03 17:29:19 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Agent wrote:
Nie jestem pewien jak to jest teraz ale pamiętam ( może to i śmiesze a W przypadku Mondeo właśnie 4 jest bliska przełożeniu bezpośredniemu (0.95). Oczywiście mowa o samej skrzyni. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-03 13:17:19 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
kamil pisze:
Bo moze inni sie stosuja do tego aby podawac moc minimalna. Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok, wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji przy wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera. ROTFL. Nad interpretujesz to co napisalem, a nie pisalem o tolerancji wykonywanych czesci. Produkcja seryjna tylko wydaje sie doskonale powtarzalana, ale taka w zadnym razie nie jest. Nawet te Twoje przytoczone hondy jak sam piszesz maja rozbieznosci i chyba potrafisz sobie policzyc ile procentowo wynosi rozrzut mocy skoro niby widziales wiele tych silnikow na hamowni? Czy dalej wysnuwasz wniosek, ze ten procent to procent tolrancji z jaka wykonuja czesci do tych silnikow? :P -- Karolek |
|
Data: 2010-02-03 13:19:42 | |
Autor: kamil | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :) | |
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hkbpjv$mfh$1news.mm.pl...
kamil pisze: Wiec zeby grac fair, Ford tez powinien podawac minimalna. Bo srednio to wiesz, ja i zona mamy po jednym jajku i jednej piersi. ROTFL. Wiec moze inaczej - podaj przyklady innych producentow masowo zawyzajacych moc w katalogach. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-02-03 14:26:58 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :) | |
kamil wrote:
Wiec moze inaczej - podaj przyklady innych producentow masowo Patrząc na silniki dizla w Fordach to mozna powiedzieć, że Ford zaniża te dane w katalogach :) Problem dotyczy podobno tylko tego jednego, volvovskiego silnika. -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 17:27:41 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Katanka wrote:
Patrząc na silniki dizla w Fordach to mozna powiedzieć, że Ford zaniża Raczej z wieloma (większością?) benzynowych jest ten problem i nie od dzisiaj. Natomiast jeśli chodzi o diesle, to ich moc jest zwykle większa niż w katalogu. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-03 17:54:24 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
kamil pisze:
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hkbpjv$mfh$1news.mm.pl... Taa konkurencja i gra fair :> ROTFL. A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z mojej wypowiedzi? IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc jednostek tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil kupujacych jedzie na hamowanie sprawdzac moc. -- Karolek |
|
Data: 2010-02-03 17:56:48 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Karolek pisze:
A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z mojej wypowiedzi? A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru mocy silnika (hamuja sam silnik, chyba nawet bez osprzetu dodatkowego) i moze ford taka stosuje, stad te optymistyczne wyniki :> -- Karolek |
|
Data: 2010-02-03 18:41:27 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukc es :) | |
Karolek wrote:
A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z Od Forda taką własnie dostałem odpowiedź :) -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 20:47:04 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Katanka wrote:
A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru Jesteś pewien? Nie odpowiedzieli Ci raczej, że interesuje ich pomiar na hamowni silnikowej, a nie podwoziowej? Ta druga też potrafi podać moc "na silniku" (i te 230 konie które Ci teraz wyszły to oczywiście moc na silniku) jednak nie mierzy jej bezpośrednio, wiec taki pomiar może być obarczony większym błędem. Ta amerykańska norma "bez osprzętu" to jeszcze co innego, bo chodzi tu o pomiar na silniku bez jakiegokolwiek dodatkowego osprzętu, nie sądzę, żeby Ford ją stosował. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-04 06:00:15 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
to pisze:
Ta amerykańska norma "bez osprzętu" to jeszcze co innego, bo chodzi tu o pomiar na silniku bez jakiegokolwiek dodatkowego osprzętu, nie sądzę, żeby Ford ją stosował. Czemu nie. W katalogu ladnie wyglada wieksza moc, a jakby co to czepic sie nie mozna bo bez osprzetu to pewnie tyle wyjdzie :> A kto tam patrzy na jakas norme, wedlug ktorej to zmierzono. Jak kupujesz sprzet audio to tez juz nie podaja RMS tylko jakies pmpo :> -- Karolek |
|
Data: 2010-02-04 10:17:01 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Karolek wrote:
Jak kupujesz sprzet audio to Chyba "sprzęt" masz na myśli... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-04 20:32:18 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
to pisze:
Karolek wrote: Ford to tez nie jest marka z wyzszej polki. -- Karolek |
|
Data: 2010-02-05 07:09:23 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Karolek wrote:
Ford to tez nie jest marka z wyzszej polki. To marka przeciętna, ani dobra, ani zła. A moc PMPO jest podawana wyłącznie na sprzęcie z półki absolutnie najniższej. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-05 08:21:13 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
to pisze:
Karolek wrote: Ta, idzie taki Kowalski do sklepu euro rtv agd widzi wieze philipsa za ponad 3000zl i mysli sobie, ze to juz chyba nie jest najnizsza polka, a w parametrach ma napisane 160W mocy muzycznej, dopiero jak sie zaglebi w dane techniczne to sie moze doczyta, ze to 2x40W RMS. Sytuacja analogiczna do tej z Fordem. -- Karolek |
|
Data: 2010-02-05 10:06:39 | |
Autor: P_ablo | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hkgh0q$13kq$1news.mm.pl...
Jesli wszyscy tak robia, to nie ma problemu - i tak wybierze najlepszy - zwyczajny marketing. Podobna sytuacja z oznaczeniam procesorow AMD, dziwie sie, ze intel nie robi tego samego przynajmniej z procesorami lowendowymi... -- Picasso |
|
Data: 2010-02-05 16:05:36 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
P_ablo wrote:
Jesli wszyscy tak robia, to nie ma problemu - i tak wybierze najlepszy - W przypadku wspomnianej "mocy PMPO" jest akurat problem, bo ta wielkość niewiele znaczy... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-05 17:52:06 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu peÂłen sukces :) | |
to pisze:
P_ablo wrote: Odniesienie sie do muzycznej jest rownie klopotliwe :/ -- Karolek |
|
Data: 2010-02-05 16:04:51 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Karolek wrote:
Ta, idzie taki Kowalski do sklepu euro rtv agd widzi wieze philipsa za Na normalnych segmentach audio nikt nie podaje żadnej "mocy PMPO", a stereo średniej klasy to się zaczyna tak koło 10 tys. za zestaw... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-05 17:51:33 | |
Autor: Karolek | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
to pisze:
Karolek wrote: pmpo to byl tylko skrajny przyklad. Podaja chetnie muzyczna, ktora rowniez niewiele znaczy. -- Karolek |
|
Data: 2010-02-03 21:26:51 | |
Autor: Przemek V | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hkccfr$qgt$1inews.gazeta.pl... Karolek wrote: Jest sobie ECE R 85 i to maj± stosować i podawać. Od str.16 jest opis sposobu pomiaru. http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs/r085e.pdf Je¶li był by¶ w stanie zrobić pomiar wg tej procedury i udowodnić, że moc jest istotnie mniejsza niż to co producent deklaruje to pewnie w s±dzie masz do wygrania sprawę o jak±¶ niezgodno¶ć towaru z umow±. W±tpię żeby komu¶ się chciało. |
|
Data: 2010-02-06 18:55:18 | |
Autor: jerzu | |
Wczoraj w V-Techu p ełen sukces :) | |
On Wed, 03 Feb 2010 10:48:21 +0100, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote:
To jest seryjnie produkowany samochod na tasmie, silnik rowniez, a nie reczna robota, to i powtarzalanosc nie jest idealna i jeden bedzie mial 220KM, inny 200, a jeszcze inny 230KM, raptem 10% tolerancji. To i w cenia auta powinno być 10% tolerancji :)) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2010-02-03 11:46:24 | |
Autor: limken | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Katanka wrote:
Arek M wrote: Wiesz co - a brałe¶ pod uwagę fakt, że nie robiłe¶ tego na ostatnim biegu? bo mi w głowie ¶wita, że elektronika auta sporo miesza... np u mnie różnice między IV a V biegiem dawały ok 8% mniejsz± moc... -- limken polimken |
|
Data: 2010-02-03 11:56:27 | |
Autor: Katanka | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
limken wrote:
Wiesz co - a brałe¶ pod uwagę fakt, że nie robiłe¶ tego na ostatnim V-Tech mówił, że auto się bardzo męczyło na czwórce i robili pierwszy przebieg fabryczny na trójce. dlatego bałem się prosic o bieg numer 6. -- Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360 PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-02-03 12:38:37 | |
Autor: limken | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Katanka wrote:
limken wrote: może oni się bali czy rolki wytrzymaj±... ;] na 6 bez oporów pewnie licznik by się skończył ;) -- limken polimken |
|
Data: 2010-02-03 17:35:36 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
limken wrote:
Wiesz co - a brałeś pod uwagę fakt, że nie robiłeś tego na ostatnim ZTCP mierzy się na przełożeniu najbliższym bezpośredniemu, w przypadku Mondeo 3 to 1,27:1, a 4 to 0,95:1 więc te dwa biegi wchodzą w grę. na 6 bez oporów pewnie Nie skończyłby się, a pomiar by w ogóle nie wyszedł, bo auto ma limiter prędkości i w ogóle nie osiągnęłoby maksymalnych obrotów, a więc i maksymalnej mocy. Chyba, że go wcześniej zdjęli. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-03 20:41:26 | |
Autor: DoQ | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Arek M pisze:
Na ten przyklad... Miałem kiedys volvo S60 T5. Seria - 250KM. Miało pare lat, nigdy nie bylo modyfikowane. Podjechałem sprawdzić, ile koni zdechło. I co sie okazało? Zamiast 250 miałem powtarzalne (3x) 253-255. Polecam przejrzenie www.rri.se a nagle okaze ze 95% samochodow "nadaje sie" do reklamacji. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-04 00:17:05 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
DoQ wrote:
Na ten przyklad... Miałem kiedys volvo S60 T5. Seria - 250KM. Miało Oczywiście "drobnego" faktu, że tam jest podana moc na kołach, a producenci podają na silniku już nie zauważyłeś? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-04 20:56:01 | |
Autor: DoQ | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
to pisze:
Polecam przejrzenie www.rri.se a nagle okaze ze 95% samochodow "nadajeOczywiście "drobnego" faktu, że tam jest podana moc na kołach, a producenci podają na silniku już nie zauważyłeś? Oczywiscie pewny jestes ze silnik omawianego forda zostal wyjety, a moc zmierzona na kole zamachowym? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-04 21:33:39 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
DoQ wrote:
Polecam przejrzenie www.rri.se a nagle okaze ze 95% samochodow "nadajeOczywiście "drobnego" faktu, że tam jest podana moc na kołach, a O czym Ty piszesz, ze tak nieśmiało zapytam? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-04 23:06:58 | |
Autor: DoQ | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
to pisze:
Oczywiscie pewny jestes ze silnik omawianego forda zostal wyjety, a mocO czym Ty piszesz, ze tak nieśmiało zapytam? O tym czy napisal gdzies, ze to na silniku pomiar? Tak niesmialo odpowiem. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-04 22:28:23 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
DoQ wrote:
O tym czy napisal gdzies, ze to na silniku pomiar? Tak niesmialo Kto? Katanka? Nie napisał, ale to raczej oczywiste, straty mocy są pewnie ok. 50 KM, a 280 KM po samym chipie to tam na pewno nie ma. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-04 23:41:46 | |
Autor: DoQ | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
to pisze:
Kto? Katanka? Nie napisał, ale to raczej oczywiste, straty mocy są pewnie ok. 50 KM, a 280 KM po samym chipie to tam na pewno nie ma. Nie, nie jest to oczywiste. Zakladajac ze Ford (OIDP) ma katalogowo 220KM to na kolach, po 10% stratach bedzie mial wlasnie 198KM. Czyli po zwiekszeniu mocy do 231KM na kolach na silniku powinno byc jakies 256KM - a wiec podniesli o 36KM na silniku co jest typowym wynikiem dla chiptuningu "stage I". Jako ze jest to jednostka z VOLVO T5, to wykres silnika mozna zapożyczyć z S40 http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=70 i wszystko sie jakby zgadza. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-04 23:53:24 | |
Autor: to | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
DoQ wrote:
Nie, nie jest to oczywiste. To może dla Ciebie. Zakladajac ze Ford (OIDP) ma katalogowo 220KM to na kolach, po 10% Nie pisz bzdur, przy ok. 6000 obr./min. nie będzie 10% strat tylko znacznie więcej. -- cokolwiek |
|