Data: 2010-02-03 21:09:41 | |
Autor: Przemek V | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hkbanb$l6l$1inews.gazeta.pl... Wykres fabryczny :Dla pełniejszej informacji należałoby jeszcze dodać, że to wszystko na 100 oktanowym V-Power Racing było strojone co już kompletnie pogrąża Forda jeśli chodzi o moc wyjściową tych silników. Kusi mnie żeby S-Maxa sprawdzić ile tych koników ma pod maską. Na pewno jest dużo lepiej niż jak był całkiem nowy ale czy tam 220 KM siedzi? Chyba nie. Szkoda, że nie wiedziałem że we wtorek byłeś w V-Techu bo akurat byłem w Krakowie z kilometr od nich i nawet przed wyjazdem się zastanawiałem czy S-Maxem nie pojechać. |
|
Data: 2010-02-03 21:51:07 | |
Autor: GlennBp | |
Wczoraj w V-Techu pełen sukces :) | |
Dla pełniejszej informacji należałoby jeszcze dodać, że to wszystko na 100 oktanowym V-Power Racing było strojone co już kompletnie pogrąża Forda jeśli chodzi o moc wyjściową tych silników. Kusi mnie żeby S-Maxa sprawdzić ile tych koników ma pod maską. Na pewno jest dużo lepiej niż jak był całkiem nowy ale czy tam 220 KM siedzi? Chyba nie. Szkoda, że nie wiedziałem że we wtorek byłeś w V-Techu bo akurat byłem w Krakowie z kilometr od nich i nawet przed wyjazdem się zastanawiałem czy S-Maxem nie pojechać. Evo testowalo foke rs i megane rs. Jedno i drugie wsadzili na hamownie. Foka -30 Km, megane rs +28 km.. Te 2.5t wszystkie chyba skazone influencus niemocus... -- |
|