Wczoraj zastrzeżona karta w systemie transakcyjnym cały czas aktywna.

Data: 2009-03-15 15:36:43
Autor: szczurwa
Wczoraj zastrzeżona karta w systemie transakcyjnym cały czas aktywna.
Czy to oznacza, że w rzeczywistości także jest aktywna ? Czy to
normalne ? Bank ING BSK.

Data: 2009-03-15 23:54:35
Autor: Piotr Gralak
szczurwa napisał(a):
Czy to oznacza, że w rzeczywistości także jest aktywna ? Czy to
normalne ? Bank ING BSK.

spróbuj zrobić transakcję to się przekonamy :)

Data: 2009-03-15 16:02:05
Autor: bradley.st
On 15 Mar, 18:54, Piotr Gralak <gra...@gazeta.pl> wrote:
szczurwa napisał(a):

> Czy to oznacza, że w rzeczywistości także jest aktywna ? Czy to
> normalne ? Bank ING BSK.

spróbuj zrobić transakcję to się przekonamy :)

Albo wrecz podaj numer i date waznosci na grupie. Nie masz nic do
stracenia, a ktos moze zyskac! :D

Data: 2009-03-15 18:26:44
Autor: witek
bradley.st wrote:

Albo wrecz podaj numer i date waznosci na grupie. Nie masz nic do
stracenia, a ktos moze zyskac! :D

:)

Data: 2009-03-17 09:54:48
Autor: Tomek.

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:f39e97e9-9457-4ffa-b941-85d8a17b84c5z9g2000yqi.googlegroups.com...
Czy to oznacza, że w rzeczywistości także jest aktywna ? Czy to
normalne ? Bank ING BSK.

hmm, ja parę dni temu zastrzegałem kartę i zastrzeżenie było widoczne
od razu.
Może ponów zastrzeżenie (musi być potwierdzone kodem sms),
bo może coś poszło nie tak.

pzdr
t.

Data: 2009-03-17 02:40:24
Autor: szczurwa
Wczoraj zastrzeżona karta w systemie transakcyj nym cały czas aktywna.
On 17 Mar, 09:54, "Tomek." <picoloboy...@op.pl> wrote:

Napisałem im parę słów. Poskutkowało.

Wczoraj zastrzeżona karta w systemie transakcyjnym cały czas aktywna.