Wczorajsze bzdury z Onetu - dziś już są w TV

Data: 2012-01-05 12:02:08
Autor: Agent
Wczorajsze bzdury z Onetu - dziś już są w TV

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:je3jr7$fab$1news.task.gda.pl...
Dziś w TV widziałem reportażyk o tym, jak to zwiększyła się ilość wypadków w Polsce i politycy już chcą cofnąć swój błędny przepis o prędkości 140 km/h na autostradach.

Tak naprawdę to mają rację. Im ograniczenia prędkości są większe tym spada liczba wypadków śmiertelnych. Jakby w mięsci zrobili ograniczenie do 40 a na autostradzie do 100 to liczba wypadków by spadła. Tyle tylko że jak prawie ze wszystkim w życiu trzeba zachować kompromis. Ja bym postawił na powrót do 60 w miastach, zostawienie 140 na autostradach i wzrost mandatów zwłaszcza dla takich którzy wyprzedzają nagminnie na trzeciego albo na zakrętach i wzniesieniach albo jadą 120 na 50. Wtedy byłoby mmniej tych co przekraczają znacznie prędkość a tym samym o wiele bezpieczniej.

Wczorajsze bzdury z Onetu - dziś już są w TV