Wczorajsze, ostatnie Warto Rozmawiac

Data: 2011-02-23 16:57:16
Autor: D. J. MC Donald Musk
Wczorajsze, ostatnie Warto Rozmawiac
Komuchy z PO przejely TVP wiec to pewnie ostatnia audycja...
http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/ilu-prlowskich-szpiegow-prowadzi-polska-polityke-zagraniczna-22022011/4016606

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-02-23 09:05:06
Autor: J-23
Wczorajsze, ostatnie Warto Rozmawiac
On 23 Lut, 16:57, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
Komuchy z PO przejely TVP wiec to pewnie ostatnia audycja...http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wid...

--
 Gdy obstrukcjoni ci stan si zbyt irytuj cy, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczaj co

slabizna, dobrze ze schodzi z anteny, juz nie moglem sluchac tego
nudziarza

Data: 2011-02-23 10:22:02
Autor: J-23
wrote:

> [...]

> Przecie to najuczciwszy facet pod s o cem.*Idzikowski 2010.11.10

slabizna, dobrze ze schodzi z anteny, juz nie moglem sluchac tego

bylo dokladnie jak w tym programie, broniono jedynie slusznej sprawy
warto bylo rozmawiac zgodnie z pogladami prowadzacego

Data: 2011-02-23 19:23:46
Autor: obserwator
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
bylo dokladnie jak w tym programie, broniono jedynie slusznej sprawy
warto bylo rozmawiac zgodnie z pogladami prowadzacego.

no i glupio sciemniasz.  W czasach PRL-u mogles tak nawijac, a dzisiaj doopa
zbita, bo kto programu nie ogladal, moze sobie w sieci poczytac relacje innych
osob i dowiedziec sie wielu ciekawych informacji o tematach  ktore w nim
zostaly w nim poruszone... voila, czyli: Stara pieśń na nowe czasy:

 Wczorajszy program Jana Pospieszalskiego &#8216;Warto rozmawiać&#8217; szczególny był,
moim zdaniem, z dwóch względów. I akurat to, że jego bohaterem był ruski agent
Tomasz Turowski, a tematem samego programu wpływ PRL-owskich i sowieckich
służb na naszą dzisiejszą sytuację, do nich nie koniecznie należy. A zatem,
oczywiście, po pierwsze mam na mysli to, że był to program już ostatni,
natomiast to co mnie poruszyło na drugim miejscu, to końcowa wypowiedź
urzędnika kancelarii prezydenta Lecha Kaczyńskiego Jakuba Opary i komentarz,
jaki Pospieszalski wypowiedział na samym końcu.          Otóż najpierw Opara opowiedział, jak to w momencie kiedy Jacek Sasin &#8211;
w dniu katastrofy najwyższy rangą żyjący urzędnik Kancelarii &#8211; chciał jak
najszybciej wrócić do Polski, by pilnować spraw, Tomasz Turowski, jako
osobisty kumpel Bronisława Komorowskiego, zrobił wszystko, by maksymalnie
opóźnić wylot Sasina, a tym samym umożliwić Komorowskiemu skuteczne przejęcie
obowiązków prezydenta i powołanie Michałowskiego na stanowisko szefa swojej
kancelarii. Jeśli było tak jak relacjonuje Opara &#8211; a nie mam najmniejszego
powodu, żeby mu nie wierzyć &#8211; szybkość tej akcji i zaangażowanie w niej z
jednej strony ruskiego agenta, a z drugiej Bronisława Komorowskiego &#8211; i nie
ważne czy osobiście, czy tylko jako figuranta &#8211; stanowią dla mnie
wystarczającą poszlakę na rzecz tego, że śmierć Prezydenta była wynikiem
zaplanowanego zamachu. Zaplanowanego. Nie takiego, gdzie nagle jakiś dwóch
pijanych ruskich kontrolerów coś sobie wymyśliło, ale prawdziwego, odpowiednio
wysoko zorganizowanego zamachu.

       Myślę bowiem sobie, że jeśli pamiętnej soboty właściwie wszystko zostało
przez stronę, polską spieprzone, z wyjątkiem tego, by Bronisław Komorowski w
przyspieszonym tempie, nie czekając nawet na oficjalny komunikat o śmierci
Prezydenta, obwołał się pełniącym obowiązki, i praktycznie w jednym momencie
wyznaczył człowieka, który mu zrobi porządek w Kancelarii, a jedną z głównych
ról w tym wszystkim pełnił wysoko postawiony, wieloletni agent sowieckich
służb, to nie mamy zbyt wielkiego pola manewru. Prawda? Ktoś powie, że
Komorowski to taki zapobiegliwy człowiek, że z całą pewnością, w momencie jak
dowiedział się, że będzie kandydował w jesiennych wyborach prezydenckich, od
samego początku musiał myśleć o wszystkich najbardziej podstawowych
dylematach, a jednocześnie &#8211; będąc tym marszalkiem Sejmu &#8211; również musiał, z
odpowiednim wyprzedzeniem, rozważać sytuacje najgorsze. Jednak w to akurat
wierzyć nie mam powodu. Choćby z tego prostego powodu, że te miesiące
urzędowania Komorowskiego jakie mamy za sobą świadczą wyłącznie o jednym: że
ten facet jest taką dupą wołową, jakiej świat nie widział, i jeśli on
cokolwiek planuje, to najwyżej to, że z samego rana trzeba włączyć komórkę, bo
kto wie, kto do niego dziś zadzwoni i powie, co ma robić.

       A zatem sprawa jest bardzo poważna. Z jednej strony mamy tego agenta i
cały bagaż, jaki się za nim ciągnie, a z drugiej Bronisława Komorowskiego i to
wszystko, co go otacza. Ale jest coś jeszcze.....

http://toyah.nowyekran.pl/post/3992,stara-piesn-na-nowe-czasy

Klamstwo to immanentna, wlaczona w sama nature komunizmu - czesc skladowa.

W takim natezeniu jak w komunizmie, klamstwo nie istnieje w cywilizowanych
systemach demokratycznych. Klamstwo to jest szczytem glupoty, bo prowadzi do samounicestwienia jego
wyznawcow.

Data: 2011-02-23 17:10:13
Autor: obserwator
Wczorajsze, ostatnie Warto Rozmawiac
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
slabizna, dobrze ze schodzi z anteny, juz nie moglem sluchac tego
nudziarza

nie lubisz jednak demokracji, bo nudna?W PRL-u bylo ciekawiwej,bo wszyscy
mowili to samo?

Data: 2011-02-23 18:06:55
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 18:05, J-23 pisze:
slabizna, dobrze ze schodzi z anteny, juz nie moglem sluchac tego
nudziarza

Zawsze można wyłączyć TV, ale ty tego nie potrafisz. Bo denerwują ciebie
wszyscy, którzy myślą i działają inaczej :)

Data: 2011-02-23 16:02:50
Autor: obserwator
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
Komuchy z PO przejely TVP wiec to pewnie ostatnia audycja...
http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/ilu-prl
owskich-szpiegow-prowadzi-polska-polityke-zagraniczna-22022011/4016606

bo to wlasnie taka demokracja w wydaniu esbekow.

Data: 2011-02-23 17:26:11
Autor: mi
On 23.02.2011 17:02,  obserwator wrote:
[...]

Bardzo ładnie ujęte. "Demokracja w wydaniu esbeków i kapitalizm w wydaniu towarzyszy z PZPR".

mi

Data: 2011-02-23 17:41:17
Autor: Hans Koss

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ik3aoc$rit$1news.ett.com.ua...
Komuchy z PO przejely TVP wiec to pewnie ostatnia audycja...

I bardzo dobrze! Facio był nudny i aż obrzydzenie brało  jak się wkręcał w tyłek J.Kaczyńskiemu.

HansKoss

Data: 2011-02-23 18:37:45
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 16:57, D. J. MC Donald Musk pisze:
Komuchy z PO przejely TVP wiec to pewnie ostatnia audycja...
http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/ilu-prlowskich-szpiegow-prowadzi-polska-polityke-zagraniczna-22022011/4016606

2. i info przejelo SLD, dziki PIS, ktory wiedzac ze ich dni sa policzone wolal sie dogadac z SLD zeby zablokowac desant PO.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 18:56:22
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 18:53, D. J. MC Donald Musk pisze:
2. i info przejelo SLD, dziki PIS, ktory wiedzac ze ich dni sa policzone > wolal sie dogadac z SLD zeby zablokowac desant PO.

> -- > the_foe
SLD=PO.

Sporo agentury z pełobandy jest związana z LSD.

Data: 2011-02-23 19:05:56
Autor: Hans Koss

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d654a4a$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
>
> -- > the_foe
SLD=PO.

Sporo agentury z pełobandy jest związana z LSD.

Przykłady proszę.

HansKoss

Data: 2011-02-23 19:00:05
Autor: the_foe
[...]

moze, ale to przyszly koalicjant PIS, wiec lepiej zacznij dorabiac do tego ideologie.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 19:14:22
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 19:00, the_foe pisze:
SLD=PO.

moze, ale to przyszly koalicjant PIS, wiec lepiej zacznij dorabiac do
tego ideologie.

A to akurat twoje zadanie :)

Data: 2011-02-23 19:05:21
Autor: Hans Koss

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ik3hic$uqp$1news.ett.com.ua...

[...]

PiS = KOMUNA!

HansKoss

Data: 2011-02-23 20:27:39
Autor: Grzegorz Z.
D. J. MC Donald Musk napisał:

Komuchy z PO przejely TVP wiec to pewnie ostatnia audycja...
http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/ilu-prlowskich-szpiegow-prowadzi-polska-polityke-zagraniczna-22022011/4016606

Znaczy Cejrowski jest komuchem i zdrajcą?

A może w przeciwieństwie do tego sekciarza z owsikami w d...e ma coś
ciekawego i konkretnego do przekazania?

Wczorajsze, ostatnie Warto Rozmawiac