Wczorajszy korek na DK 44 (Zator - Oswiecim) - gdzie sie to dokladnie zaczynalo?

Data: 2009-06-15 11:04:14
Autor: bratPit[pr]
Wczorajszy korek na DK 44 (Zator - Oswiecim) - gdzie sie to dokladnie zaczynalo?
Wracalem wczoraj wieczorem z Krakowa do Mikolowa przez Skawine i Zator
i utknalem w jakims gigantycznym korku miedzy Zatorem a Oswiecimiem
(DK 44).
W ciagu godziny udalo mi sie przesunac az o 2km (w cyklu 10 minut
stania i 2 minuty jechania o 100 - 200 m)

w takim ukladzie musialo cos sie dziac pomiedzy Zatorem a Oswiecimiem, ja jechalem wczoraj ok 20:30 droga 948 od Ket do Oswiecimia i jak nigdy na pierwszym rondzie w Oswiecimiu nie bylo korka -> prawie nic nie jechalo DK44 od Zatora,
a Tobie pod rozwage polecam CB radio, jak widac nie tylko dziala jako antyradar ;-)
brat

Wczorajszy korek na DK 44 (Zator - Oswiecim) - gdzie sie to dokladnie zaczynalo?