Wdowa broni

Data: 2011-01-13 18:15:39
Autor: Denunzio Falconetti
Wdowa broni
Wdowa do rzadu: Broncie godnosci oficerów!
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/317392,wdowa-do-rzadu-broncie-godnosci-oficerow.html

Nastepna wdowa bedzie apelowac o obrone honoru pilotow, jeszcze inna - ministrow itd. Honoru bronili tez - o ile mnie pamiec nie myli - krewni kierowcy spod Grenoble?
nunzio

Data: 2011-01-13 19:28:39
Autor: u2
Wdowa broni
W dniu 2011-01-13 18:15, Denunzio Falconetti pisze:
Nastepna wdowa bedzie apelowac o obrone honoru pilotow, jeszcze inna -
ministrow itd. Honoru bronili tez - o ile mnie pamiec nie myli - krewni
kierowcy spod Grenoble?

To nie generał był sprawcą katastrofy. To ci którzy go dzisiaj oskarżają
wykonali zamach.

Data: 2011-01-13 18:36:17
Autor: obserwator
Wdowa broni
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> kierowcy spod Grenoble?

To nie generał był sprawcą katastrofy. To ci którzy go dzisiaj oskarżają

nie dosc, ze go zamordowali, to teraz go jeszcze oczerniaja, Co za zgnilizna
moralna. Kiedy przyjdzie czas kolejnego rozliczenia ze swolocza, nie nalezy sie ani
przez moment wahac, majac przed soba takie scierwa.

Data: 2011-01-13 19:37:06
Autor: wekon
Wdowa broni
"Denunzio Falconetti"  wrote in message news:ignbvs$uut$1online.de...

Wdowa do rzadu: Broncie godnosci oficerĂłw!
[...]

http://www.mak.ru/russian/investigations/2010/files/tu154m_101/comment_polsk.pdf

poczytaj zanim wkleisz kolejną bzdurę na psp

wekon

Wdowa broni