Wdowa po pośle: Ufam prokuratorom

Data: 2010-07-21 22:26:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Wdowa po pośle: Ufam prokuratorom
Nie wszystkie rodziny ofiar katastrofy z nieufnością odnoszą się do działań, zarówno rosyjskich jak i polskich, śledczych.- Ufam prokuratorom. Czekam na efekty ich pracy. Ale każdy ma prawo do swojego przeżywania tej katastrofy - mówi w rozmowie z "Polską" Barbara Dolniak, wdowa po pośle Platformy Obywatelskiej.

http://www.fakt.pl/Wdowa-po-posle-Ufam-prokuratorom,artykuly,77773,1.html

Barbara Dolniak przyznaje, że od czasu katastrofy nie czyta gazet ani nie ogląda telewizji. - Po prostu czekam na efekty śledztwa nie wnikając w jego szczegóły - tłumaczy swoją postawę. - Nie dopuszczę do tego by nasz ból stał się przedmiotem jakiejś politycznej gry - zaznacza.

A tego bólu jest dużo. Najtrudniej było, gdy pani Barbara razem z córką czekała na przylot trumny z ciałem ukochanego męża i taty. - Przez te kilka dni, jakie minęły od katastrofy do pogrzebu, często łapałam się na słowach i myślach: zadzwonię do Grzesia, ciekawe, co on o tym powie. Za chwilę przychodziło opamiętanie: Przecież jego już nie ma - wspomina najcięższy czas wdowa.

Nic więc dziwnego, że nie ma ochoty aby tą jej osobistą tragedią przerzucali się politycy z jednej bądź drugiej strony

Data: 2010-07-21 22:34:52
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski napisał na pl.soc.polityka:
Przecież jego już nie ma - wspomina
najcięższy czas wdowa.
Nic więc dziwnego, że nie ma ochoty aby tą jej osobistą tragedią
przerzucali się politycy z jednej bądź drugiej strony
i tu chyba zostało znalezione sedno zachowań polityków. wg mnie niek?órzy
nie mogą się pogodzić, że "ich już nie ma" i nie będzie.

Data: 2010-07-21 23:27:18
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4757ed$1news.home.net.pl...
[...]

Ciekawe, czy ta wdowa jest przekonana, że pochowała szczątki swego męża?
AZ

Wdowa po pośle: Ufam prokuratorom