Wdowa pyta, premier odpowiada

Data: 2010-12-13 12:49:12
Autor: brat_olin
Wdowa pyta, premier odpowiada
http://januszwojciechowski.salon24.pl/258983,wdowa-pyta-premier-odpowiada#comment_3678630

Wdowa pyta, premier odpowiada

1. Co takiego zlego zrobila wdowa Ewa Kochanowska, ze sie zapytala Pana Premiera o bezpieczenstwo swoje i córki?
Co w tym pytaniu smolenskiej wdowy bylo bezczelnego, co niestosownego, ze sie premier tak oburzyl, a rzecznik Gras wlozyl w usta wdowy pytanie - czy Pan premier kazal mnie zamordowac?

2. Nie wiem, dlaczego premier wzial to pytanie do siebie. Bylem swiadkiem, ze to litewski posel Landsbergis w Brukseli ostrzegal rodziny ofiar przed wypadkiem. Mówil to po polsku i bynajmniej nie zartowal.

3. Nie nalezy brac do siebie tego, co zostalo powiedziane w ogólnosci. Premier niepotrzebnie sie uniósl. Mysle, ze zarówno Pani Kochanowska, jak i wczesniej Landsbergis, nie mieli na mysli niebezpieczenstwa grozacego z polskiej strony. Mysleli raczej o tym zagrozeniu, które dopadlo Litwinienke i Politkowska.
Bo nie wiem czy panstwo wiecie - w Rosji nie zanikl jeszcze ten nieprzyjemny zwyczaj, ze osoby niewygodne czasem gina z reki nieznanych sprawców.
Pani Kochanowska ma prawo do niepokoju.

4. Wielka szkoda, ze Pan Premier nie uspokoil wdowy i nie zapewnil - tak moze sie Pani czuc bezpieczna. Panstwo polskie czuwa i nie pozwoli Pani skrzywdzic.
Nie ma bezczelnych pytan, zwlaszcza jesli je stawia wdowi glos. Sa tylko bezczelne odpowiedzi....

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-13 04:06:39
Autor: Hans Kloss
Wdowa pyta, premier odpowiada
On 13 Gru, 12:49, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:

4. Wielka szkoda, ze
....za premiera mamy gnoja, durnia i platfonsa, takie są właśnie skutki
powierzenia steru rządów piłkarzykom. Opamiętanie przyjdzie, jak
zwykle, dopiero wtedy gdy owe skutki wyborcy platfonsów odczują
boleśnie na własnych dupach. A my razem z nimi niestety. Jeszcze 11
miesięcy.
J-23

Data: 2010-12-13 13:00:50
Autor: Tomek
[...]

U nas też - że przypomnę samobójstwa ze sprawy Olewnika, œmierć p. Karpia, Falzmana, Papały...
A tradycja jest dłuższa - żeby tak przy okazji 13.12 - Pyjas, Suchowolec, Zych i pewnie dziesiatki innych...
Tomek

Data: 2010-12-13 14:25:31
Autor: Alex

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d060b40$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
[...]

gen. Zagórski, gen. Rozwadowski, i wielu innych.
Tak więc tradycja jest dłuższa.
O wiele dłuższa.
Rozsądnym do przemyslenia.

Alex

Data: 2010-12-13 14:37:07
Autor: grzessiek
Wdowa pyta, premier odpowiada
W dniu 13.12.2010 14:25, Alex pisze:
gen. ZagĂłrski, gen. Rozwadowski, i wielu innych.
Tak wiĂŞc tradycja jest dÂłuÂższa.
O wiele dÂłuÂższa.
RozsÂądnym do przemyslenia.

http://bezdekretu.blogspot.com/2010/11/lista-osob-zamordowanych-przez.html

Data: 2010-12-13 13:15:21
Autor: grzessiek
W dniu 13.12.2010 12:49, brat_olin pisze:
4. Wielka szkoda, ze Pan Premier nie uspokoil wdowy i nie zapewnil - tak moze sie Pani czuc bezpieczna. Panstwo polskie czuwa i nie pozwoli Pani skrzywdzic.

w tym kontekscie wielki szacunek dla wszystkich, ktorzy probuja cos
wyjasnic w temacie smolenska. za determinacje i odwage.

g.

Data: 2010-12-13 16:55:14
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ie517j$fqr$1news.onet.pl...
[...]

Jasne, jak się ponioslo stratę to wolno pleść co ślina na język przyniesie.

--
stevep

Data: 2010-12-13 08:58:15
Autor: brat_olin
"cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisa w wiadomo

> Nie ma bezczelnych pytan, zwlaszcza jesli je stawia wdowi glos. Sa tylko
> bezczelne odpowiedzi....

Jasne, jak si ponioslo strat to wolno ple co lina na j zyk przyniesie.

Tusk pojechal ze swoja bezczelnoscia.  Miejmy nadzieje, ze ta
arogancja bedzie go kosztowac.