Wdowa pyta, premier odpowiada

Data: 2010-12-13 13:00:50
Autor: Tomek
Wdowa pyta, premier odpowiada
Bo nie wiem czy panstwo wiecie - w Rosji nie zanikl jeszcze ten nieprzyjemny zwyczaj, ze osoby niewygodne czasem gina z reki nieznanych sprawców.
Pani Kochanowska ma prawo do niepokoju.

U nas też - że przypomnę samobójstwa ze sprawy Olewnika, œmierć p. Karpia, Falzmana, Papały...
A tradycja jest dłuższa - żeby tak przy okazji 13.12 - Pyjas, Suchowolec, Zych i pewnie dziesiatki innych...
Tomek

Data: 2010-12-13 14:25:31
Autor: Alex

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d060b40$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
[...]

gen. Zagórski, gen. Rozwadowski, i wielu innych.
Tak więc tradycja jest dłuższa.
O wiele dłuższa.
Rozsądnym do przemyslenia.

Alex

Data: 2010-12-13 14:37:07
Autor: grzessiek
Wdowa pyta, premier odpowiada
W dniu 13.12.2010 14:25, Alex pisze:
gen. ZagĂłrski, gen. Rozwadowski, i wielu innych.
Tak wiĂŞc tradycja jest dÂłuÂższa.
O wiele dÂłuÂższa.
RozsÂądnym do przemyslenia.

http://bezdekretu.blogspot.com/2010/11/lista-osob-zamordowanych-przez.html