We W艂oc艂awku pojeba艂o...

Data: 2012-11-21 15:55:40
Autor: anacron
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
Na wyje藕dzie na P艂ock (78km) najpierw GITD 偶贸艂ty oznakowany, 170m dalej
policja z Iskr膮, kolejne 200m dalej stacjonarny fotoradar GITD. Na
wylocie na 艁贸d藕 249 km lidar, na Wylocie na Toru艅 czynny stacjonarny
fotoradar GITD, 350m dalej patrol z lidarem. Do tego po mie艣cie je藕dzi
nieoznakowane mondeo GITD i nieoznakowana Vectra policji. Starczy? No
c贸偶 nie, na Kruszy艅skiej fotoradar na 3 n贸偶kach jeszcze (wyjazd na
Pozna艅). Wszystko w jednym czasie. Czy kogo艣 nie pojeba艂o przypadkiem?

ps. A i tak nie wiem, czy ja o wszystkim wiem

--
anacron

Data: 2012-11-21 15:57:56
Autor: WOJO
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
ps. A i tak nie wiem, czy ja o wszystkim wiem

Skojarz poj臋cia "koniec roku" "dziura bud偶etowa" "minister finans贸w" "艂atwy 艂up"
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2012-11-21 16:11:53
Autor: anacron
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
W dniu 2012-11-21 15:57, WOJO pisze:
ps. A i tak nie wiem, czy ja o wszystkim wiem

Skojarz poj臋cia "koniec roku" "dziura bud偶etowa" "minister finans贸w"
"艂atwy 艂up"

Ja rozumiem, ale nie pro艣ciej po prostu podnie艣膰 podatki? Oczywi艣cie o
przyci臋ciu wydatk贸w to ja nawet nie marz臋 :P

Pozdrawiam

Data: 2012-11-21 17:16:19
Autor: Jarek Andrzejewski
We W硂c砤wku pojeba硂...
On Wed, 21 Nov 2012 16:11:53 +0100, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

W dniu 2012-11-21 15:57, WOJO pisze:
ps. A i tak nie wiem, czy ja o wszystkim wiem

Skojarz poj阠ia "koniec roku" "dziura bud縠towa" "minister finans體"
"砤twy 硊p"

Ja rozumiem, ale nie pro禼iej po prostu podnie舵 podatki?

Kt髍e podatki? IMHO "nie pro禼iej".
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-11-21 15:58:15
Autor: anacron
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
W dniu 2012-11-21 15:55, anacron pisze:
Na wyje藕dzie na P艂ock (78km) najpierw GITD 偶贸艂ty oznakowany...

https://dl.dropbox.com/u/19673278/zoltegitd.jpg

Ahh zapomnia艂bym, rozmawia艂em z Panami, zdj臋cia od +11 w obu kierunkach,
w czasie 5 min i 48s rozmowy 18 fotek.

Pozdrowionka z W艂oc艂awka

Data: 2012-11-21 16:14:21
Autor: abn140
We W硂c砤wku pojeba硂...

Ahh zapomnia砨ym, rozmawia砮m z Panami, zdj阠ia od +11 w obu kierunkach,
w czasie 5 min i 48s rozmowy 18 fotek.

Pozdrowionka z W硂c砤wka

dobrze licze - 40 kafli za godzine ruchu?
pol miliona za dzien? tak z 200 baniek rocznie? z jednego auta?, przyjalem 200 za wyskok.
obym sie mylil
szybkim krokiem zmierzaja do wywieszania sie na latarniach..... przez spoleczenstwo......, oby

Data: 2012-11-21 16:22:47
Autor: anacron
We W硂c砤wku pojeba硂...
W dniu 2012-11-21 16:14, abn140 pisze:
[...]

No chwilowo ludzie ignoruj 矿硉e autka z napisem nadz髍 techniczny, jak
i granatowe mondeo... Za kilka miesi阠y to si zmieni :)

Data: 2012-11-21 17:23:26
Autor: Marcin N
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
W dniu 2012-11-21 15:58, anacron pisze:
[...]

Od +11? A jaki b艂膮d pomiaru? Czasem nie 3 km/h?

--
MN

Data: 2012-11-21 17:29:42
Autor: anacron
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
W dniu 2012-11-21 17:23, Marcin N pisze:
[...]

Powtarzam co s艂ysza艂em. Najni偶sze jakie widzia艂em zrobione 66km/h,
najszybszy z tych 18 mia艂 109km/h, albo 119km/h (tego pewny nie jestem).

Data: 2012-11-21 17:30:47
Autor: Tom N
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
Marcin N w <news:k8iv5l$t3j$1news.task.gda.pl>:

W dniu 2012-11-21 15:58, anacron pisze:
W dniu 2012-11-21 15:55, anacron pisze:
Na wyje糳zie na P硂ck (78km) najpierw GITD 矿硉y oznakowany...
https://dl.dropbox.com/u/19673278/zoltegitd.jpg
Ahh zapomnia砨ym, rozmawia砮m z Panami, zdj阠ia od +11 w obu kierunkach,
w czasie 5 min i 48s rozmowy 18 fotek.

Od +11? A jaki b潮d pomiaru? Czasem nie 3 km/h?

No i?  Za przekroczenie od 6 do 10 jest 50PLN, ale nie wolno takich zdj赕
przetwarza/zapisywa...

--
'Tom N'

Data: 2012-11-21 18:01:36
Autor: Marcin N
We W硂c砤wku pojeba硂...
W dniu 2012-11-21 17:30,  (Tom N) pisze:
[...]

Do 10 km przekroczenie jest bezkarne.

--
MN

Data: 2012-11-21 18:43:14
Autor: Tom N
We W硂c砤wku pojeba硂...
Marcin N w <news:k8j1d6$4f8$1news.task.gda.pl>:

[...]

Hehehe, usun阬i E 06 z rozporz眃zenia z tabelk punktow...
 Ale IMHO nie usun阬i z tabelki w rozporz眃zeniu w sprawie wysoko禼i grzywien
nak砤danych w drodze mandat體 karnych za wybrane rodzaje wykrocze, ergo nie
jest bezkarne.

--
'Tom N'

Data: 2012-11-21 18:38:34
Autor: J.F
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
U偶ytkownik "Marcin N"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup
[...]

Taka ustawa, nakazuje lapac od +10, to funkcjonariusze lamac prawa nie moga.

A blad pomiaru ... nawet jak te 3 km/h mniej miales, to i tak 8km/h za duzo ... aczkolwiek moze bys w sadzie cos wskoral, bo 8 rowniez ustawowo niekaralne  :-)

J.

Data: 2012-11-21 18:46:25
Autor: Tom N
We W硂c砤wku pojeba硂...
J.F w <news:50ad119b$0$26695$65785112news.neostrada.pl>:

A blad pomiaru ... nawet jak te 3 km/h mniej miales, to i tak 8km/h za duzo ... aczkolwiek moze bys w sadzie cos wskoral, bo 8 rowniez ustawowo niekaralne  :-)

Szukaj tej ustawy, co m體i o karaniu, a potem rozporz眃zenia, kt髍e okre秎a
wysoko舵 mandat體 -- IMHO dalej jest za przekroczenie 6-10 do 50PLN, to, 縠
punkt體 nie przypisuj, to inna sprawa...

--
'Tom N'

Data: 2012-11-21 22:50:22
Autor: J.F.
We W硂c砤wku pojeba硂...
Dnia Wed, 21 Nov 2012 18:46:25 +0100, Tom N napisa(a):
J.F w
[...]

Czekaj ... to chyba bedzie to
5. Minister w砤禼iwy [...] okre秎i, w drodze rozporz眃zenia:

3) spos骲 dokonywania pomiar體 przez urz眃zenia rejestruj眂e, z
uwzgl阣nieniem prog體 pr阣ko禼i dostosowanych do obowi眤uj眂ego na drodze
ograniczenia pr阣ko禼i, oraz przetwarzania przez te urz眃zenia
zarejestrowanych danych, a tak縠 bior眂 pod uwag mo縧iwo舵 b酬du kierowcy
do 10 km/h w潮cznie w utrzymaniu dopuszczalnej pr阣ko禼i;

No to powinien tak okreslic, aby blad pomiaru urzadzenia nie naruszal prawa
kierowcy do mozliwego bledu.
Gdzie to rozporzadzenie i gdzie RPO ? :-)

J.

Data: 2012-11-22 08:09:53
Autor: Miroo
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
[...]

Po to jest to +11 偶eby przykry膰 takie b艂臋dy.
Dopuszczalna pr臋dko艣膰 to 50km/h, ale 艂api膮 od 61/62km/h w艂a艣nie ze wzgl臋du na b艂臋dy pomiaru lub/i niedok艂adno艣膰 pr臋dko艣ciomierzy w autach.

Pozdrawiam

Data: 2012-11-22 11:40:35
Autor: t慰
We W硂c砤wku pojeba硂...
Miroo wrote:

Po to jest to +11 偶eby przykry膰 takie b艂臋dy. Dopuszczalna pr臋dko艣膰 to
50km/h, ale 艂api膮 od 61/62km/h w艂a艣nie ze wzgl臋du na b艂臋dy pomiaru lub/i
niedok艂adno艣膰 pr臋dko艣ciomierzy w autach.

A gdzie to masz napisane w przepisach? Maj膮 艂apa膰 od udowodnionych +11 km/
h, czyli ju偶 bez b艂臋d贸w.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-11-21 17:12:58
Autor: Big Jack
We W硂c砤wku pojeba硂...
W wiadomo禼i
*anacron* napisa(-a):

Czy kogo nie
pojeba硂 przypadkiem?

Masz w眛pliwo禼i? A drogi dalej takie rozjebane?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-11-21 17:15:28
Autor: anacron
We W硂c砤wku pojeba硂...
W dniu 2012-11-21 17:12, Big Jack pisze:
Czy kogo nie pojeba硂 przypadkiem?

Masz w眛pliwo禼i? A drogi dalej takie rozjebane?

Robi, robi ale nadal na Al. Kazimierza Wielkiego gubisz plomby z
z阞體, a na cz甓ci 91 (stara 1) urywasz wahacze. :)

Data: 2012-11-21 18:10:24
Autor: Rafa艂 Grzelak
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
anacron wrote:

ps. A i tak nie wiem, czy ja o wszystkim wiem

Bo to ostatnia niezalepiona dziura w A1 miedzy Polska centralna i
Gdanskiem, wiec ostatnia okazja na strzyzenia - na autostradzie nie
bedzie tak latwo.

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-11-21 10:48:48
Autor: kapec
We W硂c砤wku pojeba硂...
W zeszlym tygodniu stali o 1 w nocy na wylocie na Gdansk. Zatrzymali
nas, bo kolega podobno wyprzedzal na zakazie (nie wyprzedzal, jechal
rowno). Potem zmienil kwalifikacje na stworzenie zagrozenia w ruchu -
600zl, pozniej chcial zabrac dowod na przyczepke rzekomo za klejona
lampe, a na koncu mandat, bo kolega podobno nic w lusterkach nie
widzial, bo przyczepa szeroka i powinien jezdzic z takimi jak do
ciagania kempingow. Aha. Radiowoz schowany w krzakach, nieoswietlony.
Na moje zwrocenie uwagi, czy przypadkiem nie maja zakazu
krzakoterapii, co grozi postepowaniem dyscyplinarnym i postraszeniu,
ze fotki zrobie i wysle do komendy wojewodzkiej skonczylo sie na
pouczeniu.
Zakaz parkowania po krzakach maja, zgodnie z tym:
ZARZZENIE NR 609

KOMENDANTA GSWNEGO POLICJI

z dnia 25 czerwca 2007 r.

w sprawie sposobu pe硁ienia s硊縝y na drogach przez policjant體

Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o
Policji (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 43, poz. 277 ze zmian Dz.
U. z 2007 r. nr 57, poz. 390) zarz眃za si, co nast阷uje:

Rozdzia 3 Spos骲 pe硁ienia s硊縝y na drogach przez policjant體

18.
1. W zale縩o禼i od potrzeb, policjant sprawuje nadz髍 nad
bezpiecze駍twem, porz眃kiem ruchu drogowego, w spos骲:

1) dynamiczny, polegaj眂y na patrolowaniu trasy pojazdem s硊縝owym z
pr阣ko禼i zapewniaj眂 obserwacj ruchu drogowego lub pieszo;
2) statyczny, polegaj眂y na wykonywaniu czynno禼i na posterunku lub
podczas kierowania ruchem;
3) dynamiczno-statyczny, polegaj眂y na przemiennym wykonywaniu
czynno禼i, o kt髍ych mowa w pkt 1 i 2.
2. Podczas pe硁ienia s硊縝y w spos骲 statyczny radiow髗 powinien by
ustawiony w miejscu bezpiecznym i widocznym dla uczestnik體 ruchu.

3. W warunkach niedostatecznej widoczno禼i w radiowozie oznakowanym
powinien by w潮czony 秝ietlny napis "POLICJA".

Data: 2012-11-21 19:15:40
Autor: Rafa Grzelak
We W硂c砤wku pojeba硂...
kapec wrote:

Zakaz parkowania po krzakach maja, zgodnie z tym:
ZARZZENIE NR 609

KOMENDANTA GSWNEGO POLICJI

z dnia 25 czerwca 2007 r.
[...]

Ostatnio malo jezdze, ale chyba i tak w koncu pozbieram te takie 'zlote
mysli', wydrukuje ze spisem rzeczowym i bede wozil w aucie na wypadek
jakby mnie chcieli naciagnac.

--
Pozdrawiam, Rafa.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-11-21 23:05:43
Autor: szymek
We W硂c砤wku pojeba硂...
U縴tkownik "kapec" <kapec@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:7fd20af3-b2c9-4332-8c91-7f51d13d3afcw1g2000vbx.googlegroups.com...

Zakaz parkowania po krzakach maja, zgodnie z tym:
ZARZZENIE NR 609

KOMENDANTA GSWNEGO POLICJI

z dnia 25 czerwca 2007 r.

w sprawie sposobu pe硁ienia s硊縝y na drogach przez policjant體

Czy s jakie analogiczne akty w odniesieniu do stra縴 miejskiej?

Data: 2012-11-22 00:25:44
Autor: kapec
We W硂c砤wku pojeba硂...
On 21 Lis, 23:05, "szymek" <testeru...@USUNamorki.pl> wrote:

Czy s jakie analogiczne akty w odniesieniu do stra y miejskiej?

Prawdopodobnie nie ma, bo straz miejska jest tworem administracyjnym i
nie ma jednego naczelnego wodza, jak w przypadku policji.
Ten przyklad, ktory podalem, ma swoje odbicie w rzeczywistosci. Z ust
policjanta wiem, ze jak sie kiedys w jego komendzie kierowca
poskarzyl, ze policja stosuje krzakoterapie, 2 patrole zostaly ukarane
upomnieniem, co wiaze sie z brakiem premii i nagrod przez pol roku, a
wiec ma jakistam bol finansowy jest.

Data: 2012-11-22 10:27:14
Autor: elmer radi radisson
We W锟給c锟絘wku pojeba锟給...
On 2012-11-21 23:05, szymek wrote:

Czy s锟 jakie锟 analogiczne akty w odniesieniu do stra锟統 miejskiej?

A czego potrzebujesz? Oni nie lapia z krzakow w nieznanych miejscach,
rejon pomiaru FR musi byc oznakowany tablicami.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-11-22 09:30:54
Autor: Maciek
We W硂c砤wku pojeba硂...
W dniu 2012-11-21 19:48, kapec pisze:
[...]
Ty wiesz, kt髍y dzisiaj jest?? No! To do 秝i眛 ile dni zosta硂? B眃
ludzki - daj ludziom godnie 秝i阾a sp阣zi! :->

Maciek

Data: 2012-11-21 18:48:01
Autor: szufla
We W艂oc艂awku pojeba艂o...

Czy kogo艣 nie pojeba艂o przypadkiem?

Owszem, ze sie tak wyraze najbardziej pojebalo polskie spo艂ecze艅stwo :)

sz.

Data: 2012-11-21 20:52:42
Autor: ToMasz
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
W dniu 21.11.2012 15:55, anacron pisze:
[...]

czyli Policja przeprowadza zmasowan膮 kontrol臋 pr臋dko艣ci, oczywi艣cie, karz膮c _tylko_ tych co przekraczaj膮? Wi臋c co to _Tobie_ przeszkadza?

ToMasz

Data: 2012-11-22 06:05:06
Autor: t慰
We W硂c砤wku pojeba硂...
ToMasz wrote:

czyli Policja przeprowadza zmasowan膮 kontrol臋 pr臋dko艣ci, oczywi艣cie,
karz膮c _tylko_ tych co przekraczaj膮? Wi臋c co to _Tobie_ przeszkadza?

Znowu zaczyna si臋 trollowanie...

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-11-22 11:44:42
Autor: ToMasz
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
W dniu 22.11.2012 07:05, t慰 pisze:
ToMasz wrote:

czyli Policja przeprowadza zmasowan膮 kontrol臋 pr臋dko艣ci, oczywi艣cie,
karz膮c _tylko_ tych co przekraczaj膮? Wi臋c co to _Tobie_ przeszkadza?

Znowu zaczyna si臋 trollowanie...

tylko kto tu troluje?
ToMasz

Data: 2012-11-22 11:41:01
Autor: t慰
We W硂c砤wku pojeba硂...
ToMasz wrote:

Znowu zaczyna si臋 trollowanie...

tylko kto tu troluje?

Ty.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-11-22 20:02:30
Autor: ToMasz
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
W dniu 22.11.2012 12:41, t慰 pisze:
ToMasz wrote:

Znowu zaczyna si臋 trollowanie...

tylko kto tu troluje?

Ty.

to mo偶e inaczej. Wyobra藕 sobie 偶e na inn膮 grup臋 dyskusyjn膮 kto艣 zapoda艂 newsa typu, 艂apanka na pedofili, w 16 miejscach naraz. albo We wszystkich szko艂ach w mie艣cie 艂api膮 diler贸w narkoryk贸w. _NORMALNY_ cz艂owiek powie - super! Moje dzieci b臋d膮 bezpieczne, Przest臋pcy zamiast cieszy膰 si臋 dostatnim 偶yciem posiedz膮 w pierdlu. Czy kto艣 b臋dzie niezadowolony? Oczywi艣cie dilerzy i pedofile.
Teraz popatrz na grup臋. Dlaczego prawie wszyscy maj膮 problem z policj膮 na drodze? Nie potrafi膮 je藕dzi膰 zgodnie z przepisami? Ale wtedy inni te偶 je偶d偶膮 niezgodnie z przepisami. Ty, Megamis, Cavalino, Gotfryd i dziesi膮tki innych przekroczycie pr臋dko艣膰 o 30km/h i zrobicie to bezpiecznie. Ale Pan KAziu te偶 b臋dzie chcia艂 jecha膰 30 wi臋cej i to na lekkiej bani. Zahaczy Twoj膮 c贸rk臋 czy mojego syna?

ToMasz

Data: 2012-11-22 19:45:55
Autor: t慰
We W硂c砤wku pojeba硂...
ToMasz wrote:

[...]

S艂owo klucz do tej zagadki to "prawie wszyscy". Ma艂o kto jest pedofilem czy dilerem i takie zachowania nie s膮 obecnie w spo艂ecze艅stwie akceptowane, wi臋c ludzie ciesz膮 si臋, gdy policja takich ludzi wy艂apuje. Tymczasem prawie wszyscy je偶d偶膮 mniej lub bardziej niezgodnie z PoRD, bo PoRD nie odpowiada potrzebom wi臋kszo艣膰, a powinno. Komu艣 tam "na g贸rze" wydaje si臋, 偶e wie lepiej jak ludzie chc膮 korzysta膰 z dr贸g. I tu jest w艂a艣nie problem, a nie w 艂amaniu przepis贸w. Przepisy s膮 nie偶yciowe, a powinny by膰 dostosowane do tego, co s膮dzi na ten temat wi臋kszo艣膰. Oczywi艣cie szybsza jazda to wi臋ksze ryzyko, ale skoro ludzie generalnie chc膮 je藕dzi膰 szybciej, to najwyra藕niej godz膮 si臋 na nieco wi臋ksze ryzyko i tyle.

Rozumuj膮c tak jak Ty mo偶na kaza膰 wszystkim jecha膰 10 km/h albo w og贸le stan膮膰 -- b臋dzie jeszcze bezpieczniej, czyli chyba o to chodzi, bo przecie偶 ka偶de 偶ycie jest bezcenne itd. Mam racj臋?

[...]

R贸wnie dobrze mo偶e zahaczy膰 jad膮c zgodnie z przepisami. To si臋 nazywa "wypadek". Poza tym nie na darmo m贸wi si臋, 偶e nie nale偶y s膮dzi膰 we w艂asnej sprawie, 偶eby odsun膮膰 na bok emocje, wi臋c nawi膮zywanie do "mojej c贸rki" etc. jest pozbawione sensu.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-11-22 20:57:29
Autor: Marcin N
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
W dniu 2012-11-22 20:02, ToMasz pisze:

Teraz popatrz na grup臋. Dlaczego prawie wszyscy maj膮 problem z policj膮
na drodze? Nie potrafi膮 je藕dzi膰 zgodnie z przepisami?

Nie udawaj, 偶e trzeba to Ci t艂umaczy膰. Ile razy widzia艂e艣 w Polsce g艂upie zakazy? Stawiane tam, gdzie ich by膰 nie powinno. Policja nigdy nie pomaga, zawsze jest aparatem represji.

To normalny odruch obronny w naszym kraju. Fakt, 偶e wszyscy si臋 oburzaj膮 - dowodzi nie tego, 偶e ludzie s膮 藕li, ale 偶e sytuacja jest chora.

Widzia艂e艣, 偶eby z radarem stawali przy szko艂ach? Nie, bo tam nie ma krzak贸w. Nie, bo tam ludzie jad膮 bezpiecznie.

Bo cz艂owiek nie potrzebuje chorych przepis贸w, 偶eby zachowywa膰 rozs膮dek.

--
MN

Data: 2012-11-22 13:37:40
Autor: huri_khan
We W艂oc艂awku pojeba艂o...
Dnia Wed, 21 Nov 2012 15:55:40 +0100, anacron napisa(a):

Na wyje糳zie na P硂ck (78km) najpierw GITD 矿硉y oznakowany, 170m dalej
policja z Iskr, kolejne 200m dalej stacjonarny fotoradar GITD.

Mam wra縠nie, 縠 nie zosta硑 zachowane odleg硂禼i, tylko jak to udowodnic w przypadku otrzymania fotki ?

ROZPORZZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 17 czerwca 2011 r.
w sprawie warunk體 lokalizacji, sposobu oznakowania i dokonywania pomiar體
przez urz眃zenia rejestruj眂e

2. Stacjonarne urz眃zenia rejestruj眂e mog by
lokalizowane:
1) w obszarze zabudowanym w odleg硂禼i nie mniejszej
ni 500 m od innego stacjonarnego urz眃zenia
rejestruj眂ego na tej drodze,
2) poza obszarem zabudowanym w odleg硂禼i nie
mniejszej ni 2000 m od innego stacjonarnego

przeno秐e urz眃zenie rejestruj眂e oraz pojazd z zainstalowanym
w nim urz眃zeniem rejestruj眂ym
nie mog by umieszczone:
a) w odleg硂禼i mniejszej ni 500 m od innego urz眃zenia
rejestruj眂ego zlokalizowanego na tej
samej drodze i dokonuj眂ego pomiar體 pr阣ko禼i
w tym samym kierunku ruchu, o ile na odcinku
tym nie jest usytuowane skrzy縪wanie,

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]