We łbach już się kompletnie przewróciło tubylczym sodomitom!

Data: 2013-01-24 20:44:56
Autor: glob
We łbach już się kompletnie przewróciło tubylczym sodomitom!
On 24 Sty, 20:17, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Nie ukrywam, że słuchając dzisiejszej debaty z Sejmu RP o nadaniu
przywilejów sodomitom i gomorytom, zbierało mi się na wymioty. W
pogotowiu miałam wiadro, co by zwrócić pyszny obiadek. Bleeeeeeeee :-
(((

Antenka

A na wymioty ci się nie zbiera jak kler zasuwa kutasami dupy dzieci?

Mówisz że zboczeńcy są kul i wporzo, a normalnych trzeba
zaprześladować?

A ja myślę że starości w Polsce niedożyjesz, bo wielu Polakom w tym
kraju na wymioty się zbiera, gdy widzimy że podobne obrzydlistwo na
mocnym stronku na latarni nie powieszone i latarnie takie gołe , a
zwyrodnialstwo cieka do klerykalnych zboczeńców.

 Dlatego te latarnie się zapełnią o Polska będzie normalna.

We łbach już się kompletnie przewróciło tubylczym sodomitom!