We łbach już się kompletnie przewróciło tubylczym sodomitom!

Data: 2013-01-25 18:23:42
Autor: pluton_
We łbach już się kompletnie przewróciło tubylczym sodomitom!
Nie ukrywam, że słuchając dzisiejszej debaty z Sejmu RP o nadaniu
przywilejów sodomitom i gomorytom, zbierało mi się na wymioty. W
pogotowiu miałam wiadro, co by zwrócić pyszny obiadek. Bleeeeeeeee :-
(((

Co tam biskupy znowu chcieli ?

Nullification

We łbach już się kompletnie przewróciło tubylczym sodomitom!