We włoskiej szkole odwołali świeta!

Data: 2009-12-06 18:47:24
Autor: Piotr
We włoskiej szkole odwołali świeta!
"Ze względu na to, że wśród ponad 100 uczniów zespołu szkół koło Rieti w
środkowych Włoszech jest troje muzułmanów, zrezygnowano tam całkowicie z
wszelkich elementów symboliki Bożego Narodzenia. Nie ma nawet gwiazdy na
szkolnej choince."

http://wiadomosci.onet.pl/2090796,12,swiat_nie_bedzie_-_troje_uczniow_to_muzulmanie,item.html

Bo trójka uczniów, to muslimy... Wielki triumf lewizny i politpoprawnej
durnoty.
Piotr

Data: 2009-12-06 12:49:25
Autor: Bruner
We włoskiej szkole odwołali świeta!
ciekawe czy ze z tego samego powodu ze w Pakistanie jest 3% chrzescian odwalaja tradycyjne modly do alaha

Data: 2009-12-06 18:51:58
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 12:49:25 -0500, Bruner napisał(a):

ciekawe czy ze z tego samego powodu ze w Pakistanie jest 3% chrzescian odwalaja tradycyjne modly do alaha

Nie wiem, zaczekamy, to może z wdzięczności też tak zrobią?
Ale, ale, z notki wynika, że tam nikt nie protestował, to nabita
politpoprawną durnotą głowa dyrektorki eksplodowała. Ot, dobry funkcyjny w eurokołchozie.
Piotr

Data: 2009-12-06 19:06:15
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1tu721ws5u5cc.el42t7y1k5v$.dlg40tude.net...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotruś stale napala
się, zrobić mi laskę...

boukun

Data: 2009-12-06 19:12:53
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 19:06:15 +0100, boukun napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotruś stale napala
się, zrobić mi laskę...

Oczywiście masz jakiś dowód na te swoje marzeniowe konfabulacje, wałkuński
misiojebco?
Bo ja mam filmy i cytaty pokazujące, żeś zboczek:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-06 19:11:31
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hfgqrb$i9b$1news.onet.pl...
ciekawe czy ze z tego samego powodu ze w Pakistanie jest 3% chrzescian odwalaja tradycyjne modly do alaha

A co ciebie obchodzi inny ciemnogród? Martw się o to, żeby Polska była ucywilizowana, i żeby nikt nie był TU ani uprzywilejowany, ani dyskryminowany...

boukun

Data: 2009-12-07 16:41:44
Autor: cyc
We włoskiej szkole odwołali świeta!

I bardzo dobrze !!.
Szkola nie jest od swietowania , tylko od tego aby uczyla nasze dzieci madrosci !.
Szkola nie jest rowniez od ideowego ksztaltowania umyslow .
Wolnosc polega na tym , ze kazden sam wybiera tak swiatopoglad , jak i model zycia spolecznego ale aby to zrobic trzeba do tego dojrzec . W wieku kiedy chodzi sie do szkoly niewielu potrafi samodzelnie myslec, stad zakusy religijnych i partyjnych ideologow aby dobrac sie do dzieci i mlodziezy mozliwie jak najwczesniej .

cyc

Data: 2009-12-06 19:39:32
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Szkoła publiczna służy do nauki, a nie propagowania jakiejkolwiek religii..

Data: 2009-12-06 19:42:24
Autor: Piotr
Dnia Sun, 06 Dec 2009 19:39:32 +0100, Jadrys napisał(a):

Szkoła publiczna służy do nauki, a nie propagowania jakiejkolwiek religii..

Do nauki czego, drogi Jadrysiu?
Piotr

Data: 2009-12-06 20:13:17
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
Dnia Sun, 06 Dec 2009 19:39:32 +0100, Jadrys napisał(a):

Szkoła publiczna służy do nauki, a nie propagowania jakiejkolwiek religii..

Do nauki czego, drogi Jadrysiu?
Piotr

Wszystkiego co jest potrzebne w życiu.. A więc chyba tylko religia odpada.

Data: 2009-12-06 20:18:02
Autor: Piotr
Dnia Sun, 06 Dec 2009 20:13:17 +0100, Jadrys napisał(a):

Wszystkiego co jest potrzebne w życiu.. A więc chyba tylko religia odpada.

A jeżeli wszystkiego co jest potrzebne, to religia jest jak najbardziej na
miejscu. Piotr

Data: 2009-12-06 20:31:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 6 Dec 2009 20:18:02 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Jaką potrzebę w życiu człowieka zaspokaja religia?

Data: 2009-12-06 21:09:07
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 20:31:10 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Jaką potrzebę w życiu człowieka zaspokaja religia?

Se poszukaj w necie, leniu.
"Abraham Maslow twierdził, że nasza hierachia potrzeb ma charakter
piramidy: potrzeby biologiczne (są potrzebami braku), potrzeba
bezpieczeństwa (brak zagrożenia psychicznego i fizycznego, również potrzeba
braku - neurotyk dąży chorobliwie do zapewnienia sobie poczucia
bezpieczeństwa), potrzeba przynależności, potrzeby szacunku i uznania,
potrzeba samorealizacji (na samym szczycie). Większa część potrzeb
kształtowana jest kulturowo. Niewiele potrzeb możemy zaspokoić sami, nigdy
nie możemy zaspokoić wszystkich naszych potrzeb. Kontrola społeczna uczy
nas o wzorach, zachowaniach, wartościach i normach społecznych prowadzących
do zaspokojenia potrzeb. Głównymi narzędziami kształtującymi hierarchię
potrzeb są religia, prawo i moralność. Kultura i struktura społeczna
wpływają i kształtują nasze indywidualne skłonności."
Piotr

Data: 2009-12-06 22:31:39
Autor: Grzegorz Z.
We włoskiej szkole odwołali świet a!
Dnia Sun, 6 Dec 2009 21:09:07 +0100, Piotr napisał(a):

Ale to ty twierdzisz że religia zaspokaja jakieś tam potrzeby, więc
zechciej wskazać przesłanki przemawiające za tym.

Wpisać w Google "religia potrzeba" ja też potrafię.

Data: 2009-12-06 22:35:58
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:31:39 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Wpisać w Google "religia potrzeba" ja też potrafię.

To wpisuj i czytaj, nie będziesz później marudził.
Piotr

Data: 2009-12-06 22:37:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:35:58 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:31:39 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Wpisać w Google "religia potrzeba" ja też potrafię.

To wpisuj i czytaj, nie będziesz później marudził.

Ja mam szukać dowodów na prawdziwość twojej wiary?

Data: 2009-12-06 22:40:02
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:37:19 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Ja mam szukać dowodów na prawdziwość twojej wiary?

I znowu wekslujesz zgrzesiu, co z ciebie za łajza, ranyyy...
Piotr
PS. Niech szuka ten, który potrzebuje.

Data: 2009-12-06 22:43:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:40:02 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Sun, 6 Dec 2009 22:37:19 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Ja mam szukać dowodów na prawdziwość twojej wiary?

I znowu wekslujesz zgrzesiu, co z ciebie za łajza, ranyyy...

Pytałem o rodzaj potrzeb zaspokajanych przez religię. Gdzie widzisz weksel?

Piotr
PS. Niech szuka ten, który potrzebuje.

Ale to ty twierdzisz że jest potrzebna.

Data: 2009-12-07 12:54:58
Autor: =heÂŽsk=
We włoskiej szkole odwołali świeta!
On Sun, 6 Dec 2009 20:31:10 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Jaką potrzebę w życiu człowieka zaspokaja religia?

 w zyciu ateisty zadna. jemu wystarczy samogwalt.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 14:33:48
Autor: Roger Perejro

wrote:

Jaką potrzebę w życiu człowieka zaspokaja religia?

w zyciu ateisty zadna. jemu wystarczy samogwalt.

Z tego co napisałeś wynika, że w życiu wierzącego religia zaspokaja potrzebę stosunków seksualnych. Znaczy wszyscy praktukujący to eunuchy?

Przemek
--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-07 15:31:39
Autor: =heÂŽsk=
We włoskiej szkole odwołali ¶wieta!
On Mon, 7 Dec 2009 14:33:48 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> w zyciu ateisty zadna. jemu wystarczy samogwalt.

Z tego co napisa?eÂś wynika, ?e w ?yciu wierzÂącego religia zaspokaja potrzeb? stosunkĂłw seksualnych.

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem. co miales z logiki ?

Znaczy wszyscy praktukujÂący to eunuchy?

 nie uzywaj okreslen znaczenia ktorych nie rozumiesz.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-06 21:08:05
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Na takie rzeczy nie są szkoły publiczne.. Nawet w Pakistanie religii nauczają tylko w szkołach koranicznych .

Data: 2009-12-06 21:21:56
Autor: abc
We włoskiej szkole odwołali świeta!
Na takie rzeczy nie są szkoły publiczne.. Nawet w Pakistanie religii
nauczają tylko w szkołach koranicznych .

Za to mają ciekawe lekcje historii:

"Each year, thousands of Pakistani children learn from history books that
Jews are tightfisted moneylenders and Christians vengeful conquerors.

One textbook tells kids they should be willing to die as martyrs for Islam.

They aren't being indoctrinated by extremist mullahs in madrasas, the
private Islamic seminaries often blamed for stoking militancy in Pakistan.

They are pupils in public schools learning from textbooks approved by the
administration of President Pervez Musharraf."

http://articles.latimes.com/2005/aug/18/world/fg-schools18

Data: 2009-12-06 19:56:11
Autor: Grzegorz Z.
We włoskiej szkole odwołali świeta!
Bo trójka uczniów, to muslimy... Wielki triumf lewizny i politpoprawnej
durnoty.

Ale zauważ - w burkach i "chustach" w tej szkole też nie chodzą.

Szkoła powinna przekazywać wiedzę a nie uwsteczniać, chociażby
religioznawstwa powinna uczyć - w tym wstydliwych kart z historii twojego
kościoła.

Poza tym choinka to niemiecki obyczaj, tak samo obcy nam Polakom kulturowo
jak żydowskie "święte księgi".

A ty Piotrze podobno nie przepadasz za ziomkami Angeli?

Data: 2009-12-06 20:02:26
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 19:56:11 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Jasne, a stara Mamoniowa to się kiedyś z wysiłku zsikała w gacie.
Piotr

Data: 2009-12-06 20:08:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 6 Dec 2009 20:02:26 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

I w dodatku - niekatolicki!

Zwyczaj ustawiania w domu w okresie świąt Bożego Narodzenia ubranego
drzewka przejęliśmy bezpośrednio od Niemców w okresie zaborów w latach
1795-1807 [4]. Na ziemiach polskich pierwsze choinki ubierane były w domach
ewangelickiego mieszczaństwa pochodzenia niemieckiego. Początkowo zwyczaj
ten przyjął się w polskim środowisku mieszczańskim i w bogatych dworach, w
których choinka stanowiła powszechną dekorację wnętrza już w połowie XIX w.
na Pomorzu, Warmii, Mazurach i Śląsku [5]. Na wsiach tego terenu choinka
uchodziła za rozpowszechnioną stosunkowo wcześnie – na przełomie XIX i XX w
[6]. W miastach Polski centralnej, wschodniej i południowej choinka była
często ubierana dopiero na początku XX w. Na wieś tego regionu trafiła po
1914 r., a rozpowszechniła się dopiero po drugiej wojnie światowej.

http://www.kulturaludowa.pl/widok/191/473

Data: 2009-12-07 02:07:18
Autor: zeusx

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1t6iie100urr7$.l773ti7s451y$.dlg40tude.net...
[...]

Przyjdzie czwarty, powiesi półksiężyc albo jakiś zielony tekścik. Piąty każe dyrektorce załozyć worek nałeb jak to babie. Przyroda nie lubi próżni. Biedna Oriana, na nic jej wołanie.
Porzyteczni idioci robią w Polsce za nich robotę. Będzie można przyjechać do nas na gotowe.
Czasem się zastanawiam, moze jednak ci Wietnamczycy to nic złego? Zawsze to katolicy. Jak już mamy mieć imigrantów ...
zx

Data: 2009-12-07 12:54:58
Autor: =heÂŽsk=
On Sun, 6 Dec 2009 18:47:24 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

 oczekujemy z utesknieniem na podobna reakcje braci muzulmanow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 15:50:49
Autor: konserwator
[...]

juz stawiaja tam mechet.  Teraz beda swieta muzulmanskie - bo kto sie sprzeciwi mniejszosci!

We włoskiej szkole odwołali świeta!