Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)

Data: 2017-05-26 07:06:48
Autor: 65aniutek65
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
Przed sezonem przypominam o konieczno¶ci wystawiania paragonów za pobrane pieni±dze, co dotyczy nawet komunistów z pegieeru PTTK.

Instruktorzy CMAS/KDP/PTTK maj± zwyczaj naci±gania w tym roku na kwotę 460 zł za rzekome składki. Je¶li kto¶ jest na tyle naiwny żeby to płacić to bezwzględnie należy prosić o wystawienie paragonu. Odmowa wystawienia paragonu jest przestępstwem.

Pozdro,
Ziomal

Data: 2017-06-06 08:08:40
Autor: ąćęłńóśźż
WeĽ paragon za skł±dkę członkowsk± PTTK - taki chuj jak ci wystawi± :)
Sk±d wzi±łe¶ aż 460 zł ???

-- -- -
w tym roku na kwotę 460 zł za rzekome składki

Data: 2017-06-08 05:06:04
Autor: 65aniutek65
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
> w tym roku na kwotę 460 zł za rzekome składki

Ponieważ w KDP nie ma nic na pi¶mie - to ze stony cmas.pl. Chyba już skasowali, bo ma ta informacja ma kiepski oddĽwięk. Jest to opłata za przynależno¶ć klubow±. Według PTTK jak chcesz nurkować - to od czasów komuny MUSISZ należeć do jakiego¶ klubu, oczywi¶cie PTTK.

Ziomal

Data: 2017-06-09 11:09:14
Autor: 65aniutek65
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
Ponieważ kolesie z KDp kradn± wszystko czego się dotkn± i notorycznie robi± przewały, to trzeba jeszcze na ewentualnym paragonie sprawdzić numer NIP, żeby na tym nie przewalili. :)

Prawidłowy numer NIP ZG PTTK: 5260010044

Ziomal

Data: 2017-07-09 18:28:48
Autor: Pszemol
<65aniutek65@gmail.com> wrote in message news:0817064a-7d6b-4664-a0a2-18601632d254googlegroups.com...
> [...]

Jest to opłata za przynależno¶ć klubow±. Według PTTK jak chcesz nurkować - to od czasów komuny MUSISZ należeć do jakiego¶ klubu, oczywi¶cie PTTK.

No ale kogo obchodzić może PTTK?
Nurkować możesz przecież z inn± organizacj±, przymusu nie ma.

Data: 2017-07-12 07:55:05
Autor: termiter72
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
No ale kogo obchodzić może PTTK?
Nurkować możesz przecież z inn± organizacj±, przymusu nie ma.

Przestępczo¶ć zorganizowan± trzeba tępić.

Data: 2017-07-12 09:28:15
Autor: 65aniutek65
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
Przestępczo¶ć zorganizowan± trzeba tępić.

Popieram - według mnie - ta komórka PTTK - KDP prowadzi regularn± działalno¶ć kryminaln± pod szyldem CMAS

AL

Data: 2017-07-26 12:33:15
Autor: ąćęłńóśźż
WeĽ paragon za skł±dkę członkowsk± PTTK - taki chuj jak ci wystawi± :)
Rozmawiasz sam ze sob±.
Załóż swój własny klub / stowarzyszenie / biuro podróży i zrób to lepiej od innych.

-- -- -
Popieram - według mnie

Data: 2017-07-27 01:01:45
Autor: termiter72
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
Popieram - według mnie

Założyłem. pl.rec.nurkowanie
Bardzo mi się tu podoba. Po prostu czekam na chętnych do dyskusji.. Po to jest grupa dyskusyjna - od dyskusji. Także fajnie, że wpadłe¶.

Data: 2017-09-03 11:18:39
Autor: termiter72
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
Kto¶ dostał w tym roku taki paragon - żeby się pochwalić?

Data: 2017-11-03 06:25:47
Autor: sebatrocki45
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
Wygl±da na to, że nawet Michał Górny, który jest prezesem nie może wystawiać tych paragonów, bo nie jest członkiem zarz±du KDP.

Data: 2017-11-22 05:25:47
Autor: termiter72
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
Składkę członkowsk± pobieramy z całej Polski, ale kasa fiskalna jest tylko jedna - w Warszawie na Senatorskiej. Powodzonka w otrzymaniu paragonu. Jak zwykle kasę przeje instruktor.

Niewydanie paragonu jest przestępstwem, a już niedługo ¶ciganiem tego typu procederu będzie zajmowała się policja.. Zachęcam do dzwonienia na Policję w przypadku nieotrzymania paragony w w przypadku działalno¶ci KDP/PTTK

termiter

Data: 2018-01-25 06:45:57
Autor: sebatrocki45
Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)
Zachęcam do dzwonienia na Policję w przypadku nieotrzymania paragony w w przypadku działalno¶ci KDP/PTTK

termiter

Też zachęcam do telefonowania na Policję. W praktyce kasę przejada instruktor naci±gacz labo władze klubu. Do niedawna KDP nie miało nawet wpisu do KRS. telefon na policję to dobre rozwi±zanie.

seba

Weź paragon za skłądkę członkowską PTTK - taki chuj jak ci wystawią :)