Web Spotify raz jeszcze

Data: 2017-05-10 00:43:31
Autor: PlaMa
Web Spotify raz jeszcze
Cześć.

Jakiś czas temu pytałem Was o to czy działa Wam web-player-spotify a jeśli tak to czy macie flasha i jaką przeglądarki używacie.

Ogólnie chyba jednogłośnie napisaliście, że u Was wszystko gra, więc desperacko piszę ten oto post:

Help. nie działa mi web player spotify.

Nie wiem o co chodzi, flasha odinstalowałem, próbowałem użyć Firefox 53.0.2, Vivaldi 1.10 (Chrome/Opera) i Internet Explorer 11.

Za Każdym razem mam komunikat, że wystąpił błąd - ale jaki to bóg jeden raczy wiedzieć. Jedyna odmiana, to to że pod ie11 wyskoczył komunikat by zainstalować flash.

Próbowałem już tryby incognito, z wyłączonym uBlockiem i w ogóle nowe profile przeglądarki. Za każdym razem to samo - ktoś wie o co może chodzić?

https://i.imgur.com/ifbK0mr.jpg

Web Spotify raz jeszcze