Według Greenpeace wolno się bezkarnie wpierdalać na teren instalacji dużego ekologicznego ryzyka?

Data: 2013-09-26 14:55:25
Autor: A. Filip
Według Greenpeace wolno się bezkarnie wpierdalać na teren instalacji dużego ekologicznego ryzyka?
Dla mnie logika Greenpiss jest przedziwna:
Platforma stwarza wielkie zagrożenie ekologiczne ("jakby coś poszło źle")
więc "każdemu" wolno się na nią wpierdalać "bez zaproszenia" i to ryzyko
_zwiększać_?

Jakoś wątpię by Greenpiss stanowił wielkie zagrożenie w tym konkretnym
przypadku ale ustanowiony precedens gwarancji bezkarności dotyczyłby
również innych i mógłby kiedyś tam zostać nadużyty. Wiec ja osobiście
jestem za względnie lekką karą ale stanowczo przeciw (całkowitej)
bezkarności.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-24281628

--
A. Filip
Diabeł przykłada rękę do tego, co jest zrobione w pośpiechu.

Według Greenpeace wolno się bezkarnie wpierdalać na teren instalacji dużego ekologicznego ryzyka?