Wedle mnie odwali艂o babie

Data: 2013-07-12 09:22:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Wedle mnie odwali艂o babie
Mamy nowy istotny trop dotycz膮cy zamachu smole艅skiego. Oto po trzech latach z ok艂adem, ciep艂a wd贸wka B艂asikowa przypomnia艂a sobie, 偶e jej m膮偶 B艂asik na kilka dni przed wylotem mia艂 opowiada膰 w domu o planowanym jakoby zamachu terrorystycznym na jaki艣 samolot.

O ile 艂atwo do艣膰 przewidzie膰 na jaki to samolot miano si臋 zamachn膮膰, o tyle nie mam 偶adnego pomys艂u, by wyt艂umaczy膰 trzyletni膮 amnezj臋 pani ex-genera艂owej. Dopiero teraz tak zdecydowanie o tym m贸wi, przypomnia艂a sobie? No, zawodna ta ludzka pami臋膰 jak wida膰.

Pytanie przeto do moich b艂yskotliwych czytelnik贸w. Czy scenariusz tej sensacyjno-艂zawej historyjki pisa艂a sama pani wdowa, czy mo偶e mistrz horroru Macierewicz pi贸ro swe tu przy艂o偶y艂? A mo偶e kt贸ry艣 z nieocenionych ekspert贸w pana Antoniego ujawnia skrywany dot膮d talent literacki. Kariera Kinga si臋 tu komu艣 艣ni? Jakie jest wasze zdanie na ten narodowej wagi temat?

Niezale偶nie jednak od osoby autora, historyjka jest pi臋knie naiwna, cho膰 literacko wyuzdana. Wzbudzaj膮ca opr贸cz lito艣ci r贸wnie偶 zainteresowanie i z pewno艣ci膮 przez szerokie grono Wolak贸w wyznania smole艅skiego zostanie przyj臋ta godnie i z aplauzem.

I je艣li pani B艂asikowa m贸wi, 偶e 鈥渦czciwi dziennikarze powinni si臋 kierowa膰 zdrowym rozs膮dkiem i szybko wychwytywa膰, kto m贸wi prawd臋, a kto j膮 tuszuje鈥, to w pe艂ni si臋 z tym zgadzamy pewnie. Tylko zasadnicze pytanie brzmi: komu tu odjeba艂o i kto odjecha艂: pani B艂asikowa czy mo偶e my zdroworozs膮dkowi? Wedle mnie odwali艂o babie!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Wedle mnie odwali艂o babie