Według MAK Tupolew eksplodował w powietrzu

Data: 2011-04-28 20:31:36
Autor: u2
Według MAK Tupolew eksplodował w powietrzu
... w końcu wiadomo, że środkiem zamachu był wybuch :

http://www.youtube.com/watch?v=o7H5Geqvp3o

Data: 2011-04-28 11:39:42
Autor: robertbig
On 28 Kwi, 20:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. w końcu wiadomo, że środkiem zamachu był wybuch :

http://www.youtube.com/watch?v=o7H5Geqvp3o

Zieeeeeeew ...

Data: 2011-04-28 20:47:17
Autor: abc
Według MAK Tupolew eksplodował w powietrzu
http://www.youtube.com/watch?v=o7H5Geqvp3o

Zieeeeeeew ...

No i to jest wszystko co biedny rozumek może zrobić reagując na logiczny
wywód pana Macierewicza...

Data: 2011-04-28 12:18:37
Autor: robertbig
On 28 Kwi, 20:47, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Zieeeeeeew ...

No i to jest wszystko co biedny rozumek może zrobić reagując na logiczny
wywód pana Macierewicza...

No to juz wiemy na jakie wyzyny intelektu jestes w stanie sie wspiąc.
Takie jak Maciorewicz.
Kiepsko.

To juz promocja tego mordercy Piusa , lepiej ci wychodzi.
Lotnictwo  , pajacu od diabełków i światków , to ty lepiej zostaw w
spokoju.
Twoja wiedza pozwala ci na prowdzenie równorzednej rozmowy , jedynie
ze starymi dewotkami.
Tylko tyle.

Data: 2011-04-28 21:23:33
Autor: abc
Według MAK Tupolew eksplodował w powietrzu
No i mamy przykład typowo lewackiego szkalowania i chamstwa.

Data: 2011-04-28 21:31:21
Autor: u2
W dniu 2011-04-28 21:23, abc pisze:
No i mamy przykład typowo lewackiego szkalowania i chamstwa.

Nie oczekuj od cycka jakiegokolwiek rozumu, sowieci rozumu nie maja, ale
za to maja wieczny deficyt :)

Data: 2011-04-29 05:27:28
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4db9b636$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=o7H5Geqvp3o
Zieeeeeeew ...
No i to jest wszystko co biedny rozumek może zrobić reagując na logiczny
wywód pana Macierewicza...

Bo to "logika" dla niedorozwojów.

--
stevep

Data: 2011-04-28 21:27:46
Autor: Kaczysta

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:2bfc9497-9ded-4584-9744-6faacf5556d1d27g2000vbz.googlegroups.com...
On 28 Kwi, 20:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. w końcu wiadomo, że środkiem zamachu był wybuch :

http://www.youtube.com/watch?v=o7H5Geqvp3o

Zieeeeeeew ...
Jasne - trochę podstaw fizyki i się pogubiłeś. Weż kajecik, ołówek i sobie policz, z jaką prędkością leciał samolot, skoro w 0,4 sekundy pokonał odległość 142 m (nie uwględniając faktu, że nie leciał poziomo tylko pod penym kątem do zimie). Do tego jeszcze w ramach przypoknienia sobie podstaw matematyki na poziomie gimnazjum - pod jakim kątem samolot uderzył w ziemię, skoro jedna z przyprostokątnych ma wielkośc 15 m, a druga 142 m?
Jak się z tymi prostymi rachunkami uporasz, to daj znać - wtedy możemy podyskutować.
AZ

Data: 2011-04-28 22:33:27
Autor: wekon

On 28 Kwi, 20:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

"Jasne - trochę podstaw fizyki i się pogubiłeś. Weź kajecik, ołówek i sobie"

tu nastąpił kres jego możliwości. Patrząc na idiotyzmy które tu wypisuje powinieneś to przewidzieć.

wekon

Data: 2011-04-28 23:19:37
Autor: robertbig

Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2bfc9497-9ded-4584-9744-6faacf5556d1d27g2000vbz.googlegroups.com...
On 28 Kwi, 20:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

tu nastąpił kres jego możliwości. Patrząc na idiotyzmy które tu wypisuje

Ziieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew !

To juz nie hel zamordował najsłynnniejszego wykonawce Hymnu
Polskiego ?
Tylko BĄBA ?
Ciekawe jaka tym razem . Bo przypominam ,  ze mielismy juz próżniowa i
izowulometryczna

Ja wam powtarzam matoły.
Uzgodnic miedzy soba , jakimi bredniami chceci karmic mocherowy
gatunek.
Bo niestety czytaja to tez normalni ludzie.
Mozna ochujec od tego bełkotu.
Ilośc kłamstw i wzajemnie wyklauczajacych sie zarzutów pisdzików
odnosnie tej katastrofy , jest zatrważajaca.
Sprzeczne ze soba kłamstwa dzieli często nie wiecej niz dzien lub
kilka godzin.
Najmniej sie tego wstydza ci co je rozsiewaja.

Więc do lekarza ! Biegiem ! Bo macie niewesoło pod deklem.
LOL!

Data: 2011-04-29 09:08:44
Autor: wekon

On 28 Kwi, 20:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

kilka godzin.
Najmniej sie tego wstydza ci co je rozsiewaja.

Więc do lekarza ! Biegiem ! Bo macie niewesoło pod deklem.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

ty to lepiej już sobie tym ołóweczkiem rysuj kółka w notesiku. jak będziesz miał coś ciekawego (czy coś w ogóle) do powiedzenia to wróć.

wekon

Data: 2011-04-29 00:52:39
Autor: robertbig
Według MAK Tupolew eksplodował w powietrzu
On 29 Kwi, 09:08, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

ty to lepiej już sobie tym ołóweczkiem rysuj kółka w notesiku. jak będziesz
miał coś ciekawego (czy coś w ogóle) do powiedzenia to wróć.

Niewiele masz do powodzenia w obliczu 2 tylko faktów.
Chesz żebym przytoczył inne ci absurdy wygadywawane przez maciore,
jarkacza i rogala. Dodam do tego ND i jakies jemu podobne smiecie.
A wtedy ciekawe gdzie sie pochowacie ze wstydu. Ty i spólka.
Widze , ze za bardzo zaczeliście fikac jak wam odpuściłem rujnowanie
wszych  chorych wymóżdżeń i ewidentnych kłanstw.

Zebyś sobie nie myslał chamie.
To pokaz mi skąd się wzieły te 142 metry.
A nie pokazujesz mi z profilu ,obrzydliwy łeb maciory z płaskim niskim
czołem. Płaskim wierzchołkiem głowy.
I te złe slepia . Godne Belzebuba.
Bo to że se maciora namalowała na ekranie te cyfre to nic nie znaczy.
Tak samo jak inne bzdury o bombowcach wyjatkowo mocnych,  kontra ruski
złom.
Kłamstwach o wraku . Bombach . Zwłokach  prezydenta... itp.
Kłamstwo goni kłamstwo.
Jedno sie kompromituje. A na jego miejsce produkowane sa dwa
nastepne . I tak w koło.

Data: 2011-04-29 13:25:52
Autor: wekon
"robertbig"  wrote in message news:f4250c58-8446-4bb2-beb9-f0886e076088z37g2000vbl.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

jedynym faktem jest to, że niewiele a z każdym dniem coraz mniej wiemy o tej katastrofie. mam na myśli "dokonania" MAK i naszej prokuratury. piszesz, że kłamstwa, napisz może o wielokrotnym podchodzeniu do lądowania, ustalaniu "odpowiedniej" godz. katastrofy, nieznajomości rosyjskiego przez załogę, lądowaniu na siłę - "patrzcie jak ląduja debeściaki", obecności w kokpicie i naciskach Błasika, rzekomej słabej psychice Protasiuka. te i dziesiątki innych kłamstw powielano z czystą premedytacją karmiąc takie móżdżki jak twój. a fakty, takie jak jakość przygotowania wizyty przez rząd, zachowanie ruskich, całe "śledztwo" i raport MAK upodliły nasz kraj do bólu.
opowiem ci cos obrazowo: miałem kiedyś psa, którego za chuja nie mogłem nauczyć podstawowych czynności (których miałem prawo od niego wymagać) , takich jak siad, aport, daj łapę itd. nawet szczekać nie potrafił na obcych. opanował tylko takie funkcje jak żarcie, spanie i sranie. czasem jak zawarczał to na mnie jak byłem w pobliżu i akurat coś żarł, myślał może że mu chcę to żarcie zabrać. w końcu go uśpiłem, nie było innego wyjścia.
morał taki: bolączką Polski jest właśnie naród składający się w dużej mierze z takich właśnie obywateli, o takich górnolotnych potrzebach. niereformowalnej masy, ciemnoty, która zamiast o własnym kraju, godności, patriotyzmie i wynikających z tego obowiązkach myśli jak ten pies. jak już użyłeś Wy to powiem tak, że My się z Wami musimy użerać jak ja kiedyś z tym psem, z tą różnicą, ze trzeba czekać na wymianę pokoleń, tak łatwo nie będzie.

wekon

Data: 2011-04-28 20:39:02
Autor: Zennon

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4db9b28b$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
.. w końcu wiadomo, że środkiem zamachu był wybuch :

http://www.youtube.com/watch?v=o7H5Geqvp3o

wybuch helu. To elementarne, wspomniał już o tym Macierewicz.

Zennon

Data: 2011-04-28 20:46:46
Autor: u2
W dniu 2011-04-28 20:39, Zennon pisze:
.. w końcu wiadomo, że środkiem zamachu był wybuch :

http://www.youtube.com/watch?v=o7H5Geqvp3o

wybuch helu. To elementarne, wspomniał już o tym Macierewicz.

Zenek vel magda, pomyliło sie tobie jak w radiu Erywań to pewnie od tego
łomotu w twoje stare dupsko przez twoich kochanków :)

Data: 2011-04-28 20:49:10
Autor: Zennon

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4db9b618$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co tam projektujesz U2. Tym razem swoje marzenia? ;))))

Zennon

Data: 2011-04-28 20:51:07
Autor: u2
W dniu 2011-04-28 20:49, Zennon pisze:
Zenek vel magda, pomyliło sie tobie jak w radiu Erywań to pewnie od tego
łomotu w twoje stare dupsko przez twoich kochanków :)

Co tam projektujesz U2. Tym razem swoje marzenia? ;))))

Nie, to twarda rzeczywistość, w której się obracasz pedale :)

Data: 2011-04-28 21:08:41
Autor: Zennon

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4db9b71e$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli jednak zwykła projekcja lęków i obaw. Nic nowego, nic ciekawego. Standard u PiSowców

Zennon

Data: 2011-04-28 21:12:16
Autor: u2
W dniu 2011-04-28 21:08, Zennon pisze:
Nie, to twarda rzeczywistość, w której się obracasz pedale :)

Czyli jednak zwykła projekcja lęków i obaw. Nic nowego, nic ciekawego.
Standard u PiSowców

Znasz pedałów pisiorów ? Razem kręcicie ? :)

Data: 2011-04-29 10:33:34
Autor: Leprechaun
[...]

Te, Zieliński. Posprzątałeś chodnik przed blokiem?

BomBel

Data: 2011-04-28 21:22:36
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104281839.UTC.ipcc8f$fng$1tioat.net...

[...]

Zamiast kwękolić - wyjaśnij logicznie, w jaki sposób samolot pokonał te 142 metry w 0,4 sekundy i się rzstrzskał o ziemię w drobny mak. Zakwestionuj rzeczowo podany przez Macierewicza wywód.
AZ

Data: 2011-04-28 21:25:58
Autor: Zennon

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4db9be7e$0$2508$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja tam wierzę mecenasowi Rogalskiemu. W końcu byle głąba na reprezentanta rodzin ofiar Jarosław chyba nie wybrał.

Zennon

Data: 2011-04-28 21:29:20
Autor: u2
W dniu 2011-04-28 21:22, Kaczysta pisze:
Zamiast kwękolić - wyjaśnij logicznie, w jaki sposób samolot pokonał te
142 metry w 0,4 sekundy i się rzstrzskał o ziemię w drobny mak.
Zakwestionuj rzeczowo podany przez Macierewicza wywód.

Nie oczekuj jakiegokolwiek wywodu od pedała zenka vel magdę, on(a)
zawsze będzie srał(a) hellem :)

Data: 2011-04-29 09:04:21
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... w końcu wiadomo, że środkiem zamachu był wybuch :

http://www.youtube.com/watch?v=o7H5Geqvp3o

==============================

Japierdole !!!  Czy wy pisiory musicie z siebie zawsze robić idiotów ??
Ty , Kaczysta , Wekon , abecadło piepszycie o logicznym wywodzie palanta , co
to już tyle teorii wygłosił , ze hoho , i co jedna to głupsza. I jeszcze tutaj
na grupie pisdzicie , coby się trochę fizyki poduczyć i  wyjdzie na wasze. Podstawowe pytanie : skąd qrva mać wzięły się te 142 metry ??  Odpowiadam : z
Macierewiczowego chorego umysłu !!  Na filmiku są podane współrzędne punktów A
i B (dla niekumatych żółty i czerwony). Za Wuja Pana odległość między nimi nie
wychodzi 142m !!  Jest to ok. 85m !!  To po pierwsze. Po drugie dochodzi błąd
pomiaru związany z częstotliwością przetważania sygnału przez urządzenie GPS
(sampling frequency) , które z reguły jest rzędu kilku , kilkunastu Hz.

W dupę se możecie wsadzić te idtiotyczne wywody.

MH

Data: 2011-04-29 11:44:06
Autor: cirrus
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipduuk$je1$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Oni mają to wrodzone.

--
stevep

Data: 2011-04-29 10:32:53
Autor: Leprechaun
[...]

Nie wg MAK, a wg Macierewicza chyba, że Antoś to agent sowiecki.

BomBel

Data: 2011-04-29 02:01:10
Autor: robertbig
On 29 Kwi, 10:32, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:

Nie wg MAK, a wg Macierewicza chyba, że Antoś to agent sowiecki.

A niby jaki miał by byc ? To co on robi jest ruskim wyjatkowo na
ręke ? Czy to nie dziwne ?

Według MAK Tupolew eksplodował w powietrzu