Według mnie Hołownia był o wiele lepszy od Trzaskowskiego

Data: 2020-06-18 10:46:49
Autor: z
Według mnie Hołownia był o wiele lepszy od Trzaskowskiego
To nie nowość. Okazało się że Hołownia jest bardziej lewicowy od Czaskoskiego i bardziej wyszczekany.

Żeby się PO nie przeliczyło graniem już na II turę.

A może tak tylko wyszło bo kandydat SŁABY ;-)

Data: 2020-07-07 04:24:51
Autor: Jacek Bialy
Według mnie Hołownia był o wiele lepszy od Trzaskowskiego
 - To nie nowość. Okazało się że Hołownia jest bardziej lewicowy od Czaskoskiego i bardziej wyszczekany.

Przede wszystkim nie ma na swoim koncie tyle co Trzaskowski.

JB

Data: 2020-07-08 08:10:57
Autor: Runt
Według mnie Hołownia był o wiele lepszy od Trzaskowskiego - tak jak 1:27

POpatrz sobie tu: http://100aferpis.pl/

--
Runt

Według mnie Hołownia był o wiele lepszy od Trzaskowskiego