Wędzone szynki dla ...psów?

Data: 2014-05-20 05:22:11
Autor: Stachu Chebel
Wędzone szynki dla ...psów?
W dniu wtorek, 20 maja 2014 09:25:09 UTC+2 użytkownik WW napisał:

Teraz UE zakazała tradycyjnego wędzenia.

W trosce o nasze zdrowie. Ale samemu można się wędzić fajkami zupełnie na legalu.

Data: 2014-05-21 07:50:20
Autor: WW
Wędzone szynki dla ...psów?
W dniu 2014-05-20 14:22, Stachu Chebel pisze:
W dniu wtorek, 20 maja 2014 09:25:09 UTC+2 użytkownik WW napisał:

Teraz UE zakazała tradycyjnego wędzenia.

W trosce o nasze zdrowie. Ale samemu można się wędzić fajkami zupełnie na legalu.

Czasy, kiedy każdy sam dla siebie wytwarzał wszystkie potrzebne rzeczy jednak już dawno minęły.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2014-05-21 06:37:09
Autor: Marek
Wędzone szynki dla ...psów?
Am Mittwoch, 21. Mai 2014 07:50:20 UTC+2 schrieb WW:

> W trosce o nasze zdrowie. Ale samemu można się wędzić fajkami zupełnie na legalu.

Czasy, kiedy każdy sam dla siebie wytwarzał wszystkie potrzebne rzeczy jednak już dawno minęły.

Dobrze, ze mi przypomniales.
W przyszlym tygodniu kupie sobie swieza rybke, oraz poledwiczki wieprzowe i je uwedze ( nad otwartym ogniem, chociaz, przepuszczam ten dym przez dluzsza rure, tak, ze zdazy sie ochlodzic) w , mojej wedzarni, zrobionej kosztem 7 PLN.
Uzywam drewna jabloni, ktore daje swietny smak. Poszukam jeszcze troche olchy, zeby byl tez kolor.

Wędzone szynki dla ...psów?