Weekend 19 - 21 marzec - gdzie jechać?

Data: 2010-03-14 11:43:53
Autor: Jan Olszanowski
Weekend 19 - 21 marzec - gdzie jechać?
Hej,
mam pytanie odnosnie waszych spostrzezen co do wyjazdu na narty w przyszly weekend, zapowiadaja ocieplenie na + 5 do + 9 stopni.
Gdzie jechac zeby pojezdzic, jestesmy z Poznania?
Interesuja nas Czechy albo polskie Karkonosze plus Zieleniec.
Gdzie jest pewnosc, ze da sie pojezdzic w takich warunkach?
z gory dzieki za odpowiedzi

Data: 2010-03-14 16:21:04
Autor: reme.k
[...]

Chyba najzimniej jest na Cernej Horze, teraz we Wrocławiu jest 5 a tam -4.

--

Weekend 19 - 21 marzec - gdzie jechać?