Weekendowy kurs nurkowania PADI OWD /market/

Data: 2009-06-24 08:07:34
Autor: karolina@individi.pl
Weekendowy kurs nurkowania PADI OWD /market/
Witajcie,

W weekend 4-5 lipca organizujemy kurs nurkowania dla początkujących
PADI OWD - część basenowa i teoretyczna.
Dokończenie kursu w wybranym przez Was terminie podczas jednego z
naszych wyjazdów weekendowych lub zagranicznych.

Serdecznie zapraszamy wszystkich którzy chcą rozpocząć przygodę z
nurkowaniem.

Szczegóły znajdziecie na naszej stronie:
http://nurkowanie.individi.pl/view/419/Weekednowy_kurs_OWD.html

Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Do zobaczenia
Karolina
www.nurkowanie.individi.pl

Data: 2009-06-24 20:41:47
Autor: Jan Werbiński
Weekendowy kurs nurkowania PADI OWD /market/
Użytkownik "karolina@individi.pl" <wysocka.karolina@gmail.com> napisał w wiadomości news:e311d13b-ce26-4ade-8ad2-d9d04df06a66j20g2000vbp.googlegroups.com...

Odróżniasz [market] od /market/?
Czy masz jakieś papiery od psychatry, które usprawiedliwiają to żenujące zachowanie?
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-24 12:03:11
Autor: pnk
Weekendowy kurs nurkowania PADI OWD /market/
Użytkownik "karol...@individi.pl" <wysocka.karol...@gmail.com> napisał w

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Janek,

Napisz co to "papiery od psychatry", i co powoduje Twoją frustrację.
"market" w nawiasach klamrowych, kwadratowych, okrągłych i w innych
wyróżnikach jest tak samo filtrowany.
Przy okazji: Lekcje już odrobiłeś ?
Dzisiaj w Wyższej Szkole Policji w Sczytnie usłyszałem dyskusję
słuchaczy o różnicy międy deportacją a ekstradycją ;)
Może jesteś studentem WSPOL ?

pnk

pnk

Data: 2009-06-24 21:33:39
Autor: adam
Weekendowy kurs nurkowania PADI OWD /market/
Napisz co to "papiery od psychatry", i co powoduje Twoją frustrację.

Janek często te papiery pokazuje i to go frustuje

jk

Data: 2009-06-24 12:42:34
Autor: pnk
On 24 Cze, 21:33, "adam" <1777112...@wpp.pl> wrote:
>Napisz co to "papiery od psychatry", i co powoduje Twoją frustrację.

Janek często te papiery pokazuje i to go frustuje

jk

Kolina, wypie......

Data: 2009-06-25 09:06:16
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "pnk" <pnowinow@wp.pl> napisał w wiadomości news:56d54dc9-d4f7-4501-8d82-4eca766b4c65g23g2000vbr.googlegroups.com...
"market" w nawiasach klamrowych, kwadratowych, okrągłych i w innych
wyróżnikach jest tak samo filtrowany.
Przy okazji: Lekcje już odrobiłeś ?
====

Filtr nie powinien usuwać tematu np "marketing centrum nurkowego", ale spamy zawierające [market].
Te mają być oznaczone nawiasem klamrowym, bo klamry wraz ze słowem są kluczem dla filtra.
Chamski marketing polega na wprowadzaniu drobnych zmian. Przeobiliśmy już różne przeróbki tego słowa mające "przypadkowo" zmienić działanie filtrów.

Ty tego nie widzisz, że ktoś łamie zasady. Inni widzą.

Data: 2009-06-25 09:13:56
Autor: adam
Weekendowy kurs nurkowania PADI OWD /market/
Chamski marketing polega na wprowadzaniu drobnych zmian. Przeobiliśmy już

Na tej grupei jest jeden cham - ty

jk

Data: 2009-06-25 07:24:43
Autor: jacekplacek
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
> Chamski marketing polega na wprowadzaniu drobnych zmian. Przeobiliśmy już

Na tej grupei jest jeden cham - ty

Kolina, kokietko Ty nasza... Każdemu tak mówisz :(

Data: 2009-06-25 09:28:28
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1v8nr$elt$1inews.gazeta.pl...
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):

> Chamski marketing polega na wprowadzaniu drobnych zmian. Przeobiliśmy > już

Na tej grupei jest jeden cham - ty

Kolina, kokietko Ty nasza... Każdemu tak mówisz :(

Ostatnio na pl.rec.lotnictwo też jest :-)))

Data: 2009-06-25 09:22:23
Autor: adam
Weekendowy kurs nurkowania PADI OWD /market/
Chamski marketing polega na wprowadzaniu drobnych zmian. Przeobiliśmy już
                                                                                                 -- -- -- -- -- -- -- -- --

PS. Pozatym naucz się pisac nie ma słowa "przeobiliśmy" jak już tak sie czepiasz

jk

Data: 2009-06-25 09:24:58
Autor: Zi
adam pisze:
[...]

Kolina, spierdalaj zanim się sam nie nauczysz pisać poprawnie.

Data: 2009-06-25 17:47:12
Autor: lot
On 2009-06-25 09:22:23 +0200, "adam" <17771123ds@wpp.pl> said:

Chamski marketing polega na wprowadzaniu drobnych zmian. Przeobiliśmy już

                    -- -- -- -- -- -- -- -- --

PS. Pozatym naucz się pisac nie ma słowa "przeobiliśmy" jak już tak sie
czepiasz

A ty nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem?
Nie, to spierdalaj...

Data: 2009-06-25 17:49:52
Autor: lot
On 2009-06-25 09:13:56 +0200, "adam" <17771123ds@wpp.pl> said:

Chamski marketing polega na wprowadzaniu drobnych zmian. Przeobiliśmy już

Na tej grupei jest jeden cham - ty

Fakt, ty jesteś tylko kretynem.

Spierdalaj kolina

Weekendowy kurs nurkowania PADI OWD /market/