Wegetacja roślin

Data: 2013-03-09 11:08:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Wegetacja roślin
Pani Hejke (jedna z wdów po Kurtyce, czyli ta obok na fotce) ubolewa, że szef MON Siemoniak oznajmiÅ‚,  iż nie jest zainteresowany tym, czy na wraku rzÄ…dowego samolotu zostaÅ‚y zidentyfikowane materiaÅ‚y wybuchowe, czy też nie. No jak to tak – zastanawia siÄ™ Hejke – wysadzili mu w powietrze dziesiÄ™ciu generałów, a ten mówi, że nie interesujÄ… go przyczyny ich Å›mierci?

Pani Kasiu droga, więcej seksu z jeszcze większą ilością partnerów proponuje. To oczyszcza, bo bez tego pani się w głowie miesza. O ile się nie mylę, to Siemoniak, a także większość Polaków, doskonale wiedzą co było przyczyną śmierci generałów i 86 pozostałych pasażerów samolotu.

Przyczyną tą była katastrofa lotnicza, której z kolei przyczyną było olanie przez pilotów procedur, czego przyczyną było niedoszkolenie, czego przyczyną był polski burdel i tumiwisizm, czego przyczyną był…. można by tak mnożyć. Trotyl jeśli był, to przede wszystkim w waszych głowach i niestety eksplodował, czego straszliwe skutki widać choćby po pani i kumplach pani. Więc mimo że żyjecie, to jakby z was rośliny były i tak sobie wegetujecie bez przyszłości i nadziei na ozdrowienie. Cześć waszej pamięci.

http://tiny.pl/h2bdf

Data: 2013-03-09 11:42:53
Autor: Slawek Kotynski
Wegetacja roślin
Pani Hejke /...propaganda dla kretynów.../ ubolewa, że
szef MON Siemoniak oznajmiÅ‚,  iż nie jest zainteresowany tym, czy na
wraku rządowego samolotu zostały zidentyfikowane materiały wybuchowe,
czy też nie. No jak to tak – zastanawia się Hejke – wysadzili mu w
powietrze dziesięciu generałów, a ten mówi, że nie interesują go
przyczyny ich śmierci?

A ty nie jesteÅ› zainteresowany?
Np. "Co przeraziło Rosjan?"
http://www.youtube.com/watch?v=9D-fLR4WOLs

--
Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-09 12:11:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Wegetacja roślin

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:hagr0a-83v.ln1tower.askar24.pl...
[...]

Nie. To mnie nie interesuje, ponieważ jestem rozsądnie myślącym człowiekiem.

rozbawiony emeryt

Data: 2013-03-09 13:07:58
Autor: Slawek Kotynski
Wegetacja roślin

[...]

Mógłbyś mi dokładniej wyjaśnić, co znaczy "rozsądnie myślący
człowiek"?
Może być na przykładzie: czy volksdeutshe idący na współpracę
z Hitlerem byli "rozsądnie myślący"? Jakieś ziarno racjonalizmu
w tym było, ale też i sporo krótkowzroczności.

Data: 2013-03-09 13:15:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Wegetacja roślin

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:1alr0a-v8v.ln1tower.askar24.pl...

[...]

Nie zawracaj mi gitary. Zgłębiaj niezgłębione pokłady fachowości Macierewicza i jemu podobnych akolitów.
Do dyskusji o niczym znajdź sobie podobnych. I brandzlujcie się we własnym sosie!
Pa!

rozbawiony emeryt

Data: 2013-03-09 14:29:34
Autor: Slawek Kotynski
Wegetacja roślin

[...]

Dopóki można bezmyślnie pyszczyć, żeby kogoś błotem obrzucać, to
sobie pyszczysz, ale już wykazać się jakimś myśleniem, to męczące?
I ty ludzi akolitami nazywasz? InteresujÄ…ce.
To dość groteskowe, kiedy jakiś dupek błotem obrzuca porządnych
i dużo inteligentniejszych od siebie ludzi.

Data: 2013-03-09 15:00:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Wegetacja roślin

Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:23qr0a-5fv.ln1tower.askar24.pl...

[...]

Można myśleć na rozsądne tematy. Bzdury wyssane z twojego brudnego palca roztrząsaj z tobie podobnymi!

rozbawiony emeryt

Data: 2013-03-09 18:48:28
Autor: Przemys³aw M.
Wegetacja roślin
Dnia Sat, 09 Mar 2013 14:29:34 +0100, Slawek Kotynski napisał(a):

[...]

Właśnie. Jakis dupek.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-03-09 13:03:10
Autor: pluton_
Wegetacja ro¶lin
Np. "Co przerazi³o Rosjan?"

Ich nie jest w stanie przerazic byle co. Jedna z takich rzeczy
jest brak wodki. Poza tym chyba nic.

Nullification

Data: 2013-03-09 11:56:53
Autor: mkarwan
Wegetacja roślin
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:513b0a24$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwiÄ…zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2013-03-09 13:01:11
Autor: pluton_
Wegetacja ro¶lin
Pani Hejke (jedna z wdów po Kurtyce, czyli ta obok na fotce) ubolewa, ¿e
szef MON Siemoniak oznajmi³,  i¿ nie jest zainteresowany tym, czy na wraku
rz±dowego samolotu zosta³y zidentyfikowane materia³y wybuchowe, czy te¿
nie.
No jak to tak - zastanawia siê Hejke - wysadzili mu w powietrze dziesiêciu
genera³ów, a ten mówi, ¿e nie interesuj± go przyczyny ich ¶mierci?

Pani Hejke ma jak najbardziej racje. Kedy ja robie nalewki, to zawsze
sporzadzam
szczegolowe notatki, zeby moc powtorzyc ewentualne sukcesy i uniknac
powtarzania
porazek. Gdybysmy znali dokladne przyczyny, to mozna by nastepna dziesiatke
pierdolcow w zielonych wdziankach poslac w chuj.

Nullification

Wegetacja roślin