Wegry - Góry Bukowe - warto jechać?

Data: 2010-03-01 11:07:51
Autor: Legut
Wegry - Góry Bukowe - warto jechać?
Tak kombinuję gdzie by tu pojechać w poszukiwaniu wiosny.

Moją uwagę zwróciło pasmo Gór Bukowych. Ktoś tam był? Jakie wrażenia?
Góry ładne, blisko (mam jakieś 270 km), kraina winem płynąca - wydaje się idealnym miejscem na rozpoczęcie sezonu.

Ale:

Większość jest terenem parku narodowego - nigdzie nie piszą o trasach rowerowych - ale z drugiej strony co roku odbywa sie tam maraton mtb.

Szukam przytulnej miejscówki.

Czy jest w ogóle sens jechać tam 28 marca? Czy to już łagodniejszy klimat czy raczej będzie śnieg z błotem jak w naszych Beskidach?

pozdrawiam
Legut

Wegry - Góry Bukowe - warto jechać?