Węgry. Kto odpowie za ta czerwona masakre?

Data: 2010-10-12 11:23:34
Autor: Neko
Węgry. Kto odpowie za ta czerwona masakre?

Data: 2010-10-12 17:19:27
Autor: heÂŽsk
Węgry. Kto odpowie za ta czerwona masakre?
On Tue, 12 Oct 2010 11:23:34 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

jak to kto?! putin! to jego robota! na pewno paluchy tez maczal tusk i komorowski!

nie uwazasz ireneusz, ze to nie twoje zmartwienie?

wazniejsze pytanie: co zrobic by taka katastrofa sie nie powtorzyla?
czujesz roznice? ty szukasz winnych, ja rozwiazan problemu. tego nauczylem sie u kapitalistow ;o))

Data: 2010-10-14 16:23:12
Autor: Neko
Węgry. Kto odpowie za ta czerwona masakre?
Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał

[...]

Owszem. Nalezy takze zapobiegac. Ale takze karac
winnych zaniedban. Bo skoro nie bedzie sie karac,
to nikomu nie bedzie zalezalo na utrzymaniu
zasad i rygory z powodu braku konsewkencji
za swoje zaniedbania...

Węgry. Kto odpowie za ta czerwona masakre?