Wegry - Orban co dalej?

Data: 2013-08-30 12:12:22
Autor: leming.show
Wegry - Orban co dalej?
Bedzie jakis bojkot zydostwa wycelowany w wegierska gospodarke? Czy Orban sobie poradzi? Tak "nieladnie" postapil ten Orban, osmielil sie powiedziec zle slowo na zyda, historia pokazuje ze takie osoby szybko zastepowano bardziej ugodowymi politykami.  H.Ford "miedzynarodowy zyd".

Data: 2013-08-31 09:04:49
Autor: xantiros
Wegry - Orban co dalej?
W dniu 2013-08-30 21:12, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Orban poradzi sobie :D dowali Węgrom większe podatki, VAT-u już nie może podnieść, opodatkuje bardziej banki, markety które przecież to zapłacą z "własnej" kieszeni nie przekładając kosztów na ludzi czy firmy które też z kolei "patriotycznie" wezmą to na własną klatę.

Data: 2013-08-31 22:43:24
Autor: jr
Wegry - Orban co dalej?

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości
> [...]
slowo na zyda, historia pokazuje ze takie osoby szybko zastepowano bardziej
ugodowymi politykami.  H.Ford "miedzynarodowy zyd".

Już sobie radzi :)

 dowali WÄ™grom wiÄ™ksze podatki, VAT-u już nie może
| podnieść

Bo i nie musi.
Jedynie co musi, to spłacić manko pozostawione przez komucha. Obecny poziom podatków pozwoli Orbanowi to osiagnąć w połowie przyszłego roku.

, opodatkuje bardziej banki, markety które przecież to zapłacą z
| "własnej" kieszeni nie przekładając kosztów na ludzi czy firmy które też
| z kolei "patriotycznie" wezmą to na własną klatę.

Po co ta błazenada?
Mimo wysokich podatków Węgry Orbana wychodzą z recesji, w którą wpadły jeszcze przed eurokryzysem. Podziwiać!

Data: 2013-08-31 23:36:17
Autor: xantiros
Wegry - Orban co dalej?
W dniu 2013-08-31 22:43, jr pisze:

> [...]

Po co ta błazenada?
Mimo wysokich podatków Węgry Orbana wychodzą z recesji, w którą wpadły jeszcze

nie wiem co ty bierzesz ale fakty co innego...

http://www.tradingeconomics.com/hungary/gdp-growth

w sierpniu spadek z 0,7 na 0,1 - faktycznie wychodzÄ… z recesji...

Data: 2013-09-01 15:59:31
Autor: jr
Wegry - Orban co dalej?

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:kvtnkl$ase$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| nie wiem co ty bierzesz ale fakty co innego...
|
| http://www.tradingeconomics.com/hungary/gdp-growth
|
| w sierpniu spadek z 0,7 na 0,1 - faktycznie wychodzÄ… z recesji...

Rok bieżący jest lepszy od poprzedniego, jednak żeby mówić o trendzie trzeba większej skali czasu:
http://euro-dane.com.pl/wegry
http://euro-dane.com.pl/polska

Widać z tego, że PiS pozostawił Platformie w spadku 'zieloną wyspę' i od tego czasu Polska pikuje w dół. Ten zjazd tłumaczy się eurokryzysem, co w przypadku Wegier się nie sprawdza.

Data: 2013-09-01 07:20:00
Autor: leming.show
Wegry - Orban co dalej?
Widaæ z tego, ¿e PiS pozostawi³ Platformie w spadku 'zielon± wyspê' i od tego czasu Polska pikuje w dó³. Ten zjazd t³umaczy siê eurokryzysem, co w przypadku Wegier siê nie sprawdza.

Jasne ze sie nie sprawdza, przeca ta grupa hasbara zasrana na wszystkie strony. Jak sie goje daja dymac, to sie ich dyma, a z takim Sikorski, Michnikiem, Bartoszewskim to nie jest trudne. Remuszko w czasie wolnym: http://tinyurl.com/o2xbpfr

"Kisiel" pisa³ o tym: " G³upie ¬ydy, aby siê ratowaæ, napisz± z patosem ka¿-d± bujdê".

http://pldocs.docdat.com/docs/index-4803.html

Data: 2013-08-31 22:28:05
Autor: Towarzysz Gnój
Wegry - Orban co dalej?

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci
Bedzie jakis bojkot zydostwa wycelowany w wegierska gospodarke? Czy Orban sobie
poradzi? Tak "nieladnie" postapil ten Orban, osmielil sie powiedziec zle slowo
na zyda

 A moze zdradzicie towarzyszu, jakie to slowo i na jakiego zyda?

Data: 2013-08-31 14:47:02
Autor: leming.show
Wegry - Orban co dalej?
 A moze zdradzicie towarzyszu, jakie to slowo i na jakiego zyda?

To bylo ok. 1 rok temu, palnal cos o zydach w rzadzie i opanowaniu gospodarki przez zydostwo. A pozniej jak zwykle w takich sytuacjach, miedzynarodowe zydostwo jebnelo go antysemickim obuchem, standardowa spiewka "przesladowania", gdy tak naprawde chodzi o zakaz dymania odtylcowego wegrow, przez zyda.

Dzis na polsacie widzialem cos nieprawdopodobnego, cos pierdolili o Syrii i UWAGA: pokazali wypowiedz drugiej strony, to chyba juz 8my cud Tuska.

Data: 2013-09-01 00:20:04
Autor: Towarzysz Gnój
Wegry - Orban co dalej?

[...]

  nu rozumiem... ale tak ogólnie,  to zakazu jeszcze nie ma?

Data: 2013-09-01 16:51:18
Autor: the_foe
Wegry - Orban co dalej?
W dniu 2013-08-30 21:12, leming.show@gmail.com pisze:
H.Ford "miedzynarodowy zyd".

Ford był masonem. Dla dzisejszych antysemitów, wolnomularstwo to forma pozornej dialektyki "miedzynarodowego zydowstwa". Dla wielu dziełko Forda w rzeczywistości jest peanem na temat Zydów:

"Spomiędzy charakterystycznych, umysłowych i moralnych cech Żydów należy wymienić niechęć do ciężkiej i wytężonej pracy fizycznej, silnie rozwinięte uczucie rodzinne i miłość do potomstwa, wybitny instynkt religijny, odwagę raczej proroka i męczennika, niż pioniera i żołnierza, godną uwagi zdolność przetrwania w nieprzyjaznym otoczeniu wraz z wielką zdolnością zachowania solidarności rasowej, zdolność eksploatacji zarówno indywidualnej jak zbiorowej, przebiegłość i chytrość w spekulacji i na ogół w sprawach pieniężnych, wschodnie zamiłowanie do przepychu i przywiązywanie wielkiego znaczenia do potęgi i rozkoszy wypływającej ze stanowiska społecznego, bardzo wysoki przeciętny poziom zdolności intelektualnych"

"Ciekawy fakt należy zanotować w związku z prześladowaniami i wynikłymi stąd wędrówkami Żydów po Europie. Mianowicie, gdziekolwiek się przenosili, wraz z nimi przenosiło się centrum handlowe. Gdy Żydzi byli swobodni w Hiszpanii, była ona centrum złota na świat cały. Z chwilą, gdy Hiszpania wypędziła Żydów, utraciła pierwszeństwo finansowe, aby go już nigdy nie odzyskać. Badacze historii ekonomii w Europie, dziwili się zawsze, czemu centrum handlowe przesunęło się z Hiszpanii, Portugalii i Włoch do krajów północnych, do Holandii, Niemiec i Anglii. Szukali rozwiązania tego zagadnienia w wielu faktach, ale żaden z nich nie dawał zadawalającego wyjaśnienia. Jednakże, skoro jest wiadomym, że zmiana ta następuje równocześnie z wypędzeniem Żydów z południa i z ich ucieczką na północ, skoro wiadomo, że wraz z przybyciem Żydów w krajach północnych zawrzało życie handlowe, które kwitnie tam do dnia dzisiejszego – wówczas rozwiązanie zagadki nie jest zbyt trudne. I okazało się znowu, że z chwilą, gdy Żydzi zmuszeni byli do zmiany miejsca, centrum światowe drogocennych metali przeniosło się wraz z nimi."

"Jest to jedna z licznych ilustracji pomysłowości Żydów. Gdy im zagrodzić drogę w jednym kierunku, dojdą do doskonałości w drugim. Gdy im zabroniono sprzedawać nowe ubrania, zaczęli handlować starymi – był to początek zorganizowanego handlu używaną odzieżą. Gdy im zabroniono handlować towarami, zaczęli sprzedawać odpadki, – Żyd bowiem jest inicjatorem handlu odpadkami wszelkiego rodzaju: on był organizatorem systemu handlowania rzeczami wyrzuconymi przez morze; znajdował on bogactwo w szczątkach cywilizacji. Nauczył on ludzi, jak użytkować stare szmaty, jak czyścić stare pióra, do czego użyć galasówki i skórki królicze. Miał zawsze zamiłowanie do handlu futrami, nad którym panuje obecnie, i jemu to mamy do zawdzięczenia mnóstwo pospolitych skór, które pod różnymi ponętnymi nazwami figurują w handlu, jako cenne futra. Pomysł odnawiania różnych przedmiotów uzyskał wartość handlową tylko przez Żydów. Handlarze, którzy skupują po miastach stare żelastwo, stare butelki, stary papier i stare fabryki, to handlowi potomkowie tych dawnych Żydów, którzy potrafili wyciągnąć korzyść nawet z przeciwności, przerabiając rumowiska i śmiecie na wartościowy materiał."

--
"You was mesmerised"

Wegry - Orban co dalej?