Wegry - Orban co dalej?

Data: 2013-08-31 09:04:49
Autor: xantiros
Wegry - Orban co dalej?
W dniu 2013-08-30 21:12, leming.show@gmail.com pisze:
Bedzie jakis bojkot zydostwa wycelowany w wegierska gospodarke? Czy Orban sobie poradzi? Tak "nieladnie" postapil ten Orban, osmielil sie powiedziec zle slowo na zyda, historia pokazuje ze takie osoby szybko zastepowano bardziej ugodowymi politykami.  H.Ford "miedzynarodowy zyd".

Orban poradzi sobie :D dowali Węgrom większe podatki, VAT-u już nie może podnieść, opodatkuje bardziej banki, markety które przecież to zapłacą z "własnej" kieszeni nie przekładając kosztów na ludzi czy firmy które też z kolei "patriotycznie" wezmą to na własną klatę.

Data: 2013-08-31 22:43:24
Autor: jr
Wegry - Orban co dalej?

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości
> [...]
slowo na zyda, historia pokazuje ze takie osoby szybko zastepowano bardziej
ugodowymi politykami.  H.Ford "miedzynarodowy zyd".

Już sobie radzi :)

 dowali WÄ™grom wiÄ™ksze podatki, VAT-u już nie może
| podnieść

Bo i nie musi.
Jedynie co musi, to spłacić manko pozostawione przez komucha. Obecny poziom podatków pozwoli Orbanowi to osiagnąć w połowie przyszłego roku.

, opodatkuje bardziej banki, markety które przecież to zapłacą z
| "własnej" kieszeni nie przekładając kosztów na ludzi czy firmy które też
| z kolei "patriotycznie" wezmą to na własną klatę.

Po co ta błazenada?
Mimo wysokich podatków Węgry Orbana wychodzą z recesji, w którą wpadły jeszcze przed eurokryzysem. Podziwiać!

Data: 2013-08-31 23:36:17
Autor: xantiros
Wegry - Orban co dalej?
W dniu 2013-08-31 22:43, jr pisze:

> [...]

Po co ta błazenada?
Mimo wysokich podatków Węgry Orbana wychodzą z recesji, w którą wpadły jeszcze

nie wiem co ty bierzesz ale fakty co innego...

http://www.tradingeconomics.com/hungary/gdp-growth

w sierpniu spadek z 0,7 na 0,1 - faktycznie wychodzÄ… z recesji...

Data: 2013-09-01 15:59:31
Autor: jr
Wegry - Orban co dalej?

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:kvtnkl$ase$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| nie wiem co ty bierzesz ale fakty co innego...
|
| http://www.tradingeconomics.com/hungary/gdp-growth
|
| w sierpniu spadek z 0,7 na 0,1 - faktycznie wychodzÄ… z recesji...

Rok bieżący jest lepszy od poprzedniego, jednak żeby mówić o trendzie trzeba większej skali czasu:
http://euro-dane.com.pl/wegry
http://euro-dane.com.pl/polska

Widać z tego, że PiS pozostawił Platformie w spadku 'zieloną wyspę' i od tego czasu Polska pikuje w dół. Ten zjazd tłumaczy się eurokryzysem, co w przypadku Wegier się nie sprawdza.

Data: 2013-09-01 07:20:00
Autor: leming.show
Wegry - Orban co dalej?
Widaæ z tego, ¿e PiS pozostawi³ Platformie w spadku 'zielon± wyspê' i od tego czasu Polska pikuje w dó³. Ten zjazd t³umaczy siê eurokryzysem, co w przypadku Wegier siê nie sprawdza.

Jasne ze sie nie sprawdza, przeca ta grupa hasbara zasrana na wszystkie strony. Jak sie goje daja dymac, to sie ich dyma, a z takim Sikorski, Michnikiem, Bartoszewskim to nie jest trudne. Remuszko w czasie wolnym: http://tinyurl.com/o2xbpfr

"Kisiel" pisa³ o tym: " G³upie ¬ydy, aby siê ratowaæ, napisz± z patosem ka¿-d± bujdê".

http://pldocs.docdat.com/docs/index-4803.html

Wegry - Orban co dalej?