Węgry będą bankrutem

Data: 2011-11-22 10:08:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Węgry będą bankrutem
-- -- - Ulubieniec i idol prezesa Kaczyńskiego, węgierski premier Orban, jakoś nie może pochwalić się wielkimi sukcesami. A nawet wręcz przeciwnie, Węgry po równi pochyłej zmierzają ku gospodarczej katastrofie.

Za chwile więc, mimo pożyczkom, Węgry będą bankrutem. Oczywiście jest w tym duża część winy, poprzedniej, lewicowej koalicji, ale nie oszukujmy się, że tylko lewica jest winna katastrofie. Dzielny pan Orban niewiele zrobił żeby sytuacje naprawić, a w zasadzie zrobił wszystko, by ją dodatkowo pogmatwać. Zepsuł to, co jeszcze jako tako funkcjonowało. Wszczął wojny z tymi od których był uzależniony próbując ratować gospodarkę. Zadarł więc zupełnie bez sensu z bankami, firmami telekomunikacyjnymi, energetycznymi, mediami; skupił się na rozliczeniach politycznych zemstach, miast na tym co faktycznie istotne. Frazesy i prawicowo nacjonalistyczna gadanina, zastąpiły rzeczowy program naprawy gospodarki.

Teraz by zatuszować klęskę, odwrócić uwagę od spadającego poparcia i skanalizować społeczne niepokoje, Orban chce ścigać opozycyjną partię socjalistyczną za zbrodnie komunistów z lat. 1947-89. To nowatorskie podejście do gospodarki. Najprawdopodobniej węgierski premier pilnie uczył się od Kaczyńskiego, który istotą swej polityki w krótkich na szczęście rządach, uczynił rozliczenia i rozprawy z politycznymi przeciwnikami. Szczęśliwe Kaczyński miał gospodarkę w dobrej formie (bo taką zostawili mu poprzednicy, z lewicy) mógł więc pozwolić sobie na ekstrawagancje. Szybko jednak przegrał i skończył jak polityczny dziad i dziadem takim będzie do końca żywota swego.

Plotka niesie, iż ofertę pomocy Orbanowi złożył słynny IPN, czyli Instytut Propagowania Nienawiści. Mają chłopaki doświadczenie w biciu nacjonalistyczno rozliczeniowej piany, z pewnością bratankom pomogą. To słuszna droga, bo czasu na zdecydowane działania coraz mniej. Kumpel i idol Kaczora bierze w dupę. Czas wyciągnąć pomocną rękę. Bo jak ten Orban nie przetrwa, to kto nam tu nad Wisłą zbuduje drugie Węgry??
wtorek, 22 listopada 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/11/2466.html

Data: 2011-11-22 09:37:30
Autor: Janko Muzykant
Węgry będą bankrutem
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

 Mógłbyś przestać zasrywać grupę kopiami artykułów z GW?

Data: 2011-11-22 16:20:03
Autor: stevep
Węgry będą bankrutem
Dnia 22-11-2011 o 10:37:30  Janko Muzykant <bitstreem@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

To nadaj dla równowagi coś z ND, albo GP.

--
stevep

Data: 2011-11-22 10:12:27
Autor: oyster
Węgry będą bankrutem
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

Dobrze, ze mimo wszystko zauważyłeś, ćwikłowy.

Data: 2011-11-22 09:32:59
Autor: Janko Muzykant
Węgry będą bankrutem
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
> [...]
> tym duża część winy, poprzedniej, lewicowej koalicji,

Dobrze, ze mimo wszystko zauważyłeś, ćwikłowy.

Odezwał się oborowy! ;)

Data: 2011-11-22 10:17:08
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Węgry będą bankrutem

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jafp1q$e4p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy mógłbyś powstrzymać się od inwektyw?

BBR

Data: 2011-11-22 10:29:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Węgry będą bankrutem

[...]

Boleję nad twoją nicością intelektualną.

Data: 2011-11-22 10:37:31
Autor: oyster
Węgry będą bankrutem
[...]

Poużalaj się nad swoją, bo to czy Kaczor czuje jakąś miętę do Orbana, czy też nie w niczym nie umniejsza faktu, że sprawcą nędzy na Węgrzech są komuchy, choćby twój idol nie wiadomo jak się wykrecał, mataczyły, zakłamywał i wił jak ta glizda w occie.

Data: 2011-11-22 10:56:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Węgry będą bankrutem

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jafqgq$hvd$1inews.gazeta.pl...
[...]

=======================================

A ja myślałem, że sprawcą nędzy na Węgrzech  były plamy na słońcu.

Data: 2011-11-22 11:00:39
Autor: oyster
Węgry będą bankrutem
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
.........=======================================

A ja myślałem, że sprawcą nędzy na Węgrzech były plamy na słońcu.

No widzisz? Dlatego boleję nad twoją marną umysłowością.

Data: 2011-11-22 16:10:39
Autor: Kubus Puchatek
Węgry będą bankrutem

........=======================================

A ja myślałem, że sprawcą nędzy na Węgrzech były plamy na słońcu.

No widzisz? Dlatego boleję nad twoją marną umysłowością.

My nie bolejemy. Jesteś rzadkim idiotą! --
Wysłany 2011-11-22 16:10:24.

Data: 2011-11-22 15:25:51
Autor: raff
Węgry będą bankrutem

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4ecb71e7$0$5810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Buehehehe, wy lewaki zawsze znajdziecie winnego.

R.

Data: 2011-11-22 10:16:10
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Węgry będą bankrutem

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ecb6686$0$2183$65785112news.neostrada.pl...
-- -- - Ulubieniec i idol prezesa Kaczyńskiego, węgierski premier Orban, jakoś nie może pochwalić się wielkimi sukcesami. A nawet wręcz przeciwnie, Węgry po równi pochyłej zmierzają ku gospodarczej katastrofie.

Prezes zmieni teraz front i powie, że był na prochach.

BBR

Data: 2011-11-22 12:37:43
Autor: mkarwan
Węgry będą bankrutem

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4ecb685a$0$8455$65785112news.neostrada.pl...

IP : 83.6.20.4
country: Poland IP
address city: Sochaczew

Data: 2011-11-22 14:38:16
Autor: oyster
Węgry będą bankrutem
Użytkownik - mkarwan napisał:

[...]

Sochaczew? :-)))
Faktycznie zaścianek. A nawet zasranek. :-D

Data: 2011-11-22 16:02:00
Autor: Kubus Puchatek
Węgry będą bankrutem
Dnia Tue, 22 Nov 2011 14:38:16 +0100, oyster napisał(a):

[...]

Sprawdxmy: X-User: bully300, NNTP-Posting-Host: NNTP-Posting-Host:
178-37-15-135.adsl.inetia.pl czyli zasrany zasranek ;)

--
Wysłany 2011-11-22 15:59:32.

Data: 2011-11-22 16:08:29
Autor: Kubus Puchatek
Węgry będą bankrutem
Dnia Tue, 22 Nov 2011 12:37:43 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Twój NNTP-Posting-Host: host-82-160-95-243.tvkstella.pl i co z tego?
Szczecin ci się łajzo nie podoba?

--
Wysłany 2011-11-22 16:07:21.

Data: 2011-11-24 01:05:17
Autor: mischchu
Węgry będą bankrutem
On 22.11.2011 10:16, Pan hrabia Bobrowski wrote:

[...]

opowiedz o sukcesach zapatero, bo zdaje sie w hiszpanii sa juz jakies osiagniecia ... :-)

Data: 2011-11-22 13:59:41
Autor: boukun
Węgry będą bankrutem

[...]

A raczej właśnie przez żydowskie zadłużanie kraju, przez lichwę..., przez utrzymywanie bankierów i rozpasane życie VIPów u władzy...

Polskę też to czeka...

boukun

Data: 2011-11-22 15:24:51
Autor: raff
Węgry będą bankrutem

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4ecb6686$0$2183$65785112news.neostrada.pl...
-- -- - Ulubieniec i idol prezesa Kaczyńskiego, węgierski premier Orban, jakoś nie może pochwalić się wielkimi sukcesami. A nawet wręcz przeciwnie, Węgry po równi pochyłej zmierzają ku gospodarczej katastrofie.

Tylko Bodzio, powiedz szczerze, kto tak naprawde rzadzil przed Orbanem ? Gyurcsany. Bankrut.

Orban probuje wszystko doprowadzic do normalnego stanu.

Wy, lewactwo, wszystko doprowadzicie do upadlosci.

R.

Data: 2011-11-22 15:56:52
Autor: Kubus Puchatek
Węgry będą bankrutem
Dnia Tue, 22 Nov 2011 15:24:51 +0100, raff napisał(a):

[...]

Na poczatek PiS! ;) Destrukcja partii rozpoczeta!

--
Wysłany 2011-11-22 15:56:19.

Data: 2011-11-22 16:18:05
Autor: stevep
Węgry będą bankrutem
Dnia 22-11-2011 o 10:08:21 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Cóż, jedyne na czym się zna prezio to insynuacje, gospodarka to u niego  czarna dziura.

--
stevep

Węgry będą bankrutem