Węgry będą bankrutem

Data: 2011-11-22 10:12:27
Autor: oyster
Węgry będą bankrutem
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
-- -- - Ulubieniec i idol prezesa Kaczyńskiego, węgierski premier Orban,
jakoś nie może pochwalić się wielkimi sukcesami. A nawet wręcz
przeciwnie, Węgry po równi pochyłej zmierzają ku gospodarczej katastrofie.

Za chwile więc, mimo pożyczkom, Węgry będą bankrutem. Oczywiście jest w
tym duża część winy, poprzedniej, lewicowej koalicji,

Dobrze, ze mimo wszystko zauważyłeś, ćwikłowy.

Data: 2011-11-22 09:32:59
Autor: Janko Muzykant
Węgry będą bankrutem
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
> [...]
> tym duża część winy, poprzedniej, lewicowej koalicji,

Dobrze, ze mimo wszystko zauważyłeś, ćwikłowy.

Odezwał się oborowy! ;)

Data: 2011-11-22 10:17:08
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Węgry będą bankrutem

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jafp1q$e4p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy mógłbyś powstrzymać się od inwektyw?

BBR

Data: 2011-11-22 10:29:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Węgry będą bankrutem

[...]

Boleję nad twoją nicością intelektualną.

Data: 2011-11-22 10:37:31
Autor: oyster
Węgry będą bankrutem
[...]

Poużalaj się nad swoją, bo to czy Kaczor czuje jakąś miętę do Orbana, czy też nie w niczym nie umniejsza faktu, że sprawcą nędzy na Węgrzech są komuchy, choćby twój idol nie wiadomo jak się wykrecał, mataczyły, zakłamywał i wił jak ta glizda w occie.

Data: 2011-11-22 10:56:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Węgry będą bankrutem

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jafqgq$hvd$1inews.gazeta.pl...
[...]

=======================================

A ja myślałem, że sprawcą nędzy na Węgrzech  były plamy na słońcu.

Data: 2011-11-22 11:00:39
Autor: oyster
Węgry będą bankrutem
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
.........=======================================

A ja myślałem, że sprawcą nędzy na Węgrzech były plamy na słońcu.

No widzisz? Dlatego boleję nad twoją marną umysłowością.

Data: 2011-11-22 16:10:39
Autor: Kubus Puchatek
Węgry będą bankrutem

........=======================================

A ja myślałem, że sprawcą nędzy na Węgrzech były plamy na słońcu.

No widzisz? Dlatego boleję nad twoją marną umysłowością.

My nie bolejemy. Jesteś rzadkim idiotą! --
Wysłany 2011-11-22 16:10:24.

Data: 2011-11-22 15:25:51
Autor: raff
Węgry będą bankrutem

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4ecb71e7$0$5810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Buehehehe, wy lewaki zawsze znajdziecie winnego.

R.

Węgry będą bankrutem