Węgry - drogi z zakazem dla rowerów

Data: 2009-07-01 10:20:03
Autor: j.b@op.pl
Węgry - drogi z zakazem dla rowerów
wiesiekl pisze:
Być może uda mi się dojechać rowerem na Węgry. Mam pytanie. Dochodzą
mnie informacje, że na Węgrzech dużo "zwykłych" dróg ma zakaz jazdy
rowerem. Czy można gdzieś znaleźć informacje o tych drogach ? (na
zwykłej mapie nie widzę czegoś takiego)

Z drugiej strony czytam, że wielu się po prostu tym nie przejmuje a i
władza lokalna nie reaguje na jeżdżących po takich drogach
rowerzystów. Będę wdzięczny za przekazanie wszelkich doświadczeń w tej
kwestii.

Z góry dziękuję
Wiesiek L.

Bylem rok temu i olewałem te znaki jeśli tylko była taka możliwość ponieważ alternatywy nie widziałem żadnej, chyba że ścieżka rowerowa biegnąca obok, ale jak się jedzie z sakwami to zjeżdżanie i wjeżdżanie na różne ścieżki i kombinowanie jest mało przyjemne. Raz tylko przejechała obok mnie policja, bez konsekwencji. Jechałem Przez Słowację do Budapesztu, nad Balaton, Gyor, Magyaro cos tam i Bratysławę.

http://www.trekearth.pl/uzytkownicy/kefirm

http://picasaweb.google.co.uk/kefirm

Węgry - drogi z zakazem dla rowerów