Węgry rozliczyły się z Międzynarodowym Funduszem Walutowym

Data: 2013-09-01 17:18:14
Autor: jr
Węgry rozliczyły się z Międzynarodowym Funduszem Walutowym
Już w lipcu węgierskie ministerstwo gospodarki zapowiadało wcześniejsze uregulowanie zobowiązań wobec MFW, podkreślając, że Węgry dysponują wystarczającymi oszczędnościami, prowadzą zdyscyplinowaną politykę budżetową i cieszą się zaufaniem inwestorów.
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/wegry;rozliczyly;sie;z;miedzynarodowym;funduszem;walutowym,216,0,1360088.html

Data: 2013-09-01 17:28:22
Autor: the_foe
W dniu 2013-09-01 17:18, jr pisze:
[...]

trawestująć: "wygrał z bankiem, dług spłacił biorąc pozyczki z chwilówek".

--
"You was mesmerised"

Data: 2013-09-01 09:27:19
Autor: donek999bronek
Węgry rozliczyły się z Międzynarodowym Funduszem Walutowym
trawestująć: "wygrał z bankiem, dług spłacił biorąc pozyczki z chwilówek".

A ja mysle ze stopniowo inni pojda ta droga, Donaldowo zostanie z reka w nocniku. Zreszta wegrzy nie byli pierwsi.

Data: 2013-09-01 17:47:11
Autor: TOMASZEK
[...]

Niesamowite, aż miło poczytać i... pomarzyć. Szkoda, że u nas tak nigdy nie będzie:(

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2013-09-01 18:41:28
Autor: Anatol
W dniu 2013-09-01 17:47, TOMASZEK pisze:
[...]

U nas tak nie będzie bo nigdy nie skorzystaliśmy z udostępnionej linii pożyczkowej MFW.

Węgrom groziło w 2008 bankructwo i otrzymały pomoc od MFW w kwocie 16,7 mld USD (+ 8,4 mld USD z UE i 1,3 mld USD od Banku Światowego) :

http://www.imf.org/external/pubs/ft/survey/so/2008/car110608a.htm

Anatol

Data: 2013-09-01 19:31:10
Autor: u2
W dniu 2013-09-01 18:41, Anatol pisze:
[...]

gdyby u nas taka pozyczke zaciagnal Tusk i Rostowski wszystko by poszlo na Pierdolino, Drimlajnery i inne podobne wydatki, n.p. nagrody dla swoich kolesiow.

--
https://play.spotify.com/track/5VL0Mk9DHcbSFaMdR6ZIwW

Data: 2013-09-01 19:44:50
Autor: TOMASZEK
W dniu 2013-09-01 19:31, u2 pisze:
gdyby u nas taka pozyczke zaciagnal Tusk i Rostowski wszystko by poszlo
na Pierdolino, Drimlajnery i inne podobne wydatki, n.p. nagrody dla
swoich kolesiow.

No tak... :( Zapomniałem, że Orban to polityk kochający swój kraj, a nie prowadzący z nim wojnę.

Data: 2013-09-02 07:00:50
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail u_2@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Nie wzięli - zle.
Wzieliby - też zle.

cieżko życ...

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2013-09-02 14:36:11
Autor: jr

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:02092013.43B54D55budzik61.poznan.pl...

| Nie wzięli - zle.
| Wzieliby - też zle.
|
| cieżko życ...

Bardzo słuszna uwaga - czego się nie się tkną to spartolą.

Data: 2013-09-02 16:00:49
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail bezadresu@jr.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

| Nie wzięli - zle.
| Wzieliby - też zle.
|
| cieżko życ...

Bardzo słuszna uwaga - czego się nie się tkną to spartolą.

:)
Dokładnie o to chodziło.

--
Pozdrawia... Budzik

Węgry rozliczyły się z Międzynarodowym Funduszem Walutowym